Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HansJensen skrev:Hey bb!
Jeg er en ung knægt på 18 år, jeg træner tre gange om ugen, full body.
Jeg får 8+ timers søvn hver nat, men jeg har stadig problemer med at holde mig vågen i skolen, og når man har været træt hele dagen, så er det ikke fordi det lyster så meget at skulle træne bagefter..
Så vil jeg bare høre jeg om der er nogle der har nogen erfaring med koffeinpiller, og er de i så fald farlige på nogen måde?

HansJensen skrev:Tjek kostplanen.
Og så er skole generelt kedeligt

Activebody skrev:HansJensen skrev:Tjek kostplanen.
Syntes personligt at din kostplan er lidt sjovt "bygget" op. Uden på nogle måde at være ekspert tænker jeg lidt over hvorfor du indtager ca. 1000 kcal. efter din aftensmad...?
Hvorfor spiser du 460 g. banan ved " Måltid (16:00 - 17:59)"..? En alm. banan vejer ca. 80 g.
Måske lidt for meget fedt, efter min smag, ville mene du godt kunne lægge på omkring 80-90 g.
100 gr. Weight Gainer er måske også lige overkill nok.

Animal skrev:Activebody skrev:HansJensen skrev:Tjek kostplanen.
Syntes personligt at din kostplan er lidt sjovt "bygget" op. Uden på nogle måde at være ekspert tænker jeg lidt over hvorfor du indtager ca. 1000 kcal. efter din aftensmad...?
Hvorfor spiser du 460 g. banan ved " Måltid (16:00 - 17:59)"..? En alm. banan vejer ca. 80 g.
Måske lidt for meget fedt, efter min smag, ville mene du godt kunne lægge på omkring 80-90 g.
Hvorfor mener du, at han får for meget fedt? I min optik bør 30% bestræbes.
Alt under 100 g Weight Gainer vil ikke give en tilstrækkelig mængde protein, såfremt det indtages efter træning.

Hippokrates skrev:Animal skrev:Activebody skrev:HansJensen skrev:Tjek kostplanen.
Alt under 100 g Weight Gainer vil ikke give en tilstrækkelig mængde protein, såfremt det indtages efter træning.
1) Hvad er din begrundelse for at man bør tilstræbe 30% fedt?
2) Hvorfor er 100 gram weight gainer ikke nok? Hvor meget protein mener du man skal have efter træning?

Garik skrev:Nu booster fedt jo dit test-niveau, så ser ingen grund til at nøjes med 20%. Personligt rammer jeg +1g fedt per kilogram kropsvægt dagligt.
Ikke dermed sagt at det er vejen frem - blot et alternativ.

Hippokrates skrev:Animal skrev:Activebody skrev:HansJensen skrev:Tjek kostplanen.
1) Hvad er din begrundelse for at man bør tilstræbe 30% fedt?
2) Hvorfor er 100 gram weight gainer ikke nok? Hvor meget protein mener du man skal have efter træning?

Såfremt der er interesse, er det muligt jeg kan grave artiklen frem?
2) Jeg påstår på intet tidspunkt, at 100 g Weight Gainer ikke er tilstrækkeligt, hvilket også er grunden til, at jeg skriver, som jeg gør:

Garik skrev:Nu booster fedt jo dit test-niveau, så ser ingen grund til at nøjes med 20%. Personligt rammer jeg +1g fedt per kilogram kropsvægt dagligt.
Ikke dermed sagt at det er vejen frem - blot et alternativ.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster