hey bokser jo desværre ikke mere men dejliigt at høre du er aktiv. mit fokus ligge på at bodybilde maven så jeg får sixpack jeg har taget udgangs punkt i programmet six pack til sommer, som ligger på (link slettet). her anbefales 3-4 øvelser af 2-3 sæt 8 til 10 gentagelser 2 gange ugentligt. her er tre fulde programmer for begyndere trænede og fitnessfolk. læs artiklen og du vil blive meget klogere. men dragonflags er virkelig sindsyg god hvis man er trænede som du jo som bokser med stor sandsynelighed er.
pt køre jeg 3 sæt dragonflags så mange som muligt 4 sæt reverse incline chrunshes med vægt på så det passer med jeg kan tage 8-10 evt super sæt med Lying floor hip/leg rotation 2 af sættene tage jeg som twisted torso så det giver lidt til side muskulaturen.
slutter af med 3 sæt hvor jeg ligger på en gymnastik bold fødderne i ribben og så crunshes hvor jeg kommer så langt ned som muligt. tror den heder Hyberextended crunch igen med vægt efter behov. men husk jeg træner for sixpack og har derfor ikke så meget til side musklerne da det nemt kommer til at ligne en delle

men er nok en god ide med henklik på boksing. spørg endelig hvis der er noget du ikke forstår, eller øvelser du skal have forklaret good luck med både sm i boks og six pack.