Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FNG skrev:Morgenmad
2 cowboy toasts med tomat, skinke og dobbelt ost. Ca. 500 kcal

FNG skrev:Men dvs, at ingen af jer egentlig synes der bør ske nogle ændringer mht programmet? Kosten er i fokus?
Et lille spørgsmål mere er følgende: Hvad gør jeg hvis jeg ikke føler mig særlig presset mht fx bænk eller preacher curls i det første sæt, men har svært ved at gennemføre de sidste 10 i det sidste sæt? Bør jeg tage mindre reps med større vægt i stedet? Eller er sæt og rep antal udemærket?

FNG skrev:Men dvs, at ingen af jer egentlig synes der bør ske nogle ændringer mht programmet? Kosten er i fokus?

toto_G4M3R skrev:Hvor meget er du steget i bænk squat og dødløft de sidste 2 måneder, og hvor meget er din kropsvægt steget/faldet?

TheCzech skrev:Hardgainer er snart et ligeså misbrugt begreb som overtræning.

DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?

TheCzech skrev:Hardgainer er snart et ligeså misbrugt begreb som overtræning.

Pre Big Bang skrev:TheCzech skrev:Hardgainer er snart et ligeså misbrugt begreb som overtræning.
Ja det er og gå nu til lægen hvis du tror du er en hardgainer, forhøjet forbrænding findes og er en sygedom der kan holdes nede med den rette medicin der regulere dit naturlige hormon produktion produceret i kirtler i halsen. Søg om det hvis du er interesseret

ULTIMFIGHTER skrev:havde også altid betegnet mig selv om hardgainer og var låst fast i den tankegang. efter at have opgivet træningen og drømmen i godt 2 år, så fik jeg en træningspartner der bodybuildede med succes. han fik mig presset godt og jeg begyndte at ane at det var min mangel på nosser der var i vejen.
aldrig før havde jeg svedet over hele kroppen og kastet op i munden flere gange under en træning. jeg fik lavet mig en kostplan med udgangspunkt i et ligevægtsindtag på 3300kcal, men da jeg godt viste at det ikke er nok for mig, øget jeg indtaget til 4700kcal og mit protien indtag til 3g pr. kg. det år smed jeg 14kg ok lean muskel på.

ULTIMFIGHTER skrev:det år smed jeg 14kg ok lean muskel på.

Dingo skrev:ULTIMFIGHTER skrev:det år smed jeg 14kg ok lean muskel på.

FNG skrev:DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?
Jeg tager pt ikke noget som helst, burde jeg få fat i noget weightgainer igen, er der nogen der er værd at investere i?

DaPump skrev:FNG skrev:DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?
Jeg tager pt ikke noget som helst, burde jeg få fat i noget weightgainer igen, er der nogen der er værd at investere i?
Kæmpe begynderfejl. Ligesom det kan anbefales at køre fullbody de første 3 måneder så kan pulverbaseret kost ligeledes anbefales i en periode på 6-10 uger.
500g whey fordelt over 6 måltider, 800g maltodextrin og 100g kreatin.

DaPump skrev:FNG skrev:DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?
Kæmpe begynderfejl. Ligesom det kan anbefales at køre fullbody de første 3 måneder så kan pulverbaseret kost ligeledes anbefales i en periode på 6-10 uger.

Skitzoo skrev:DaPump skrev:FNG skrev:DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?
Get outta here

Ebbi-ztar skrev:Skitzoo skrev:DaPump skrev:FNG skrev:DaPump skrev:Overordnet ser det fint ud. Hvad med kosttilskud - anvender du dette?
Get outta here
Jeg vil mene, at Dapump givetvis kan have ret i det han skrives.
Kigger du fx på manden i nedenstående link får han mange kosttilskud hver dag heriblandt 1 kg protein om dagen.
http://politiken.dk/poltv/bagsidentv/EC ... dersoeges/

FNG skrev:Ja... Så er det jo lige hvem man skal stole mest på, right? Forvirringen er total. Jeg ved at kosttilskud aldrig kan erstatte rigtig mad, men om det stadig er smart at tage noget er jo så mit store spørgsmål. Nogle bestemte produkter jeg bør kigge nærmer på?

Dingo skrev:ULTIMFIGHTER skrev:det år smed jeg 14kg ok lean muskel på.
men der var da 4 mavemullere tilbage.. har dog tindens til fede arme.. 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster