Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1604
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1602

Følg bodybuilding.dk på

Mr. Bodybuilding 2007, er dette noget du ville støtte?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ville du støttet og deltage i sådan et arrangement

Ja
25
76%
Nej
4
12%
Kommer an på deltagermængden
1
3%
Ved ikke
3
9%

Stemmer i alt : 33

Jeg er tidligere FF.dk debattør og var desværre ikke med i 2006, da deres Mr. (link slettet) blev afholdt, men ville høre, hvor mange der ville støtte op om et sådant arrangement?

Denne tråd er ikke til, for at diskutere regler m.v., men bare at høre, om folk ville stille op, hvis det var?

Tænker naturligvis også på en dato, som jeg ser ligger omkring 15juli-15august 2007.

Konkurrencen skulle være baseret på billeder, med "IRL-garanti", dvs. et stykke papir, hvor man sørger for at skrive sit brugernavn, der ikke vil kunne forfalskes.

Da det ville skulle bestå i billeder, vil folk med gode muligheder for lyssætning m.v. naturligvis have en fordel, hvis de ellers sørger for, at man også kan se noget.

Præmier kunne evt. gives ud, ved et deltagelsesgebyr, eller fra sponsorer. Men ikkef or store præmier, da store præmier hurtigt kan blive et problem, hvis man mistænker vinderen for at være dopet - en ting man ikke får svar på uden en test.

Men fyr løs, og lad høre. Håber naturligvis ikke, at der er en lignende tråd allerede :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Der arbejdes iøjeblikket på dette koncept her på boardet. Nærmere info kommer senere - Men kan godt løfte sløret for at det bliver en super konkurrence med rigtig gode præmier !

Vi satser på at konkurrencen vil kunne gå i luften engang i august !

Vi modtager gerne jeres indput og interesse vedr. dette projekt :wink:
Brugeravatar

Beklager min tråd så :)

Martin G skrev:Beklager min tråd så :)

Det skal du da ikke beklage - det er da super, at se at der er interesse for det !

I tell you - DET BLIVER KÆMPE :8
Brugeravatar

jbh0007 skrev:Der arbejdes iøjeblikket på dette koncept her på boardet. Nærmere info kommer senere - Men kan godt løfte sløret for at det bliver en super konkurrence med rigtig gode præmier !

Vi satser på at konkurrencen vil kunne gå i luften engang i august !

Vi modtager gerne jeres indput og interesse vedr. dette projekt :wink:

Som trådstarteren også nævner, hvordan forholder I jer så til evt. doping? Er det ikke lidt problematisk at lave en sådan konkurrence på et board der tager klar afstand til doping, når man ikke har en jordisk chance for at vide om deltagerne er dopede eller ej?

Ellers en fin ide, dog ikke noget jeg synes jeg kunne være bekendt at stille op til :)
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Arghh come on æg - du er da selv skrevet til den konkurrence.

Mht. doping vil vi under mistanke fortage prøver - det kan både være fra jeres opfordring eller vores egen ekspertise. Eller muligvis blive lagt ud til afstemmning hvem der evt. skal udtages til test eller måske en blanding. Mulighederne er mange - har i andre forslag så kom med jeres bud !

En ting er ihvert fald sikkert - vi skal sikre os så godt som muligt at der konkurreres uden dope :wink: Og bliver folk taget skal der betales ved kasse 1 :wink:
Brugeravatar

Skal det afholdes IRL da? :)

Hvordan kommer det til at foregå? For hvis du eksempelvis stiller op, og der kun er en klasse, så skal man ikke være særlig klog for at beregne udfaldet :lol: Men ja, der skal vel også tages højde for at der måske ikke vil komme helvedes mange tilmeldinger, så det ville vel også være for dumt med for mange klasser?
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

jeg synes det er en fed ide.. det vil være rigtig god pose træning for de af os der vil stille op senere hen :)

til august siger du... puha.. det er midt i min næst sidste bulk periode inden det for alvor går løs med cut.. så der kan jeg ikke deltage men det er et fedt tiltag..

jeg har lige en ting i skal tage med i jeres planlægning af tidspunktet..
husk at dm ligger omkring september, så enten skal jeres konkurence ligge meget tæt herpå eller meget langt fra hvis folk der skal deltage til dm skal kunne deætage begge steder.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

OK gutter - Nu da sløret er blevet løftet og jeg kan se der er stor intereese for sådan en konkurrence, vil jeg så godt afsløre lidt mere omkring hvad vi har tænkt os (Bemærk det er kun et oplæg - så i kan med jeres indput være med til at sætte præg på konceptet). Dette også så i allerede nu kan begynde at time jeres træning lidt efter konkurrencen - Vi regner med vi går i luften med det i starten af august :wink:

Oplæg:

Hej gutter,

Vil skal på et tidspunkt have gang i en Foto konkurrence her på siden som skal slåes stort op. Med det menes gode præmier (måske flotte penge præmier), evt. presse dækning mv. og et stort fokus fra både min og BB.dk's side. Håber i også vil bakke op omkring ide'en og få sendt budskabet ud til så mange som muligt. Vi vil senere gerne have hjælp fra jer mht. opsætning af plakter i centere, skoler mv.

I den forbindelse vil jeg gerne have jeres indput, kommentare og ideer til følgende.

1. Hvornår er det bedste tidpunkt at skyde konkurrencen igang ?
Jeg tænker engang i starten af august/september når folk er færdig med at holde ferie og ved at være klar til at komme i centerne igen og arbejde på næste års sommerform. Dette vil også give os god tid til at få reklameret lidt for projektet rundt omkring !

2. Præmier og presse
Syntes vi skal arbejde med at få nogle penge præmier på bordet ! Bodylab og bodyman har allerede sagt at de er friske på ideen ! Kan vi få andre sponsere med ?
Kender i nogen i tror kunne være int. i at sponsere vare eller lign. så smid mig en PM !

3. Koncept
Planen er at konkurrencen skal løbe over 8-12 mdr. - personligt syntes jeg det ville vær fint hvis den løb fra August 2007 frem til 1. juni 2008 år. Alle deltagere skal diske op med foto fra start, have deres log på siden under et specielt oprettet forum til dette, kun bruge tilskud fra Bodyman/bodylab (da disse er vores hovedsponsorere)
Konkurrence kunne evt. køre på den måde at brugerne på BB.dk hver måned skal stemme flere af deltagerne ud (Først gang efter 3 mdr)- altså den de syntes har gjort mindst fremgang, trænet mindst mv. Altså lidt ligesom Robinson
Vi freder selv 3-6 stk. hver gang, således vi er sikker på at de absolut bedste går videre.
Tænker på at man også kunne indbygge:
- Midtvejs præmie
- Opdeling i forskellige klasser:
Slanke konkurrence
Bulk
Overall form
Vægtklasser
Højde
Køn mv.
(Men vi skal nok passe på med ikke, at få for mange inddelinger)

Mht. foto - skal der indsendes 3 stk. i forskellige poseringer/stillinger hvor man samtidig kan se dagens avis, så der ikke kan fuskes !
5. Navn til Konkurrencen

kunne hedde: BODYLAB/BODYMAN/BB.dk - SOMMERFORM 2008 eller noget ????

6. Doping
For at undgå for meget snyd - kan vi hive folk ind til test hvis der er mistanke om snyd

DET BLIVER KÆMPE og mega mega sjovt !

HVAD SIGER I GUTTER OG GUTINDER ??????
Brugeravatar

synes det lyder som en fin ide..

omkring jeres doping forslag kan jeg godt se ideen i det, men også problemet...
-hvem skal afgøre om en person skal testes?
-på hvilket grundlag?
-hvor slak man tage hen for at blive testet?
-hvem skal betale for testen?

man må gå udfra at det kræver ½ fridag fra arbejdet hvis man skal ind og testes, dette kan nok godt blive et problem for en del mennesker. jeg ved godt at det alt sammen er noget der kan og skal findes en løsning på. men hvem og hvordan?
Brugeravatar

Styrkeliste

Martin: Nej, i først omgang vil det blive en foto konkurrence. Senere vil vi hvis der er interesse for det få et stævne op at stå - men det ligger lidt ude i fremtiden.

J-S-O: Det vil muligvis blive klasse indelinger i en eller anden form. Men det der skal dømmes efter er fremgangen altså det resultat/fremgang man har lavet i løbet af perioden. Selv om jeg måske er den største herinde er det jo ikke sikkert at jeg så kan lave den bedste fremgang - det ville faktisk være væsentligt sværere for mig. Envidere er jeg jo heller ikke så cuttet som mange af jer andre - hvorfor mange af jeres All over form vil være bedre end min......Men da jeg skal stå for konkurrencen er det jo nok ikke fair at jeg selv deltager selv om jeg syntes det kunne være sjovt.

Envidere skal vi nok også arbejde med en begynder klasse så folk ikke kommer til at kæmpe mod nogen der har stor konkurrence erfaringer - Alle skal kunne være med ! :wink:
Brugeravatar

Kanon idé.. Så vil jeg stoppe med at træne nu og indtil startdatoen, for så sker der hurtigt en fremgang påny.. ;) Nej, det er gaz.. :D Pisse god idé er på 100pct, selvom jeg sikkert ikke vinder noges om helst.. Man er jo et konkurrence menneske.. :twisted:
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00

Galleri: Vis galleri (10)

Super idé, den er jeg med på! Nu skal jeg bare lige have styr på sporingstiderne af krudtet (Det gas!):D. Tror ikke jeg har en chance, hvis vægtklasserne bliver for store, men det giver da klart motivation når ens resultat senere bliver bedømt. :P

Træner her: Klub Herkules Nordborg

kuglen skrev:jeg synes det er en fed ide.. det vil være rigtig god pose træning for de af os der vil stille op senere hen :)

til august siger du... puha.. det er midt i min næst sidste bulk periode inden det for alvor går løs med cut.. så der kan jeg ikke deltage men det er et fedt tiltag..

jeg har lige en ting i skal tage med i jeres planlægning af tidspunktet..
husk at dm ligger omkring september, så enten skal jeres konkurence ligge meget tæt herpå eller meget langt fra hvis folk der skal deltage til dm skal kunne deætage begge steder.

Du har en pointe der - så måske skal vi rykke afslutningen til hen mod slutningen af august. :wink:
Brugeravatar

det lyder som en god plan, så kan man lige få de sidste kommentare inden man skal på senen :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:synes det lyder som en fin ide..

-på hvilket grundlag?

man må gå udfra at det kræver ½ fridag fra arbejdet hvis man skal ind og testes, dette kan nok godt blive et problem for en del mennesker. jeg ved godt at det alt sammen er noget der kan og skal findes en løsning på. men hvem og hvordan?

Mht. det vil jeg kontakte ADD og se hvad muligheder vi har og hvad det koster og om det overhovedet er noget vi har mulighed for (jeg håber det).

Mht. afgørelsen af hvem der evt. skal testes kan det forgå på flere forskeligge måder: af os, af jer eller lodtrækning !

De andre spørgsmål finder vi en løsning på hen af vejen - men bliver folk taget i test skal de selv betale for den og man skal inden konkurrencen går igang skrive under på at man ikke anvender dope og acceptere at lade sig testet under de opstillet regler :wink:
Brugeravatar

lyder som en rigtig god ide med at man skal skrive under og selv betale hvis man bliver knaldet. for jeg mener at have hørt at det koster 6000kr at få lavet en test hvis man ikke er medlem af add. ved ikke om det er anderledes for de af os der er medlem af dbff
Brugeravatar

Styrkeliste

jbh0007 skrev:

-på hvilket grundlag?

Mht. det vil jeg kontakte ADD og se hvad muligheder vi har og hvad det koster og om det overhovedet er noget vi har mulighed for (jeg håber det).

Mht. afgørelsen af hvem der evt. skal testes kan det forgå på flere forskeligge måder: af os, af jer eller lodtrækning !

De andre spørgsmål finder vi en løsning på hen af vejen - men bliver folk taget i test skal de selv betale for den og man skal inden konkurrencen går igang skrive under på at man ikke anvender dope og acceptere at lade sig testet under de opstillet regler :wink:

Tror de bliver mere medgørlige hvis de selv får lov til at vurdere hvem der skal testes på baggrund af billederne.. Altså ADD..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00

Galleri: Vis galleri (10)

sniper skrev:
jbh0007 skrev:

-på hvilket grundlag?

Tror de bliver mere medgørlige hvis de selv får lov til at vurdere hvem der skal testes på baggrund af billederne.. Altså ADD..

Ja, det var måske en god ide. Og så er det også nogle udefrakommende der beslutter det vis det er. Så bliver der ikke noget råberi om det herinde fra :wink: Men ved endnu ikke om det er noget de vil gå ind i - men tager en snak med dem engang i næste uge og ser hvordan landet ligger så vi kan blive klogere på det område :wink:
Brugeravatar

Det lyder helt klart som noget spændende. Det kunne være meget sjovt at være med. Dog tror jeg ikke der er de vilde chancer for mig :D

Har lige et hurtig spørgsmål.
Den fremgang man går efter i konkunrrencen er det kun fremgang på billeder så eller hvordan? Altså formen
Brugeravatar

Geografisk sted: SønderJylland

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 141.00
- Dødløft: 155.00

Kostplan: Ingen kostplan

Synes det er en super fed ide, og især hvis der blevet foretaget dopingtest - for tror der er flere som bruger det end man går og tror...

Note:
Dette indlæg er ikke et "angreb" mod nogen bestemt - bare så ingen føler jeg trådt over tæerne :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Synes det er en super fed ide, og især hvis der blevet foretaget dopingtest - for tror der er flere som bruger det end man går og tror...

Note:
Dette indlæg er ikke et "angreb" mod nogen bestemt - bare så ingen føler jeg trådt over tæerne :wink:

Enig i, at dopingtest er nødvendigt! :)

Til det med dopingtesten: jeg ville ikke være med i konkurrencen, hvis der var en risiko for at jeg skulle punge 6000 kr ud.

I kunne gøre det, at I betalte testen. Og hvis den så blev positiv, sendte i regningen til vedkommende. Hvis den blev negativ, så beholdte i regningen. Det andet vil være unfair overfor de clean atleter :) Især for os fattigrøve, der knap har råd til proteinerne. :wink:

Eller blot kun teste finalevinderen, af egen regning (medmindre han blev testet positiv).
Brugeravatar

Misterhamper skrev:Til det med dopingtesten: jeg ville ikke være med i konkurrencen, hvis der var en risiko for at jeg skulle punge 6000 kr ud.

I kunne gøre det, at I betalte testen. Og hvis den så blev positiv, sendte i regningen til vedkommende. Hvis den blev negativ, så beholdte i regningen. Det andet vil være unfair overfor de clean atleter :) Især for os fattigrøve, der knap har råd til proteinerne. :wink:

Eller blot kun teste finalevinderen, af egen regning (medmindre han blev testet positiv).

Det er jo også det de siger :lol: Clean, så betaler de testen - Krudtet, du betaler selv :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Synes virkelig det lyder som en fed idé, og ville da helt klart hjælpe på motivationen :D
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00

Fed idé, os for dem der lider af sceneskræk.
Men når du siger opdeling i forskellige klasser, ville det så blive ligesom til enhver anden BB Konkurrence? -80kg -90kg -100kg +100kg, Juniour(til 21år :D ) og Masters, classic BB -178cm, +178cm. Hvad med fitness?

Og ja mega fed idé, til motivationen og med at fortsætte clean.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Træner her: Form og Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

SPH skrev:Fed idé, os for dem der lider af sceneskræk.
Men når du siger opdeling i forskellige klasser, ville det så blive ligesom til enhver anden BB Konkurrence? -80kg -90kg -100kg +100kg, Juniour(til 21år :D ) og Masters, classic BB -178cm, +178cm. Hvad med fitness?

Og ja mega fed idé, til motivationen og med at fortsætte clean.

God ide til opdeling af klasser, så kan vi sige et minimum i hver klasse før den bliver taget sammen med en anden klasse. :D

Men få stablet nogle premier på benene så det kan give noget motivation.
Billede
Brugeravatar

Synes sku det lyder rigtig godt!
Juni måned er man også ved at være fit-for-fight, lav fedtprocent og en god sun-tan! :D

Så stiller jeg op til +100 :twisted:
- eller måske junior? Begge dele?

Prepare yourself! :twisted:
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Vi arbejder på højtryk på, at færdiggøre et koncept vedr. dette - håber vi allerede kan løfte sløret for noget af det engang i starten af næste uge. Så STAY TUNED :wink:

PS. Tak for jeres opbakning omkring dette - DET BLIVER STORT :wink:
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster