Nu kan i snakke videre her, siden i ikke selv kan finde ud af at oprette et topic til det
/Dingo
Dingo skrev:tt7 skrev:alwin skrev:tt7 skrev:Niklas3005 skrev:Jeg har også taget det og det var også helt fint, men det er stadig en smule dyrt når man skal betale med sin SU ;)
det var derfor om der var nogle problemer med dymatize super mass gainer, da det er billigt
Det var en mærkelig måde, at bruge sin SU på. Er det, dét mine skattepenge går til?
Du er 15 år, hvor meget betaler du i skat??
Det er da fuldstændig irrelevant, hvor meget jeg betaler i skat. Faktum er, at jeg bidrager til SU-modtagere. Det var dog noget ufattelig noget, at bruge sine SU-penge, til kosttilskud og diverse fis og ballade.
Nu skal du simpelthen til at blande dig i hvad folk bruger deres penge på? Undskyld, men hvad sker der?
Hvad hvis du får SU engang, eller bliver ansat i offentligt regi, skal alle vi andre så også blande os i hvad du bruger dine penge på?
Aldrig har jeg da hørt noget så underligt.
Men men men, nu var det overhovedet ikke det topic handlede om så drop diskussionen om hvem der bruger hvis penge på hvad. Tag den over PM hvis i ikke kan lade være.
Blander mig absolut ikke, jeg sætter det op i et perspektiv, da jeg egentlig ikke havde troet, at folk brugte det på ikke-uddannelses-mæssige-stof. I mener vel, at det er OK. at bruge SU til diverse kosttilskud- det mener jeg ikke. Synes sku helt klart, at Lars' forslag om at skære SU'en væk fra hjemmeboende, er god, hvis vi ikke skal ende i endnu en økonomisk krise, med golosalt underskud.