Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Bænken skrev:Hey!
Jeg vil såment bare høre om, hvornår ens overflødige kalorier kan ses på vægten. Altså hvor mange dage går der?
Hvis man f.eks. spiser 100g flæskesvær, vejer det jo ikke særligt meget, men der er over 600 kalorier. Hvornår kan man se på vægten (efter hvor mange dage), at jeg har taget på af de overflødige kilo.
Tak på forhånd!

tjr skrev:100g flæskesvær lagrer sig som ca. 125g fedtvæv efter ca. 12-15 dage.
100g fedt kan vel højest blive omdannet til 100g fedtvæv? 

balder skrev:tjr skrev:100g flæskesvær lagrer sig som ca. 125g fedtvæv efter ca. 12-15 dage.
Hvordan laver du den udregning?100g fedt kan vel højest blive omdannet til 100g fedtvæv?

Bænken skrev:Hey!
Jeg vil såment bare høre om, hvornår ens overflødige kalorier kan ses på vægten. Altså hvor mange dage går der?
Hvis man f.eks. spiser 100g flæskesvær, vejer det jo ikke særligt meget, men der er over 600 kalorier. Hvornår kan man se på vægten (efter hvor mange dage), at jeg har taget på af de overflødige kilo.
Tak på forhånd!

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Bænken skrev:Så hvornår kan jeg hoppe op på vægten, og se om jeg har taget på - eller om jeg stadigt vejer det samme?

Protean skrev:Er det ikke gået op for nogen herinde at det nok skal forståes som et hypotetisk spørgsmål og ikke søgning efter et facit på et specifikt spørgsmål?
Jeg tager mig den frihed, at omformulere på Bænkens vegne:
Hvis jeg spiser clean i et halvt år straight, og tager mig en cheat day hvor jeg spiser 15.000 kcal, hvorefter jeg spiser clean igen i endnu et halvt år, hvornår vil de ekstra gram man tager på sætte sig fysisk på kroppen og være målbare?

Bænken skrev:Hold nu op, i misforstår det her.![]()
Jeg vil netop tage på, og gøre alt for det. Jeg vil bare vide, hvornår jeg kan begynde at se på min vægt om den er stigende. Så fat det da, inden i spiller smarte ;)
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Bænken skrev:Hold nu op, i misforstår det her.![]()
Jeg vil netop tage på, og gøre alt for det. Jeg vil bare vide, hvornår jeg kan begynde at se på min vægt om den er stigende. Så fat det da, inden i spiller smarte ;)
But why. Jeg forstår ikke vigtigheden af at vide om der går 1, 2, 3 dage eller 17 minutter inden du kan se du tager på. Man vejer sig jo alligevel ikke hver dag. Beregn dit ligevægtsindtag, læg 500 kcal til. Vej dig efter en uge, har du taget ca. 500 gr på så spiller det ellers må du justere kcal op eller ned alt efter behov.

Protean skrev:ThomasMN skrev:Bænken skrev:Hold nu op, i misforstår det her.![]()
But why. Jeg forstår ikke vigtigheden af at vide om der går 1, 2, 3 dage eller 17 minutter inden du kan se du tager på. Man vejer sig jo alligevel ikke hver dag. Beregn dit ligevægtsindtag, læg 500 kcal til. Vej dig efter en uge, har du taget ca. 500 gr på så spiller det ellers må du justere kcal op eller ned alt efter behov.
Måske for at få en forståelse for hvordan kroppen egentlig fungerer. Eventuelt for at bedre se et mønster i ens spisevaner og ændringer i vægten?
Der er to gode grunde lige der.

Dunder skrev:Protean skrev:ThomasMN skrev:Bænken skrev:Hold nu op, i misforstår det her.![]()
Måske for at få en forståelse for hvordan kroppen egentlig fungerer. Eventuelt for at bedre se et mønster i ens spisevaner og ændringer i vægten?
Der er to gode grunde lige der.
Det er to grunde, men de er ikke gode.
Som jeg skrev tidligere tager du på idet du propper maden i munden. Hvornår den vægt så rent faktisk er omsat til fedtvæv, muskelmasse, urin, vanddamp og fæces er totalt ligegyldigt hvis ikke man ved præcis hvor meget der bliver af hvad.
Maden er i maven i ½-2 timer, i tyndtarmen i 1-6 timer, og derefter i endetarmen i 12-50 timer. Denne info er fuldstændig ligegyldig set fra et vægt-øgnings/tab perspektiv.
Det eneste der er vigtigt, er om din gennemsnitlige morgenvægt stiger/falder ved et bestemt kalorieindtag. Hvis ikke den ønskede effekt er nået, justeres indtaget efter dette. Men da ens morgenvægt kan svinge utroligt meget på grund af de meget variable opholdstider maden har i de forskellige dele af mave-/tarmkanalen, bliver man nødt til at gøre dette over længere tid.

Dunder skrev:og derefter i endetarmen i 12-50 timer.

Chelsea2013 skrev:Lad vær med at være så bange for cheat meals. Kan du virkeligt ikke holde dig selv ud efter et cheat meal, så gå dog ud og kast lortet op igen. Problem solved.

LilleLise skrev:Dunder
ThomasMN
peter n
Bjarke Andersen
MrMøller
Chealsea2013
BRUTAL

Dingo skrev:Dunder skrev:og derefter i endetarmen i 12-50 timer.
Aaaarh. I så fald har du en meget lang endetarm.

Peterfandango skrev:Tak, 'fed' tråd ! har hjulpet mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster