Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1425
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Ignorate mennesker

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg var hjemme hos en ven, og snakkede så lige med hans far kort om træning i døren på ved ud. Han påstod, at min ven ikke skulle tage proteinpulver, da det var bedre og kører det naturligt (Ser jeg bare som en gammel og ignorant holdning) Det der nager mig lidt, er at han påstår jeg pisser, halvdelen af det protein pulver jeg indtager, ud igen. Samt, at det ikke nytter noget og tage pulver hvis jeg kun træner 4 gange om ugen (WTF?!) Ved godt det ikke rigtigt, men kunne simpelthen ikke overskue, at skulle diskuterer med sådan en spade der ikke har sat sig ind i tingene.

Hvordan har I det med, at snakke om træning med venner, bekendte, familie, forældre? De to sidste er som oftest de værste, da de tror alle der træner, konsekvent tager steroider, og proteinpulver er det samme som og skyde sig selv...
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du må nok hellere rette titlen på tråden før folk kommenterer det. Hehehe, for sent. Hans far har vel til dels ret, hvis kroppen i forvejen har fået rigeligt med protein, så bliver resten vel blot til energi eller pisset ud igen. Men han kender jo intet til dit indtag.

Jeg gider sjældent snakke om træning med familie og venner, der ikke har sat sig ind i det.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Hvis du selv mener at du har styr på det så kan du jo sætte dem på plads ved at forklare hvorfor det han siger ikke korrekt. Folk plejer at lytte hvis det er tydeligt at man har sat sig ind i noget, fremfor at opremse hvad man har læst andre sige.

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Milanista skrev:Hvis du selv mener at du har styr på det så kan du jo sætte dem på plads ved at forklare hvorfor det han siger ikke korrekt. Folk plejer at lytte hvis det er tydeligt at man har sat sig ind i noget, fremfor at opremse hvad man har læst andre sige.

Been there, det gælder ikke for den ældre generation, som oftest. De hører kun dem selv, og tager sjældent i mod nye inputs ](*,)
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Undgår at tage sådanne diskutioner op i det hele taget. Folk vil gerne leve i uvidenhed. Ellers skal de nok spørge dig :)

Lad dine resultater tale for sig selv.
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

Samme problem når man prøver at overbevise bb.dk om at anekdoter ikke er = evidens..
Houd's Multifunktionelle Logbog

90% af personlige trænere er tæt på ubrugelige. Overvej dit valg af evt. træner grundigt.

Reputation point: 55

Jmt skrev:Du må nok hellere rette titlen på tråden før folk kommenterer det. Hehehe, for sent. Hans far har vel til dels ret, hvis kroppen i forvejen har fået rigeligt med protein, så bliver resten vel blot til energi eller pisset ud igen. Men han kender jo intet til dit indtag.

Jeg gider sjældent snakke om træning med familie og venner, der ikke har sat sig ind i det.

Du "pisser" ikke protein.
Jeg træner kun fingre, ph.d'en skriver ikke sig selv.

Logbog: Ingen logbog

Jmt skrev:Hans far har vel til dels ret, hvis kroppen i forvejen har fået rigeligt med protein, så bliver resten vel blot til energi eller pisset ud igen.

Første mulighed, ja. Kroppen afviser ikke blot energi - det ville også være usmart mhp. overlevelse i omgivelser hvor der er knaphed på føde.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

man skal bare holde sig fra at snakke om træning og ernæring med folk som ikke lever for det. - det eneste du får ud af det er en masse office-science og hvis man alligevel bare vil have en masse skodinformationer, så åbner man bare et iform istedet.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Moose skrev:man skal bare holde sig fra at snakke om træning og ernæring med folk som ikke lever for det. - det eneste du får ud af det er en masse office-science og hvis man alligevel bare vil have en masse skodinformationer, så åbner man bare et iform istedet.

This.

Styrkeliste
- Dødløft: 80.00

En klassiker: "Hvorfor drikker du proteinpulver når du ikke skal træne i dag? Bli'r du ikke bare fed så??"
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Javax skrev:
Jmt skrev:Du må nok hellere rette titlen på tråden før folk kommenterer det. Hehehe, for sent. Hans far har vel til dels ret, hvis kroppen i forvejen har fået rigeligt med protein, så bliver resten vel blot til energi eller pisset ud igen. Men han kender jo intet til dit indtag.

Du "pisser" ikke protein.

Det kunne ellers være et billigt alternativ, således man var Bear Grylls og elskede urin med eller uden smag

Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub
Hotel Aabenraa/Studie91

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

snus skrev:En klassiker: "Hvorfor drikker du proteinpulver når du ikke skal træne i dag? Bli'r du ikke bare fed så??"

Et alt for velkendt citat... og det værste er bare at det ikke hjælper at diskutere med dem ](*,)
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Jeg ryster som oftest bare på hovedet.

Reputation point: 232

Styrkeliste