Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Egentlig er det ikke så meget jo ;).. hvis vi er sammen 3-4 gange om ugen og så ca. 2 gange pr. gang... Så løber det jo op det møgkuglen skrev:haha... sådan skal det være.... det kan jeg sq ikke holde til mere

Et hul er et hul, kan de gå kan de få, kan de kravle kan de avle. Og jo tættere på 0'et (nullet) jo strammere er hullet..Dovenlars skrev:Hvaaa mangler der ikk lidt svarmuligheder i den lave ende? Som single kan man sgu ikke få fisse hver MÅNED, hvis der skal være kvalitet i det!

Dovenlars skrev:Haha.. jeg gider sgu ikk bare være sammen med en 'hvem som helst'. Føler jeg mig simpelthen for god til.
Det er kun sket tre gange, men det har været efter klokken 5:00, og jeg har mere eller mindre været bevidstløs alle gange.

kuglen skrev:er der græs på plænen må der spilles, hvis ikke må der pilles![]()
det er sjovt som det ændre sig når man flytter sammen og er sammen hver dag.. så er det slut med sex hver dag og flere gange om dagen..

Rookie skrev:Man kan jo umiddelbart hurtigt konkludere at brugerne herinde hiver ganske ivrigt i banditten.. =D>

MC skrev:Det er jo heller ikke normalt at være single og så stadig dyrke sex 3-7 gange om ugen.

Rookie skrev:MC skrev:Det er jo heller ikke normalt at være single og så stadig dyrke sex 3-7 gange om ugen.
I så fald bør man skrive en bog - især hvis det er med 3-7 forskellige

)

defiantbody skrev:Men er godt nok ikke særlig kræsen, hvis man ikke er i et fast forhold og får fisse +3 gange om ugen, hver uge.
Selvfølgelig er der diverse B venner osv, men tæller de med ?:P

Mista Chipmunk skrev:
I starten basker man jo som en gal![]()
Men tallet ryger drastisk nedad efter lidt tid - og det er faktisk mig der ikke gider så tit (er jeg ved at blive en tøs?)

Bondi skrev:Har godt nok hørt det der sex er oppe i tiden og der bliver snakket en del om det. Kunne være men skulle prøve det en dag, men man hører jo så meget om sygdomme osv...

defiantbody skrev:Bondi skrev:Har godt nok hørt det der sex er oppe i tiden og der bliver snakket en del om det. Kunne være men skulle prøve det en dag, men man hører jo så meget om sygdomme osv...
Ja, frygter det og

Sniper skrev:Kan man også bruge den til andet end at pisse med..Hvorfor er der ik nogen der har sagt det til mig..

Ja, sex er vel lige som at spille bridge.Lau skrev:Man er jo lidt gør det selv mand
Også bliver der pumpet noget jern ;) Alt bonus

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster