Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JeppN skrev:bullshit, så din vægt er stille om du spiser 4000 eller 7000? riiiight
høj forbrænding, kan ikke tage på, spiser så meget blabla hørt før

Deuass skrev:JeppN skrev:bullshit, så din vægt er stille om du spiser 4000 eller 7000? riiiight
høj forbrænding, kan ikke tage på, spiser så meget blabla hørt før
Hvad ville jeg få ud af at "lyve" på et bodybuilding forum JeppN?

ZinK_ skrev:Upload din kostplan.. Så vi har en chance, for at se hvor dit problem ligger..
Lundskiy skrev:Jeg giver 500 kr til den person, som kan spise 7000 kcal hver dag i 3 uger.

Lundskiy skrev:Jeg giver 500 kr til den person, som kan spise 7000 kcal hver dag i 3 uger.

MrBroScience skrev:Lundskiy skrev:Jeg giver 500 kr til den person, som kan spise 7000 kcal hver dag i 3 uger.
Jeg har spist 7000kcal hver dag i et halvt år? Det var absolut intet problem. Det handler bare om at selektere de lidt tungere madvarer.
Ligger pt. på 4500 - 5000 kcal på trænings + cardio dage, og har stadig lyst til mad på trods af det forholdsvis høje indtag.

MrBroScience skrev:Lundskiy skrev:Jeg giver 500 kr til den person, som kan spise 7000 kcal hver dag i 3 uger.
Jeg har spist 7000kcal hver dag i et halvt år? Det var absolut intet problem. Det handler bare om at selektere de lidt tungere madvarer.
Ligger pt. på 4500 - 5000 kcal på trænings + cardio dage, og har stadig lyst til mad på trods af det forholdsvis høje indtag.

J.M.H skrev:Er det overhovedet muligt at komme op på 7000 kcal, hvis man ikke gider spise ris 3 gange om dagen ?

TobiasFraFalster skrev:Hvis du har penge til det, så køb noget kasein og lav en kasein-shake med æggeblommer + olivenolie til natmad. Hvorfor spiser du 5% hakkekød iøvrigt? ved ikke om det er mig der er forkert, men ville personligt skrue væsentligt op for dit fedtindtag??

Mikael skrev:J.M.H skrev:Er det overhovedet muligt at komme op på 7000 kcal, hvis man ikke gider spise ris 3 gange om dagen ?
Selvfølgelig er det det. Ris er et elendigt valg hvis man vil fyre mange kalorier ned. en sandwhich bestående af 2 skiver hvidt brød, 3spsk pb og 2spsk nutella er tilsvarende 200g ris, men sandwhichen mætter stort set ikke.

J.M.H skrev:Mikael skrev:J.M.H skrev:Er det overhovedet muligt at komme op på 7000 kcal, hvis man ikke gider spise ris 3 gange om dagen ?
Selvfølgelig er det det. Ris er et elendigt valg hvis man vil fyre mange kalorier ned. en sandwhich bestående af 2 skiver hvidt brød, 3spsk pb og 2spsk nutella er tilsvarende 200g ris, men sandwhichen mætter stort set ikke.
Man kunne også spise en Cheeseburger fra Mac D ... Men det er ikke ligefrem optimalt hvorimod Ris faktisk er en okay kilde. Så din sammenligning var lidt skod :b

Garik skrev:Gå til lægen og få tjekket din forbrænding.

Jarlby skrev:Garik skrev:Gå til lægen og få tjekket din forbrænding.
Så store spænd er der slet, SLET ikke i folks forbrænding. Vi snakker et par hundrede kalorier om dagen, hvilket alt relativt også er et stort spænd, men ikke 3k kalorier.
Du må højest sandsynligt veje forkert. Som tidligere nævnt, så er det ikke helt uvæsentlig om du vejer FØR eller EFTER tilberedning. Vej som udgangspunkt altid af INDEN, for at få det mest præcise.
Derudover, så prøv at lukke lidt op for den beskidte pose!
Ris + fløde
Pasta + ost
Kartofler + endnu mere fløde
Flæskesvær er rig på energi...
...
Ellers, så tag en fucking bændelorme kur

Jarlby skrev:Garik skrev:Gå til lægen og få tjekket din forbrænding.
Så store spænd er der slet, SLET ikke i folks forbrænding. Vi snakker et par hundrede kalorier om dagen, hvilket alt relativt også er et stort spænd, men ikke 3k kalorier.
Du må højest sandsynligt veje forkert. Som tidligere nævnt, så er det ikke helt uvæsentlig om du vejer FØR eller EFTER tilberedning. Vej som udgangspunkt altid af INDEN, for at få det mest præcise.
Derudover, så prøv at lukke lidt op for den beskidte pose!
Ris + fløde
Pasta + ost
Kartofler + endnu mere fløde
Flæskesvær er rig på energi...
...
Ellers, så tag en fucking bændelorme kur

Deuass skrev:Jeg vejer alt min mad inden jeg tilbereder det, jeg har været ved lægen idag for at få foretaget et helbredsundersøgelse med blodprøver osv, fordi jeg får lidt tilskud ved siden af, som ikke diskuteres på dette forum..

Jarlby skrev:Deuass skrev:Jeg vejer alt min mad inden jeg tilbereder det, jeg har været ved lægen idag for at få foretaget et helbredsundersøgelse med blodprøver osv, fordi jeg får lidt tilskud ved siden af, som ikke diskuteres på dette forum..
Jeg tror at du er blevet hoaxed brah. Jeg er hverken kemiker eller krudter, men je ved at der er en del fake gear i omløb. Hvilket nok blandt andet skyldes at landet blev næsten tørlagt for ikke særlig længe siden.
Der er en facebookside der hedder bodyhouse eller body et eller andet. Der kan du være åben om dine ting.

Deuass skrev:Jarlby skrev:Deuass skrev:Jeg vejer alt min mad inden jeg tilbereder det, jeg har været ved lægen idag for at få foretaget et helbredsundersøgelse med blodprøver osv, fordi jeg får lidt tilskud ved siden af, som ikke diskuteres på dette forum..
Jeg tror at du er blevet hoaxed brah. Jeg er hverken kemiker eller krudter, men je ved at der er en del fake gear i omløb. Hvilket nok blandt andet skyldes at landet blev næsten tørlagt for ikke særlig længe siden.
Der er en facebookside der hedder bodyhouse eller body et eller andet. Der kan du være åben om dine ting.
Det er jeg godt klar over der er ;)
- Det jeg bruger, er 100% legit, derfor findes der stregkoder osv som man kan slå op på producenternes hjemmesider, for at få svar på om det er legit.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster