Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KswagC skrev:Hej BB
Nytårsaften. En af dagene på året hvor der ikke bliver sparet på de våde varer. Hvor mange af jer drak igår, og fik i lavet det obligatoriske McDonalds besøg dagen efter? Eller var det vandvognen?

Men ja den står nok på Junk food senere, påbegynder cut i morgen, så skal lige ha en sidste gang inden.

Sakin skrev:Jeg fik drukket min del plus begge mine side damers tror jeg, men det var nu cigaren der tog livet af mig, glemmer altid hvor dårlig man får det af at ryge sådan enMen ja den står nok på Junk food senere, påbegynder cut i morgen, så skal lige ha en sidste gang inden.
Tror dog ik der er så mange der kan slå min lillebror på 14, han havde li som så mange andre i den aldre fået lov til at drikke en smule af vores forældre. kl 3 blev min mor så ringe op af en dame, som havde fundet ham sammen med vores fætter og han var nærmeste bevisteløs, så han røg på hospitalet hvor de målte hans promille til 2,5!!! tror der var noget af en forskel på mine forældres definition af drikke lidt og så min brors

KswagC skrev:Hej BB
Nytårsaften. En af dagene på året hvor der ikke bliver sparet på de våde varer. Hvor mange af jer drak igår, og fik i lavet det obligatoriske McDonalds besøg dagen efter? Eller var det vandvognen?

Den slår jeg - promille på +3 i foråret.. Skål!Sakin skrev:Tror dog ik der er så mange der kan slå min lillebror på 14, han havde li som så mange andre i den aldre fået lov til at drikke en smule af vores forældre. kl 3 blev min mor så ringe op af en dame, som havde fundet ham sammen med vores fætter og han var nærmeste bevisteløs, så han røg på hospitalet hvor de målte hans promille til 2,5!!! tror der var noget af en forskel på mine forældres definition af drikke lidt og så min brors

Nettohunden skrev:Jeg holder mig ikke tilbage i aften, hverken for øl, champagne eller sprut.. Den får hele pakken, og så betaler jeg prisen for det de næste 3 dage![]()
Jeg skal arbejde igen fra d. 3., og jeg håber på at være frisk nok til at nappe en træningspas d. 2.

Buhl88 skrev:Nettohunden skrev:Jeg holder mig ikke tilbage i aften, hverken for øl, champagne eller sprut.. Den får hele pakken, og så betaler jeg prisen for det de næste 3 dage![]()
Jeg skal arbejde igen fra d. 3., og jeg håber på at være frisk nok til at nappe en træningspas d. 2.
Præcis det samme her![]()
Skal dog først på arbejde den 4.

). Men en masse kød og godt selvskab

Mikael skrev:og så ellers drikke alt hvad den kan trække i aften.
Op på hesten igen i morgen. Måske en løbetur hvis hovedet tillader det.

Nettohunden skrev:Så vidt jeg har forstået er det direkte usundt, at løbe dagen efter en regulær oversavning. Jeg ved ikke om det er broscience, men din krop og lever har brug for ro dagen derpå

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster