Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det gode er så, at jeg sidder med en dejlig eksamen, jeg kan skrive...

kun os andre som skal igang med hoved rengøring 

ryg en fed, tag i en park og ryg en fed.

Bay skrev:Du kan jo lave GPP eller cardio?

Marn06 skrev:Bay skrev:Du kan jo lave GPP eller cardio?
GPP?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Fejer skrev:tag på café, tag på stranden og ryg en fed, tag i en park og ryg en fed...

essensen skrev:Inspireret af denne trård har jeg lige været henne og lave en omgang hjemmeavet sled-dragging i forskellige varianter, på den lokale legeplads. Skød noget video - kan være jeg uploader når jeg har fået smidt det på compen.
Pind skrev:Fejer skrev:tag på café, tag på stranden og ryg en fed, tag i en park og ryg en fed...
Man kunne også bare skyde sig selv.

markuscbh skrev:Raider den lokale McDonalds i stramme jeans og bandana?

JannikB skrev:Pind skrev:Fejer skrev:tag på café, tag på stranden og ryg en fed, tag i en park og ryg en fed...
+ 1

Pind skrev:Fejer skrev:tag på café, tag på stranden og ryg en fed, tag i en park og ryg en fed...

Dingo skrev:Nu ved jeg godt du siger du mente sådan rent træningsmæssigt, men nogle gav udtryk for at de ikke helt vidste hvad de så sku lave når det endelig var off dag..
Hvis man, især på det træningsniveau mange af os har herinde, går fuldstændig kold bare fordi man ikke skal halvanden time op at træne, så er der altså noget galt.

bahne05 skrev:Dingo skrev:Nu ved jeg godt du siger du mente sådan rent træningsmæssigt, men nogle gav udtryk for at de ikke helt vidste hvad de så sku lave når det endelig var off dag..
Hvis man, især på det træningsniveau mange af os har herinde, går fuldstændig kold bare fordi man ikke skal halvanden time op at træne, så er der altså noget galt.
Jeg kan altså godt. Som du selv siger det.. "gå fuldstændig kold" hvis jeg ikke kommer op & træne dagligt.. Men nu træner jeg også lidt mere seriøst, ihvertfald med judoen
man har forhåbentlig nogle venner man kan se, noget familie at besøge, noget opvask at tage, nogle lektier at læse osv osv osv osv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster