Så tænkte hellere lige vi måtte have en tråd om det så politisk interesserede folk kunne komme med eventuelle kommentare

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

raider4life skrev:men er det ikke noget med at de har udmeldt at de hverken vil være til den ene eller den anden side!? hvordan kan de så på noget tidspnkt blive til noget mere end et af de der små partier der følger med de store!? (ved næsten intet om politik) udover at venstre i virkeligheden ligger til højre :O![]()

jbh0007 skrev:Spændende tiltag - bakker alt op der kan få Marianne jelved ud af dansk politik

Jacob skrev:Jeg stemmer ikke

Karl Æg skrev:Jacob skrev:Jeg stemmer ikke
Vote or die motherf*cker![]()
Personligt synes jeg det er noget af det mest positive der er sket i dansk politik i meget lang tid, og jeg hilser som borgerlig/liberal naturligvis Ny Alliance velkommen og håber på et godt fremtidigt samarbejde med dem i fremtiden. Har overvejet at stemme på dem, men når det kommer til stykket, tror jeg nu alligevel jeg reserverer min stemme til de Konservative.

Jacob skrev:Karl Æg skrev:Jacob skrev:Jeg stemmer ikke
Vote or die motherf*cker![]()
Personligt synes jeg det er noget af det mest positive der er sket i dansk politik i meget lang tid, og jeg hilser som borgerlig/liberal naturligvis Ny Alliance velkommen og håber på et godt fremtidigt samarbejde med dem i fremtiden. Har overvejet at stemme på dem, men når det kommer til stykket, tror jeg nu alligevel jeg reserverer min stemme til de Konservative.
Jamen jeg er altså ikke 18 endnu

Karl Æg skrev:Hvorfor skulle det nu være et problem at diskutere politik? Hvis folk har saglige argumenter for deres holdninger, er der vel ikke nødvendigvis noget problematisk i det?

Team streetman.dk skrev:Har meldt mig ind(og betalt), ikke så meget pga naser, men mere fordi Gitte S, er med. Har tit hørt hende når hun har være i nordjylland og hun har også fået min stemme til europa parlamentet. =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster