Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jensagv skrev:Har det taget overhånd med kosttilskud? ?

Stenalt skrev:Ja! Protein, Kreatin, en multivitamin og evt. D vit. Så burde det være fint.

SienZ skrev:Umiddelbart nej. Du har jo en masse vitaminer osv. de tæller jo en del. For mig at se, ser det ganske okay ud

Adin skrev:Kosttilskud er underlegne i forhold til mad. Jeg kan ikke se hvorfor folk behøver proteinpulver når det er så let at få rigeligt igennem kosten. Tager selv kun multivitamin og fiskeolie af kosmetiske årsager.

Adin skrev: Tager selv kun multivitamin og fiskeolie af kosmetiske årsager.

Mrjones skrev:ja, det har taget MEGET overhånd..
Det er jo langt fra nødvendigt..
Jeg bruge selv Proteinpulver, men kun efter træning, da jeg ikke kan spise lige efter.. Alle de andre tilskud i smarte farverige bøtter, det er spild af penge..

jensagv skrev:Adin skrev: Tager selv kun multivitamin og fiskeolie af kosmetiske årsager.
Kommer man da til at se bedre ud af at spise fiskeolie? Siden du skriver at du spiser det af "kosmetiske årsager".

A Menace To Chicken skrev:Du tager ikke noget odiøst/kontroversielt eller potentielt skadeligt. Så hvis ikke din økonomi lider under det, er der ikke noget at bekymre sig om.

Daniel92 skrev:Som jeg ser det, så er de mest nødvendige:
Proteinpulver samt hurtige kulhydrater (maltodextrin f.eks.)
Fiskeolie
Vitaminer
Mine sekundære valg er:
ZMA (næsten i første kategori)
Koffein
Kreatin
BCAA
Grøn te ekstrakt
Nogle gange eksperimentere jeg med andre, såsom 5-HTP, Cog10, Glutamin, Tyrosin osv.
Ps. fiskeolie reducere inflammation, og hvorfor ville man ikke have det?!

Hvorfor i alverden spiser du C-vitamin i de mængder?
Hvilket formål tjener dit grøn te ekstrakt?
lidt til grin hvis du er en average joe, hvis du trænede på konkurrenceplan og virkelig manglede det ekstra edge kunne vigtigheden nok diskuteres af de forskellige.

jensagv skrev:Hvorfor i alverden spiser du C-vitamin i de mængder?
C-vitamin spiser jeg heller ikke hver dag. Mest når jeg føler mig lidt forkølet eller lidt syg. Er også selv ret tvivlsom overfor effekten.Hvilket formål tjener dit grøn te ekstrakt?
Det spiser jeg ikke. Du må have set forkert.lidt til grin hvis du er en average joe, hvis du trænede på konkurrenceplan og virkelig manglede det ekstra edge kunne vigtigheden nok diskuteres af de forskellige.
Jeg er bare ”the averave Joe”, som bare gerne vil have nogle gode resultater. Har aldrig stillet op i noget og har ingen planer om at gøre det.

Animal skrev:Daniel92 skrev:Som jeg ser det, så er de mest nødvendige:
Proteinpulver samt hurtige kulhydrater (maltodextrin f.eks.)
Fiskeolie
Vitaminer
Mine sekundære valg er:
ZMA (næsten i første kategori)
Koffein
Kreatin
BCAA
Grøn te ekstrakt
Nogle gange eksperimentere jeg med andre, såsom 5-HTP, Cog10, Glutamin, Tyrosin osv.
Ps. fiskeolie reducere inflammation, og hvorfor ville man ikke have det?!
Hvilket formål tjener dit grøn te ekstrakt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster