Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.

Daviid0z skrev:Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.
det jo heller ikke en øvelse man køre tungt med.
med langsom med fokus på brystmusklen

Daviid0z skrev:Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.

Qmega skrev:Daviid0z skrev:Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.
Tungt eller ej - øvelsen er væsentlig, hvis man vil skåne skuldrene. Der findes langt bedre alternativer, hvis man ønsker variation i sin brysttræning. Guillotine press bør ikke implementeres som en del af ens træning.

Daviid0z skrev:Med korrekt teknik sker der ingenting, ligesom alle andre øvelser ;)

Daviid0z skrev:Qmega skrev:Daviid0z skrev:Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.
Tungt eller ej - øvelsen er væsentlig, hvis man vil skåne skuldrene. Der findes langt bedre alternativer, hvis man ønsker variation i sin brysttræning. Guillotine press bør ikke implementeres som en del af ens træning.
Med korrekt teknik sker der ingenting, ligesom alle andre øvelser ;)
Og tror ikke der er bedre alternativer. Har en ven der har kørt det meget længe og hans upper bryst er nærmest større end midten.
Han siger den er bedre end incl til øvre bryst.

TheCzech skrev:Daviid0z skrev:Bone-14 skrev:Jeg tror ikke jeg kender en øvelse der har større skadespotentiele for skuldrene end guillotine bænkpres.
Tidligere tråde du har oprettet:
bryst vokser ikke :S
topic40161.html
Bryst følger ikke med/vokser ikke.
topic22011.html
Skulder SMERTE!
topic39463.html
Træne scenerne (stærke) ? Smerte i skulder..
topic21658.html
Nyt program! Fokus på større bryst!
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&search_id=user_topic_search&author_id=6456&start=70
Større bryst eneste fokus!!
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&search_id=user_topic_search&author_id=6456&start=70
Nyt brystprogram !! split
Smerter i skulder ved skrå bænk og dips..
Større bryst!!
Bryst øvelse, til inderbryst..
Måske det er tid til at revurdere din tilgang til brysttræning?

TheCzech skrev:Tidligere tråde du har oprettet:

Daviid0z skrev:ja bare grin ;)
Ja jeg vil gerne ha større bryst da det halter fra alt andet..
Dermed ikke sagt at det er helt fladt.
er større end største delen herinde så ved ikk hvad i griner af ?

Daviid0z skrev:er større end største delen herinde så ved ikk hvad i griner af ?
Daviid0z skrev:Og jeg har fundet ud af hvad problemet var, som ingen herinde kunne fortælle mig eller kender til ;)
Daviid0z skrev:jamen hvordan kan den være en dårligere øvelser end alle andre, når jeg tit høre folk ikke kan mærke brystet arbejde under almindelig bænk, hvorimod denne øvelse syre den helt til.

Daviid0z skrev:jamen hvordan kan den være en dårligere øvelser end alle andre, når jeg tit høre folk ikke kan mærke brystet arbejde under almindelig bænk, hvorimod denne øvelse syre den helt til.

Daviid0z skrev:ja bare grin ;)

Dingo skrev:Daviid0z skrev:ja bare grin ;)
Du misser jo hele pointen.
Kan du ikke se det paradoksale i at du siger at man bare skal køre det ordentligt, så er der ingen problemer med skulderen, og så handler stort set alle dine topics om skulderproblemer?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster