Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

300 skrev:Jeg synes at det rimeligt godt gået af folk på internettet der kan lave alle de her vilde løfts når men ser på deres signatur. Jeg vil bare sige at det er sku meget sjældent at jeg nogensinde har set folk som squater over 100 kg når vi snakker full squat. Eller meget mere end 100 kg i de andre løfts.
.

300 skrev:Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

ThomasNielsen skrev:300 skrev:Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.
Jeg ved der er mange som er glade for The Gym - hvor det ligger i KBH ved jeg ikke. Der er mange derfra som fører log herinde, og der finder du utvivlsomt mange som løfter tungt.

EWhite skrev:Det handler nok i nogen grad om, at folk der er herinde er langt mere seriøse omkring deres træning end de fleste. Mange af dem træner i mindre styrkelødtklubber, så dem ser du ikke. Og folk skriver deres maxløft - men det er de færreste der løfter omkring deres max for hvert pas. :-)

300 skrev:
Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

300 skrev:
Og godt gættet med at jeg træner i fitness world![]()

SienZ skrev:300 skrev:
Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.
BestGym ligger på Frederiksberg. Det har åbent 24/7, og koster vidst ikke særlig megetHåndvægte op til 60kg, og generelt ret hardcore udstyr (skriver de selv i hvert fald).
Det er ikke noget selv tillids isue, det føles bare som om men er på en planet hvor men ikke høre til. Hvis men kan leve med de ting jeg skriver om BestGym så er de sku søde og rare der inde.

narvs skrev:Der ret mange gutter der river nogle vilde løft rundt i den Fitness World jeg træner i. Jeg er ikke en af dem...
bl.a. 180kg squat, 180kg bænk og 200kg dødløft, er det tungeste jeg har set 

Jiyan skrev:Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW

Rofleren skrev:300 skrev:SienZ skrev:300 skrev:jeg vil sige nogen gange kan jeg blive så sur på folk i fitness world så men ikke begriber det. Især når folk danner kø på squat stativet, for det første så render de rundt og hygge snakker, så tager sindsyg lang tid før de er færdige med deres skide squats, for det andet så bruger de squat stativet til dødløft og barbel rows. What the fuck man, behøver men og bruge en suat stativ til dødløft og barbel rows. Jeg bliver sku også rimmelig meget iriteret når de der lorte ganstar wanabe kigger på en som om men skal være bange for dem og skynde sig væk fra bænken eller andet udstyr.
der er ind fyr i en af centerne som bruger 15 min på og tage 1 set bænk press, hvad skere der lige for det? Jeg vil sige at her til januar så køber jeg en lejlighed og forhåbenligt finder jeg en med en stor altan eller loft rum, så laver ejg min egen mini gym hjemme hos mig selv. Med det udstyr jeg skal bruge kan det gøres for under 10000 kr
Det kunne være fedt hvis der var nogen som var friske på og starte en center op, hvor men kan skille sig af med alle de iriterande folk, og kun kan blive medlem pr invitation.
I stedet for at bruge så meget energi på hvad de andre laver, burde du fokusere på dig selv.
Hvis der er nogen der bruger 15 min for et sæt bænkpres, så spørg om du kan komme ind og løfte i ventetiden.
Hvor vil du have man ellers dødløfter og laver rows, end ved squat stativet; når der ikke er andre dedikerede dødløft eller rows platformer? Det er der i hvertfald ikke i FitnessDK.

300 skrev:Jiyan skrev:Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW
Lidt af vejen burde jeg nok og ændre min syn medhensyn til andre. Men jeg kommer sku ikke til og ændre min syn på folk som bruger en squat stativ til dødløft og barbel rows, da det indebær at jeg skal gå og vente længer tid end nødvendigt på min tur.
Jeg har regnet ud at hvis jeg venter 3 min på hvert øvelse jeg bruger, så kommer min træning til og tage ca. 35 min længer tid. Når men træner 5 gange om ugen så vil men godt bruge tiden effektiv og ikke gå rundt og vente på tumper, der bruger squat stativ til dødløft og barbel rows hvilket er det mest ondsvage jeg nogensinde har set.
Med hensyn til lorte gangster som gloer på en som om de har ko galskab, så bryder jeg mig ikke om at et sted jeg betaler ligeså meget som dem for og komme og at de skal tro at de har mere ret til og være der end mig. De kan glo på andre ting. Jeg er stoppet med og komme på nogen af de center som jeg bor tæt på, kun fordi jeg ikke gider og blive nedstiret af lorte disko pumper.
Noget andet de gør er at de tydeligt kan se at men f.eks. er i gang med og lave overhead press, men de kommer aligevel mens men er igan med og udfør øvelsen og stiller sig lige foran eller ved siden af en sådan så men bliver nød til og stoppe øvelsen og rykke sig lidt væk fra dem for at men kan udfør sin øvelse.
Grundet til jeg tog emnet op med folk på internetet som kan løfte vilde løfts og men aldrig møder dem uden for internetet er for og finde ud af hvor mange tastartur rytter der egenligt findes. Mest for min egen skyld. Jeg vil sige at jeg nyder og læse om andres erfaringer og holdninger. Men er seriøst kommet der til hvor jeg ikke ved hvor meget men skal tro på folk eller ej. For når der er en dude som skriver at de kan squate 140 kg så tager jeg sku hatten af for dem, og prøver og finde ud af hvad de har gjort siden de kan løfte så meget, sådan så jeg kan implentere det de gør i min egen træning.
Men hvis det er rent luft og de kun kan løfte 140 kg på internetet så vil jeg da ikke læse det de skriver.
Om ikke andet så har jeg fundet 2 center som jeg godt kan lide og komme i. Synes bare at det er ondsvagt at jeg skal kør så langt for og træne når det ikke er nødvendigt.

Neertoft skrev:300 skrev:Jiyan skrev:Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW
Lidt af vejen burde jeg nok og ændre min syn medhensyn til andre. Men jeg kommer sku ikke til og ændre min syn på folk som bruger en squat stativ til dødløft og barbel rows, da det indebær at jeg skal gå og vente længer tid end nødvendigt på min tur.
Jeg har regnet ud at hvis jeg venter 3 min på hvert øvelse jeg bruger, så kommer min træning til og tage ca. 35 min længer tid. Når men træner 5 gange om ugen så vil men godt bruge tiden effektiv og ikke gå rundt og vente på tumper, der bruger squat stativ til dødløft og barbel rows hvilket er det mest ondsvage jeg nogensinde har set.
Med hensyn til lorte gangster som gloer på en som om de har ko galskab, så bryder jeg mig ikke om at et sted jeg betaler ligeså meget som dem for og komme og at de skal tro at de har mere ret til og være der end mig. De kan glo på andre ting. Jeg er stoppet med og komme på nogen af de center som jeg bor tæt på, kun fordi jeg ikke gider og blive nedstiret af lorte disko pumper.
Noget andet de gør er at de tydeligt kan se at men f.eks. er i gang med og lave overhead press, men de kommer aligevel mens men er igan med og udfør øvelsen og stiller sig lige foran eller ved siden af en sådan så men bliver nød til og stoppe øvelsen og rykke sig lidt væk fra dem for at men kan udfør sin øvelse.
Grundet til jeg tog emnet op med folk på internetet som kan løfte vilde løfts og men aldrig møder dem uden for internetet er for og finde ud af hvor mange tastartur rytter der egenligt findes. Mest for min egen skyld. Jeg vil sige at jeg nyder og læse om andres erfaringer og holdninger. Men er seriøst kommet der til hvor jeg ikke ved hvor meget men skal tro på folk eller ej. For når der er en dude som skriver at de kan squate 140 kg så tager jeg sku hatten af for dem, og prøver og finde ud af hvad de har gjort siden de kan løfte så meget, sådan så jeg kan implentere det de gør i min egen træning.
Men hvis det er rent luft og de kun kan løfte 140 kg på internetet så vil jeg da ikke læse det de skriver.
Om ikke andet så har jeg fundet 2 center som jeg godt kan lide og komme i. Synes bare at det er ondsvagt at jeg skal kør så langt for og træne når det ikke er nødvendigt.
Nu er et 140kg squat altså ikke ret meget.. Det er noget de fleste burde kunne opnå inden for et års træning

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster