Nu har jeg fulgt med på sidenlinjen i længere tid, og nydt godt af alle jeres råd, artikler, forumdebatter mm. Tusind tak for det.
I øjeblikket er jeg selv i slutfasen af en semibulk periode, og mens jeg sidder og læser en masse på kost forumet, samt tråden der hedder "Hvad spiser du nu" (har fulgt den gennem længere tid), så rammer det mig sokm et lyn fra himmelen.. er kartofler en dårligere kilde til kulhydrater end andre tilbehørs ting som pasta og ris ?? jeg ved det kan være et tosset spørgsmåll, og jeg har forsøgt at lede efter en tråd der skulle omhandle noget lign. uden held.. Jeg synes bare at det er yderst sjældnt at man læser om folk der har fået kød og kartofler, det plejer typisk at være kylling og ris, kylling og pasta, tun og brød etc.
Sagen er naturligvis den, at jeg er ENORMT glad for kartofler, jeg spiser da også brune ris og fuldkornspasta. men set på en uge med 7 dage, står den nok på kartofler 4 af dagene i gennemsnit.
jeg kan self checke stats på kartofler vs ris og pasta .. men jeg tænke mere om der var andre faktorer som gør den til et ringere valg, f.eks. har stivelsen en negativ indflydelse ?
Pls overse mit topic hvis du synes spørgsmålet er latterligt