Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Heavy skrev:Jeg har lige pt. et rum på 7km og har et komplet gym. Har en Kettler home gym som kan alt!

marcusrs skrev:Hej drenge.
Blev træt af bøvlet med at rejse frem og tilbage til fitness i byen, så har besluttet at lave mit eget "gym" på ca 10 m2.
Jeg har kigget rigtig meget på nettet og fundet frem til at jeg nok skal have mig en justerbar bænk, et squat/bænkpresstativ, en barbell vægtstang, 2 håndvægtsstænger og omkring 100kg vægtskiver. - så kan jeg få flere løbende, i takt med fødselsdage/jul/andre begivenheder og at jeg bliver stærkere.
Jeg synes ret godt om Finnlo's bænk og stativ og dertilhørende vægtsæt på 110kg fra fitnessgruppen.dk, men det er lige i overkanten med 4500+550 (fragt), så jeg tænker om der er nogle der har nogle fine alternativer til ovennævnte, eller et sted som der skulle have det billigere. På forhånd mange tak.
Mvh Marcus.
marcusrs skrev:.
Jeg synes ret godt om Finnlo's bænk og stativ og dertilhørende vægtsæt på 110kg fra fitnessgruppen.dk, men det er lige i overkanten med 4500+550 (fragt).
Mvh Marcus.
Heavy skrev:Har en Kettler home gym som kan alt!
Nielsen_ skrev:http://bm-fitness.dk/product.asp?product=71

SandyFrink skrev:marcusrs skrev:.
Jeg synes ret godt om Finnlo's bænk og stativ og dertilhørende vægtsæt på 110kg fra fitnessgruppen.dk, men det er lige i overkanten med 4500+550 (fragt).
Mvh Marcus.
Lort.Heavy skrev:Har en Kettler home gym som kan alt!
Lort.Nielsen_ skrev:http://bm-fitness.dk/product.asp?product=71
Lort.
Alt sammen lort.

RSH87 skrev:Konstruktivt...

Ratz skrev:RSH87 skrev:Konstruktivt...
Argumentation er overflødig i dette tilfælde.
TS: Køb et powercage og en bænk. Gerne et powercage med en pullupbar. Alt andet er lort i denne sammenhæng og du vil kunne lave det basale.

Milky skrev:Nu er det jo bare sådan, at det mest skrabede powercage koster 4000kr fra ny.
Medmindre han finder noget brugt, så kan han ikke få andet end et powercage for hans budget - og hvad er et powercage uden stang og en masse vægtskiver?

Ratz skrev:Jeg ville enten spare mere op eller ingenting købe frem for at købe de ting som Heavy og Nielsen eller marcusrs selv foreslår.

MortenH skrev:Har du kigget på dba og lign. sider? Der er også et par stykker der sælger ud, herinde fra.
Mvh Marcus.
Lort.
Alt sammen lort.

Casper.S skrev:Du skal bare købe dig en vægtstang af middel til god kvalitet + bumperplates. Så behøver du mere eller mindre ikke andet, om end der kunne suppleres med f.eks. Dips/Pull-up stativ og en Kettlebell eller to.

marcusrs skrev:MortenH skrev:Har du kigget på dba og lign. sider? Der er også et par stykker der sælger ud, herinde fra.
Jep, har bladret det hele igennem et par gange, uden held. - i går faldt jeg dog over det sæt jeg har linket til og har aftalt med sælgeren at hente på lørdag. - Så den er ude af diskussion drenge og piger.![]()
- Som udgangspunkt vil jeg køre med det udstyr jeg har købt, jeg har altid mulighed for at købe et evt. powerrack og andre ting.
Jeg er dog rimelig sikker på at jeg også skal have mig noget udstyr til dips og chinups, de øvelser er jeg ret vilde med, så hvis nogle kan anbefale noget dér, vil jeg være super taknemmelig.
Mvh Marcus.
Lort.
Alt sammen lort.
Jeg må alligevel indrømme at jeg ikke forstår dit negative, ukonstruktive og på ingen måde hjælpende indlæg, SandyFrink.. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er på denne tid af måneden, i så fald må du undskylde.. Men dit input er ikke til gavn. - overhovedet

8800 skrev:Casper.S skrev:Du skal bare købe dig en vægtstang af middel til god kvalitet + bumperplates. Så behøver du mere eller mindre ikke andet, om end der kunne suppleres med f.eks. Dips/Pull-up stativ og en Kettlebell eller to.
Ahh skulle vi nu ikke liiiige. Ikke alle der gider lege VL'er.

8800 skrev:Hvad bænkvarianter?
8800 skrev:Ja økonomien sætter grænser. Jeg har frække tanker om at lave homegym. Man må ikke gå ned på udstyr!

salt skrev:Hvorfor bliver folk ved med "du kan da bare cleane den op"? Hvem helvede gider at cleane alle sine squats op? Hvor mange vægtløftere cleaner alle deres squats op?

marcusrs skrev:Jeg må alligevel indrømme at jeg ikke forstår dit negative, ukonstruktive og på ingen måde hjælpende indlæg, SandyFrink.. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er på denne tid af måneden, i så fald må du undskylde.. Men dit input er ikke til gavn. - overhovedet

SandyFrink skrev:marcusrs skrev:Jeg må alligevel indrømme at jeg ikke forstår dit negative, ukonstruktive og på ingen måde hjælpende indlæg, SandyFrink.. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er på denne tid af måneden, i så fald må du undskylde.. Men dit input er ikke til gavn. - overhovedet
Du har ret. Køb du bare løs af Kettler udstyr og udstyr fra Sport Tiedje. Jeg tror det ville tjene dig godt.

Casper.S skrev:8800 skrev:Hvad bænkvarianter?

Ratz skrev:

marcusrs skrev:Hej drenge.
.
Jeg synes ret godt om Finnlo's bænk og stativ og dertilhørende vægtsæt på 110kg fra fitnessgruppen.dk, men det er lige i overkanten med 4500+550 (fragt), så jeg tænker om der er nogle der har nogle fine alternativer til ovennævnte, eller et sted som der skulle have det billigere. På forhånd mange tak.
Mvh Marcus.

ckp2906 skrev:Heavy skrev:Jeg har lige pt. et rum på 7km og har et komplet gym. Har en Kettler home gym som kan alt!
MACHINES!! Vi har den nye kettler derhjemme til 11k, den fungerer fint for min familie. Selv vil jeg aldrig bruge det frem for frivægt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster