Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ErikaMaria skrev:Der er en kæmpe forskel på selvtillid og selvværd.
Jeg kan kun snakke ud fra egen erfaring, men jo træning har måske hjulpet en smule på selvtilliden og selvværdet, men jeg er stadig meget nervøs og utilpas ved nye mennesker og nye situartioner. Analyserer hver en lille ting, under og især bagefter. Det tror jeg ikke, at træning kan hjælpe mig med, men jeg kan selv arbejde med det.
Til gengæld har jeg gennem træning fået en bedre forståelse af, hvad jeg kan og hvor meget jeg kan presse mig selv.
Dog er det bedste råd, jeg kan give, at kaste dig ud i situartioner, hvor du bliver lidt presset. f.eks. ved at møde nye mennesker, eller gøre noget du tidligere har været bange for.
Blev ved med at udfordre dig selv, selvom det ikke er lige rart. -Se det kan sagtens overføres på træning!
Sidst men ikke mindst lad ikke din generthed og usikkerhed hæmme dig.
Held og lykke med kampen,
- fra en som kun kender den alt for godt selv.

LunaSeaForLife skrev:Er selv blevet et dumt, arrogant svin siden jeg begyndte at træne, dog ikke over for kvinder ;-).

LunaSeaForLife skrev:Er selv blevet et dumt, arrogant svin siden jeg begyndte at træne, dog ikke over for kvinder ;-).

dornerd skrev:LunaSeaForLife skrev:Er selv blevet et dumt, arrogant svin siden jeg begyndte at træne, dog ikke over for kvinder ;-).
Var det derfor din kæreste gik fra dig?
- U mad?

dornerd skrev:LunaSeaForLife skrev:Er selv blevet et dumt, arrogant svin siden jeg begyndte at træne, dog ikke over for kvinder ;-).
- U mad?

- U mad?

- U mad?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster