Video i stor størrelse finder du her:
video.php?view=82
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67600 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049936 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Pzyrex skrev:Var det essensen der snakkede ved 15.12?
TheMuscleBear skrev:Nogen der ved, hvor chokolade saucen kan købes henne?
Pzyrex skrev:Han minder mig om Marc Johnson.
Var det essensen der snakkede ved 15.12?
essensen skrev:Pzyrex skrev:Han minder mig om Marc Johnson.
Var det essensen der snakkede ved 15.12?
Det er sgu nok hans kæreste - det er i hvert ikke af hankøn.
SVENNOLOCO skrev:Kommer der flere? :-)
TheCzech skrev:SVENNOLOCO skrev:Kommer der flere? :-)
Ikke i denne omgang, nej. Jacob har overstået sine stævner for i år, og er nu påbegyndt sin offseason, hvor målet er at smide 5kg mass på, så han kan gøre sig bedre i internationale konkurrencer, men mon ikke, jeg kan få lokket ham til at lave lidt video fra sin off season, hvis folk er interesserede.
Ikke i denne omgang, nej. Jacob har overstået sine stævner for i år, og er nu påbegyndt sin offseason, hvor målet er at smide 5kg mass på, så han kan gøre sig bedre i internationale konkurrencer, men mon ikke, jeg kan få lokket ham til at lave lidt video fra sin off season, hvis folk er interesserede.
CasperC9000 skrev:Det natmåltid han laver med æggehvider, protein osv. hvor længe skal det ca. have i mikroovnen?
WilliamZB skrev:CasperC9000 skrev:Det natmåltid han laver med æggehvider, protein osv. hvor længe skal det ca. have i mikroovnen?
Det måltid, som jeg spiser er lavet på: 7 æggehvider 1 æggeblomme 1 spsk nurturlig peanutbutter u. tilsat suker 1 spsk kanel 1 scoop chokolade protein pulver 2/3 tsk bagepulver 1 tsk stevia -Mix det sammen -I micro ovnen på lav varme i ca 1 min -Rør rundt i det igen -Micro ovnen igen i ca 4-5min på lav varme -Endten put lidt skyr på eller choco sovs fra waldenfarms (kan evt blandes til en god topping)
BigBoi skrev:Pzyrex skrev:Var det essensen der snakkede ved 15.12?
Lyder pænt meget som en pige.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster