Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Har lige kigget på "hvad æder du nu"-tråden, og kom så til at tænke på hvor man for råd til f.eks. et par glas peanutbutter om ugen, halv pakke rugbrød om dagen. kosttilskud og generalt bare mad. er selv på SU. ved godt det vrimler med gode tilbud men det må da stadig løbe op? eller hvad?

men jo du har nok ret i at det bare handler om at handle rigtigt, om det så gør at man skal cykle byen rundt 

free cardio my friend - free cardio...Lyngbeck skrev: om det så gør at man skal cykle byen rundt

cl1nt skrev:Kort til metro! Virkelig guld værd.

SimonJ skrev:cl1nt skrev:Kort til metro! Virkelig guld værd.
Skal man være erhvervsdrivende for være berettiget til sådan et kort?

Goejseren skrev:Du kan bare oprette et Cvr. nr., då lave et Metrokort (de sender selv materialet), og så opsige din virksomhed bagefter så har du dit Metro kort

Dingo skrev:Arbejder 60-70 timer om måneden ved siden af studiet. Pengene kommer ikke af sig selv..

Xiva skrev:Dingo skrev:Arbejder 60-70 timer om måneden ved siden af studiet. Pengene kommer ikke af sig selv..
![]()
![]()
![]()
som hvad? og kan mindre ikke gøre det?

Xiva skrev:Dingo skrev:Arbejder 60-70 timer om måneden ved siden af studiet. Pengene kommer ikke af sig selv..
![]()
![]()
![]()
som hvad? og kan mindre ikke gøre det?

Andersbr skrev:Jeg får, ligesom de fleste andre, penge fra mit job.
Du må da ud og lave noget, din dovne hund. Der er vel ingen mennesker der lever af SU alene?

Dingo skrev:Arbejder 60-70 timer om måneden ved siden af studiet. Pengene kommer ikke af sig selv..

cl1nt skrev:Kort til metro! Virkelig guld værd.

poul hansen skrev:FÅ dig et job hvor du kan få gratis mad. Hotel med restaurant. Spisested med Buffet osv..

Malke skrev:Dingo skrev:Arbejder 60-70 timer om måneden ved siden af studiet. Pengene kommer ikke af sig selv..
Syyyygt..! Jeg arbejder 23 timer om måneden, og jeg er bare ved at dø!!!!
- jeg kan ikke tåle af arbejde

TheFatboy skrev:Shit guys. Jeg plejede at arbejde 40 timer om ugen.
Nu er jeg bare tyk

Dingo skrev:TheFatboy skrev:Shit guys. Jeg plejede at arbejde 40 timer om ugen.
Nu er jeg bare tyk
Ved siden af et bachelor studie?

TheFatboy skrev:Dingo skrev:TheFatboy skrev:Shit guys. Jeg plejede at arbejde 40 timer om ugen.
Nu er jeg bare tyk
Det var mere Malke med hans 23 timer

Dingo skrev:TheFatboy skrev:Shit guys. Jeg plejede at arbejde 40 timer om ugen.
Nu er jeg bare tyk

Tregub0502 skrev:Nej, candidaten da. Mindre kan ikke gøre det.....![]()
Gæt hvem der stadig er i gymnasiet, og arbejder... 5-10 timer om måneden?
Fuck jeg er doven. No wonder jeg aldrig har nogle penge. Har lige søgt job i mit træningscenter, da det er det eneste sted, jeg kunne se mig selv. Og så bor jeg der jo allerede praktisk talt.
Min søster er dog i gang med sin bachelor på CBS, hun bor sammen med sin kæreste på kollegie. De arbejder lidt ved siden af, men fordi de ikke har så mange udgifter, har de råd til mange andre ting. F.eks. tog de i år på en to-ugers ferie til Mallorca, som de også skal næste år. Jeg regner med at gøre omtrent det samme, når jeg søger ind på CBS om nogle år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster