OK gutter - Nu da sløret er blevet løftet og jeg kan se der er stor intereese for sådan en konkurrence, vil jeg så godt afsløre lidt mere omkring hvad vi har tænkt os (Bemærk det er kun et oplæg - så i kan med jeres indput være med til at sætte præg på konceptet). Dette også så i allerede nu kan begynde at time jeres træning lidt efter konkurrencen - Vi regner med vi går i luften med det i starten af august
Oplæg:
Hej gutter,
Vil skal på et tidspunkt have gang i en Foto konkurrence her på siden som skal slåes stort op. Med det menes gode præmier (måske flotte penge præmier), evt. presse dækning mv. og et stort fokus fra både min og BB.dk's side. Håber i også vil bakke op omkring ide'en og få sendt budskabet ud til så mange som muligt. Vi vil senere gerne have hjælp fra jer mht. opsætning af plakter i centere, skoler mv.
I den forbindelse vil jeg gerne have jeres indput, kommentare og ideer til følgende.
1. Hvornår er det bedste tidpunkt at skyde konkurrencen igang ?
Jeg tænker engang i starten af august/september når folk er færdig med at holde ferie og ved at være klar til at komme i centerne igen og arbejde på næste års sommerform. Dette vil også give os god tid til at få reklameret lidt for projektet rundt omkring !
2. Præmier og presse
Syntes vi skal arbejde med at få nogle penge præmier på bordet ! Bodylab og bodyman har allerede sagt at de er friske på ideen ! Kan vi få andre sponsere med ?
Kender i nogen i tror kunne være int. i at sponsere vare eller lign. så smid mig en PM !
3. Koncept
Planen er at konkurrencen skal løbe over 8-12 mdr. - personligt syntes jeg det ville vær fint hvis den løb fra August 2007 frem til 1. juni 2008 år. Alle deltagere skal diske op med foto fra start, have deres log på siden under et specielt oprettet forum til dette, kun bruge tilskud fra Bodyman/bodylab (da disse er vores hovedsponsorere)
Konkurrence kunne evt. køre på den måde at brugerne på BB.dk hver måned skal stemme flere af deltagerne ud (Først gang efter 3 mdr)- altså den de syntes har gjort mindst fremgang, trænet mindst mv. Altså lidt ligesom Robinson
Vi freder selv 3-6 stk. hver gang, således vi er sikker på at de absolut bedste går videre.
Tænker på at man også kunne indbygge:
- Midtvejs præmie
- Opdeling i forskellige klasser:
Slanke konkurrence
Bulk
Overall form
Vægtklasser
Højde
Køn mv.
(Men vi skal nok passe på med ikke, at få for mange inddelinger)
Mht. foto - skal der indsendes 3 stk. i forskellige poseringer/stillinger hvor man samtidig kan se dagens avis, så der ikke kan fuskes !
5. Navn til Konkurrencen
kunne hedde: BODYLAB/BODYMAN/BB.dk - SOMMERFORM 2008 eller noget ????
6. Doping
For at undgå for meget snyd - kan vi hive folk ind til test hvis der er mistanke om snyd
DET BLIVER KÆMPE og mega mega sjovt !
HVAD SIGER I GUTTER OG GUTINDER ??????