Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

The Juice skrev:Behemoth - Ov fire And The Void
http://www.youtube.com/watch?v=sKjNk-sA ... re=related

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:
Fik desværre ikke set dem på Copenhell.

-the gun- skrev:Lloyd Banks & 50 Cent - Hands Up

caps-iii skrev:Utroligt at nogle folk stadig hører 50. Han var fed i starten, hvor han rappede om de ting han selv fandt interessant. Nu er han bare gået hen og blevet alt alt for mainstream, og rapper kun om bitches, money og drugs. Og når ja, hans uduelige krop, som er blevet gennemhulleret 9 gange. Ih, hvor er han dog sej.
Ontopic: Black Milk - So Gone

hjarsoe skrev: eller om jeg bare er ved at blive en gammel mand

The Juice skrev:hjarsoe skrev: eller om jeg bare er ved at blive en gammel mand
Det er der vist ikke nogen overhængende fare for.

The Juice skrev:caps-iii skrev:Utroligt at nogle folk stadig hører 50. Han var fed i starten, hvor han rappede om de ting han selv fandt interessant. Nu er han bare gået hen og blevet alt alt for mainstream, og rapper kun om bitches, money og drugs. Og når ja, hans uduelige krop, som er blevet gennemhulleret 9 gange. Ih, hvor er han dog sej.
Ontopic: Black Milk - So Gone
Når du nu skriver han var fed "i starten", hvad mener du så med "i starten"? 50 Cent har mig bekendt aldrig rappet om andet end de sædvanlige hiphop klichéer - og det er præcis derfor han er så epic nederen og præcis derfor han tjener så pisse mange penge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster