Der er nok nogle undrene sjæle blandt jer som ikke kan lade være med at tænke, hvad jeg dog kommer rendende tilbage for.
Det kan man jo ikke bebrejde jer, og det er fordi jeg har savnet min log, i og med at min motivation har været på det laveste nogensinde, hvilket har stået på siden August!
I træningsøjemed er dette langt fra optimalt, og derfor vil jeg igen starte log, så jeg både forpligter mig overfor mig selv, samt eventuelle (ja jeg snyder ingen
) tro følgere, hvilket jeg tror vil hjælpe mig til at få motivationen igen, og få trænet regelmæssigt! Okay nok whine!
Splittet bliver basic:
1. Bryst/Tri
2. Ryg/Bi
3. Skulder/Ben
4. Hvil
Mit delmål pt er at få tabt mig! Vejer nok 123kg og er blevet godt blød i det, men det er hvad der sker når man får alt for meget sukker og carbs hehe, bjørnen har bestemt fået sin honing, men istedet for at gå i hi, så går jeg i krig! ;)
Mit mål er pt 110kg uden at tabe muskel.
Måden jeg gør det på, bliver igennem en striks low-carb diæt, som jeg endnu ikke har lagt sidste hånd på, men jeg kan allerede afsløre at der vil blive brugt rigelige mængder aminosyrer som jeg har indkøbt, og jeg glæder mig til at se om 50g rene aminosyrer dagligt gør en forskel.
Til slut har jeg en lille video af faciliteterne som jeg hovedsagligt kommer til at benytte