Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ChristianOlsen skrev:Jeg foretrækker altid at lave min mad dagen inden. Så efter aftensmaden laver jeg alt maden til næste dag, på nær aftensmaden. Så passer det lige med jeg kan gå i bad bagefter, få det sidste måltid og så ellers gøre klar til at slappe af på sofaen. Det giver mig altid en meget mindre stressende dag. Meget nemt når Man står op, kan bare køre morgenmaden ned, snuppe madpakkerne og så bare afsted og komme igennem dagen :-)

What! skrev:Altså kommer jeg hjem med 1 kg gulerødder, så bliver de alle skrællet, og smidt i noget vand, i køleskabet.

lassej skrev:ChristianOlsen skrev:Jeg foretrækker altid at lave min mad dagen inden. Så efter aftensmaden laver jeg alt maden til næste dag, på nær aftensmaden. Så passer det lige med jeg kan gå i bad bagefter, få det sidste måltid og så ellers gøre klar til at slappe af på sofaen. Det giver mig altid en meget mindre stressende dag. Meget nemt når Man står op, kan bare køre morgenmaden ned, snuppe madpakkerne og så bare afsted og komme igennem dagen :-)
Hvad laver du så til morgenmad?

ChristianOlsen skrev:lassej skrev:ChristianOlsen skrev:Jeg foretrækker altid at lave min mad dagen inden. Så efter aftensmaden laver jeg alt maden til næste dag, på nær aftensmaden. Så passer det lige med jeg kan gå i bad bagefter, få det sidste måltid og så ellers gøre klar til at slappe af på sofaen. Det giver mig altid en meget mindre stressende dag. Meget nemt når Man står op, kan bare køre morgenmaden ned, snuppe madpakkerne og så bare afsted og komme igennem dagen :-)
Gør ligesom MM! Lige over. Gør min havergryn og Shake klar om aftenen, så skal der bare mælk over og så ned :-)

jcbovergaard skrev:ChristianOlsen skrev:lassej skrev:ChristianOlsen skrev:Jeg foretrækker altid at lave min mad dagen inden. Så efter aftensmaden laver jeg alt maden til næste dag, på nær aftensmaden. Så passer det lige med jeg kan gå i bad bagefter, få det sidste måltid og så ellers gøre klar til at slappe af på sofaen. Det giver mig altid en meget mindre stressende dag. Meget nemt når Man står op, kan bare køre morgenmaden ned, snuppe madpakkerne og så bare afsted og komme igennem dagen :-)
Gør ligesom MM! Lige over. Gør min havergryn og Shake klar om aftenen, så skal der bare mælk over og så ned :-)
Ja enig, samme her.
Man sparer virkelig meget tid denne måde ......
Spøg til side, hvor lang tid tager det for jer at hælde havregryn i en skål og drysse proteinpulver på den?

Pind skrev:What! skrev:Altså kommer jeg hjem med 1 kg gulerødder, så bliver de alle skrællet, og smidt i noget vand, i køleskabet.
Det forringer dog ernæringsværdien på dine gulerødder, fordi vitaminerne siver ud i vandet.

Kidd skrev:Pind skrev:What! skrev:Altså kommer jeg hjem med 1 kg gulerødder, så bliver de alle skrællet, og smidt i noget vand, i køleskabet.
Det forringer dog ernæringsværdien på dine gulerødder, fordi vitaminerne siver ud i vandet.
Kan man så ikke bare drikke vandet?

Pind skrev:Kidd skrev:Pind skrev:What! skrev:Altså kommer jeg hjem med 1 kg gulerødder, så bliver de alle skrællet, og smidt i noget vand, i køleskabet.
Kan man så ikke bare drikke vandet?
Joh. Jeg forestiller mig dog at et par dage gammelt gulerodsvand fra køleskabet ikke er det mest appetitlige der findes.

sparer både tid ved ikke at skal skærer det stads hver eneste dage og optøningen går også nået hurtigere har jeg bemærket + knap så meget opvask !
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster