Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bork skrev:Link?
Det fanme hjernedødt.

Pzyrex skrev:Bork skrev:Link?
Det fanme hjernedødt.
http://www.bt.dk/
Hvad er pointen i øvrigt med den her topic? Skudepisoder er jo efterhånden hver dag. Er det fordi det er "bodybuildertyper" og sket ved et fitness center, at topicstarter føler grund til at oprette et emne om det?

Equus skrev:nu er det 2. fitnesscenter i kbh. området der er i søgelyset i forbindelse med rocker/indvander krigen så det er bestemt på sin plads at bringe det op på et motionsforum

MC skrev:Pzyrex skrev:Bork skrev:Link?
Det fanme hjernedødt.
http://www.bt.dk/
Hvad er pointen i øvrigt med den her topic? Skudepisoder er jo efterhånden hver dag. Er det fordi det er "bodybuildertyper" og sket ved et fitness center, at topicstarter føler grund til at oprette et emne om det?
Hvad tror du selv? Emnet er vel ret relevant i offtopic sektionen på et træningsfora?

SebastianP skrev:Equus skrev:nu er det 2. fitnesscenter i kbh. området der er i søgelyset i forbindelse med rocker/indvander krigen så det er bestemt på sin plads at bringe det op på et motionsforum
Hvad er det første?

Equus skrev:SebastianP skrev:Equus skrev:nu er det 2. fitnesscenter i kbh. området der er i søgelyset i forbindelse med rocker/indvander krigen så det er bestemt på sin plads at bringe det op på et motionsforum
Hvad er det første?
4 hæyye klædte mænd der stormede ind i fitnessdk på østerbro en morgen sidst i oktober

TheFatboy skrev:Equus skrev:SebastianP skrev:Equus skrev:nu er det 2. fitnesscenter i kbh. området der er i søgelyset i forbindelse med rocker/indvander krigen så det er bestemt på sin plads at bringe det op på et motionsforum
Hvad er det første?
4 hæyye klædte mænd der stormede ind i fitnessdk på østerbro en morgen sidst i oktober
Hvorefter de EROBREDE bænken, kørte så mange forced reps på skift at en gammel dame fik hjertestop og politiet simpelthen måtte anholde dem for overskridelse af centralnervesystemets rettigheder.

TheFatboy skrev:Equus skrev:SebastianP skrev:Equus skrev:nu er det 2. fitnesscenter i kbh. området der er i søgelyset i forbindelse med rocker/indvander krigen så det er bestemt på sin plads at bringe det op på et motionsforum
Hvad er det første?
Hvorefter de EROBREDE bænken, kørte så mange forced reps på skift at en gammel dame fik hjertestop og politiet simpelthen måtte anholde dem for overskridelse af centralnervesystemets rettigheder.

kimbk skrev:hvad har vi så lært af det.... spræng aldrig over i køen til smith stativet

Dingo skrev:Hvis jeg havde taget min normale vej hjem fra job i går med bussen istedet for at cykle havde jeg passeret netop i det øjeblik :S

Dingo skrev:Hvis jeg havde taget min normale vej hjem fra job i går med bussen istedet for at cykle havde jeg passeret netop i det øjeblik :S

Rockstar skrev:Kan være det er en metode de bruger til at få adrenalin og ekstra pump. Står der nogen steder hvilken øvelse den sorte kobra var igang med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster