Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1285
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1282

Følg bodybuilding.dk på

Ohh hvad man bænk 160 kg squat 200 kg og dødløft 400

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg synes at det rimeligt godt gået af folk på internettet der kan lave alle de her vilde løfts når men ser på deres signatur. Jeg vil bare sige at det er sku meget sjældent at jeg nogensinde har set folk som squater over 100 kg når vi snakker full squat. Eller meget mere end 100 kg i de andre løfts.

Hvordan kan det være at folk på internetet er så stærke, men møder dem sjældent eller aldrig ude i det virkelige verden. Jeg har 3 gange set at folk kan sguate omkring 100 kg de fleste jeg har set lægger langt under.

Er det bare mig som ikke kan forstå dette her? Praler folk for meget på internetet eller taler de sandt om de her vilde løfts de laver til dagligt?

Til slut vil jeg sige at jeg har medlems skab i 3 forskelige motions center hvor af 1 af dem er en kæde, så jeg kommer vidt omkring og træner.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det handler nok i nogen grad om, at folk der er herinde er langt mere seriøse omkring deres træning end de fleste. Mange af dem træner i mindre styrkelødtklubber, så dem ser du ikke. Og folk skriver deres maxløft - men det er de færreste der løfter omkring deres max for hvert pas. :-)
NO COCK IS AS HARD AS LIFE
Brugeravatar

Reputation point: 85

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00

Logbog: Vis logbog

Pralhalse hele bundtet

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Du er omgivet af meget slappe folk i så fald... Derudover er der nok nogle stykker der overdriver på nettet. Dog er der mange der poster videoer med tunge løft herinde, dem kan du jo evt tjekke.

Flyttet til off-topic
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

Du træner nok i FItness World...
Desuden skal du bide mærke i, at det er MAX løft der står i siden. Det er altså ens 1RM. Det er ikke 400kg død for reps
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Meld dig ind i en SL eller VL klub hvis du vil se stærke folk

Jeg synes ikke jeg har set folk lyve om deres løft herinde generelt.... selvfølgelig er der altid dem som skriver et eller andet latterligt, men de fleste plejer at skrive hvad de faktisk har lavet

dog bør du være opmærksom på at SL`erne som bruger udstyr skriver deres udstyrsløft hvilket gerne er en god del højere end hvad man almindeligvis kan tage raw

(mine løft er uden udstyr, ikke fordi det er noget særligt)

Reputation point: 140

Træner her: HGVS

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00

300 skrev:Jeg synes at det rimeligt godt gået af folk på internettet der kan lave alle de her vilde løfts når men ser på deres signatur. Jeg vil bare sige at det er sku meget sjældent at jeg nogensinde har set folk som squater over 100 kg når vi snakker full squat. Eller meget mere end 100 kg i de andre løfts.
.

Billede

Jeg tror også TheGym videoerne hvor karim dødløfter tæt på 300 kg for reps er fake. Der er nemlig ingen der løfter så meget i fitness world
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Billede
Følg min logbog her: Log med Gosser
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Træner her: Fitness World Kolding
Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 237.50

Galleri: Vis galleri (10)

Jeg vil sige tak for alle de svar, jeg har virkeligt undret mig. Jeg er dog også medlem af en lille klub, de fleste derinde er Arnold stor jeg er ret sikker på at de tager krudt, jeg kommer der ikke så meget da jeg få det lidt dårligt af og se på folk som vejer mere end en ko.

Og godt gættet med at jeg træner i fitness world :D

Jeg har da også set videoer af folk her på siden som løfter rimmeligt tungt, jeg har bare svært ved og tro på at der er så mange som kan det, især når men ikke støder på dem i hverdagende. Dog vil jeg sige at nede i krudt klubben selv der der squater de stor krudt fyr omkring 110 kg det skal så også lige siges at de har køret 3 andre ben øvelser inden de når til squatsne, så de kan nok godt løfte mere hvis det skulle være.

Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

300 skrev:Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

Jeg ved der er mange som er glade for The Gym - hvor det ligger i KBH ved jeg ikke. Der er mange derfra som fører log herinde, og der finder du utvivlsomt mange som løfter tungt.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

ThomasNielsen skrev:
300 skrev:Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

Jeg ved der er mange som er glade for The Gym - hvor det ligger i KBH ved jeg ikke. Der er mange derfra som fører log herinde, og der finder du utvivlsomt mange som løfter tungt.

det lyder godt med the gym, jeg bare godt tænke mig et center udover fress fitness som åbner kl 4 eller 5, så kan jeg nemlige lige presse træningen ind om morgenen.

:goodpost:
EWhite skrev:Det handler nok i nogen grad om, at folk der er herinde er langt mere seriøse omkring deres træning end de fleste. Mange af dem træner i mindre styrkelødtklubber, så dem ser du ikke. Og folk skriver deres maxløft - men det er de færreste der løfter omkring deres max for hvert pas. :-)

Galleri: Vis galleri (1)

300 skrev:
Men nu vi er igan med det, er der så nogen som kan andbefalde en trænings center i kbh gerne tæt på Frederiksberg vesterbro som har døgn åben, eller udvidet åbenings tider. Det kunne især være fedt og træne et sted hvor folk træner seriøst.

BestGym ligger på Frederiksberg. Det har åbent 24/7, og koster vidst ikke særlig meget :) Håndvægte op til 60kg, og generelt ret hardcore udstyr (skriver de selv i hvert fald).

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

300 skrev:
Og godt gættet med at jeg træner i fitness world :D

...der er i hvert fald en god del af forklaringen. Jeg har tidligere trænet en del år i FW, og det er de færreste, der nogensinde træner underkropsøvelser - og hvis de gør, er det ofte halfassing af værste skuffe. Forklaringen findes i, at klientellet i FW generelt ikke træner fornuftigt eller seriøst nok til nogensinde at kunne løfte noget som helst imponerende.

Træner her: OBBC

Tja, jeg har uploaded videoer af....Efterskoleelever....der DL'er 150 kg og bænker 120, så... det der med + 100 er vist bare om at give den gas og være bare lidt stærk og seriøs med træningen
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

SienZ skrev:
300 skrev:

BestGym ligger på Frederiksberg. Det har åbent 24/7, og koster vidst ikke særlig meget :) Håndvægte op til 60kg, og generelt ret hardcore udstyr (skriver de selv i hvert fald).

Jeg er faktisk medlem der inde. Det er overhovede ikke en så imponerende center som de skriver. Alt deres udstyr er gammel. Min mentale overskud falder meget der inde. Tilgengæld så er der mange krudt bomber inde, jeg har som sådan ikke noget imod folk som tager krudt. De kan gør hvad de vil med deres krop, men når jeg render rundt der inde så følger jeg meget meget lille :) Det er ikke noget selv tillids isue, det føles bare som om men er på en planet hvor men ikke høre til. Hvis men kan leve med de ting jeg skriver om BestGym så er de sku søde og rare der inde.

det er nok rigtigt det folk skriver om Fitness world, der er sku mange disko pumper der inde, de fleste træner kun overkrop. Men inde i mellem støder men også på nogen som tager det seriøst.

Men jeg kan høre lidt på det hele, jeg må til og få mig lidt mere erfaring og komme lidt rundt i flere center, for indtil nu så har jeg sku svært ved og tro på hvad folk skriver at de kan. Det lyder lidt som pral.

Grundet til jeg egenligt tog emnet op det er især de skide squats, jeg kan selv squate 70 kg på lette dage og 85 på tunge dage. Og jeg har kun set 2 som kan squate det samme eller mere når vi taler om full squats. Og såvidt jeg kan læse mig til på de forskelige tråd her inde, så er de fleste til full squats her på siden. Det undre mig bare at der er så mange som kan sguate mere 100 kg.

Jeg så f.eks. en total fimse tynd fyr i fitness world som havde 140 kg på sin stang, og seriøst han stå og trippede helt wildt meget tydeligt at han selv synes at han var the shit. Men når sandhedens time kom og han skulle squate de 140 kg, så tog han kun kvarte squats. Derfor tænkte jeg om det er det folk menere at men skal kunne.

Men tak for svarne, jeg vil til og spænde hjælmen og komme lidt mere rundt for og finde de seriøse folk. Min nye mission er og finde en center hvor folk træner seriøst uden, og sammetidigt med at der ikke kun render krudt bomber rundt der.

jeg vil sige nogen gange kan jeg blive så sur på folk i fitness world så men ikke begriber det. Især når folk danner kø på squat stativet, for det første så render de rundt og hygge snakker, så tager sindsyg lang tid før de er færdige med deres skide squats, for det andet så bruger de squat stativet til dødløft og barbel rows. What the fuck man, behøver men og bruge en suat stativ til dødløft og barbel rows. Jeg bliver sku også rimmelig meget iriteret når de der lorte ganstar wanabe kigger på en som om men skal være bange for dem og skynde sig væk fra bænken eller andet udstyr.
der er ind fyr i en af centerne som bruger 15 min på og tage 1 set bænk press, hvad skere der lige for det? Jeg vil sige at her til januar så køber jeg en lejlighed og forhåbenligt finder jeg en med en stor altan eller loft rum, så laver ejg min egen mini gym hjemme hos mig selv. Med det udstyr jeg skal bruge kan det gøres for under 10000 kr

Det kunne være fedt hvis der var nogen som var friske på og starte en center op, hvor men kan skille sig af med alle de iriterande folk, og kun kan blive medlem pr invitation.

Hvofor bekymrer du dig så meget om andres formåen? Kan ikke forstå hvorfor det betyder så meget for dig...
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Der ret mange gutter der river nogle vilde løft rundt i den Fitness World jeg træner i. Jeg er ikke en af dem... :verysad:
Brugeravatar

...
Sidst rettet af Rofleren 29. sep 2018, 23:30, rettet i alt 1 gang.

narvs skrev:Der ret mange gutter der river nogle vilde løft rundt i den Fitness World jeg træner i. Jeg er ikke en af dem... :verysad:

Der er også folk der rykker rundt med mange kilo i den fitness world jeg træner i :) bl.a. 180kg squat, 180kg bænk og 200kg dødløft, er det tungeste jeg har set :)

Reputation point: 5

Jiyan skrev:Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW

Lidt af vejen burde jeg nok og ændre min syn medhensyn til andre. Men jeg kommer sku ikke til og ændre min syn på folk som bruger en squat stativ til dødløft og barbel rows, da det indebær at jeg skal gå og vente længer tid end nødvendigt på min tur.

Jeg har regnet ud at hvis jeg venter 3 min på hvert øvelse jeg bruger, så kommer min træning til og tage ca. 35 min længer tid. Når men træner 5 gange om ugen så vil men godt bruge tiden effektiv og ikke gå rundt og vente på tumper, der bruger squat stativ til dødløft og barbel rows hvilket er det mest ondsvage jeg nogensinde har set.

Med hensyn til lorte gangster som gloer på en som om de har ko galskab, så bryder jeg mig ikke om at et sted jeg betaler ligeså meget som dem for og komme og at de skal tro at de har mere ret til og være der end mig. De kan glo på andre ting. Jeg er stoppet med og komme på nogen af de center som jeg bor tæt på, kun fordi jeg ikke gider og blive nedstiret af lorte disko pumper.
Noget andet de gør er at de tydeligt kan se at men f.eks. er i gang med og lave overhead press, men de kommer aligevel mens men er igan med og udfør øvelsen og stiller sig lige foran eller ved siden af en sådan så men bliver nød til og stoppe øvelsen og rykke sig lidt væk fra dem for at men kan udfør sin øvelse.

Grundet til jeg tog emnet op med folk på internetet som kan løfte vilde løfts og men aldrig møder dem uden for internetet er for og finde ud af hvor mange tastartur rytter der egenligt findes. Mest for min egen skyld. Jeg vil sige at jeg nyder og læse om andres erfaringer og holdninger. Men er seriøst kommet der til hvor jeg ikke ved hvor meget men skal tro på folk eller ej. For når der er en dude som skriver at de kan squate 140 kg så tager jeg sku hatten af for dem, og prøver og finde ud af hvad de har gjort siden de kan løfte så meget, sådan så jeg kan implentere det de gør i min egen træning.
Men hvis det er rent luft og de kun kan løfte 140 kg på internetet så vil jeg da ikke læse det de skriver.

Om ikke andet så har jeg fundet 2 center som jeg godt kan lide og komme i. Synes bare at det er ondsvagt at jeg skal kør så langt for og træne når det ikke er nødvendigt.

jeg havde en elev der som 17 årig squattede 10 reps med 110 kg, dybt som bare fanden!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 235

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Rofleren skrev:
300 skrev:
SienZ skrev:
300 skrev:jeg vil sige nogen gange kan jeg blive så sur på folk i fitness world så men ikke begriber det. Især når folk danner kø på squat stativet, for det første så render de rundt og hygge snakker, så tager sindsyg lang tid før de er færdige med deres skide squats, for det andet så bruger de squat stativet til dødløft og barbel rows. What the fuck man, behøver men og bruge en suat stativ til dødløft og barbel rows. Jeg bliver sku også rimmelig meget iriteret når de der lorte ganstar wanabe kigger på en som om men skal være bange for dem og skynde sig væk fra bænken eller andet udstyr.
der er ind fyr i en af centerne som bruger 15 min på og tage 1 set bænk press, hvad skere der lige for det? Jeg vil sige at her til januar så køber jeg en lejlighed og forhåbenligt finder jeg en med en stor altan eller loft rum, så laver ejg min egen mini gym hjemme hos mig selv. Med det udstyr jeg skal bruge kan det gøres for under 10000 kr

Det kunne være fedt hvis der var nogen som var friske på og starte en center op, hvor men kan skille sig af med alle de iriterande folk, og kun kan blive medlem pr invitation.

I stedet for at bruge så meget energi på hvad de andre laver, burde du fokusere på dig selv.
Hvis der er nogen der bruger 15 min for et sæt bænkpres, så spørg om du kan komme ind og løfte i ventetiden.
Hvor vil du have man ellers dødløfter og laver rows, end ved squat stativet; når der ikke er andre dedikerede dødløft eller rows platformer? Det er der i hvertfald ikke i FitnessDK.

Men behøver ikke og bruge en platform til dødløft eller barbel rows. Om men lave romænsk dødløft eller klasisk så kan men sagtens starte øvelsen op direkte fra gulvet, hvilket også er mening med klasisks dødløft, der skal den ned og ramme gulvet mellem hvert rep. Så hvorfor skal men bruge en stavtiv til sin dødløft? Det samme med barbel rows, dem kan men sku også sagtens starte fra gulvet af. Nede i best gym, der har de kun 1 squat stativ, der er sku ikke nogen som bruger den til dødløft eller andet end squats. Nok følger jeg at jeg ikke høre til der inde, nogen ting er vel bare smag og behag, men dem som træner der inde låser sku ikke sin hjerne inde i sin skab inden de begynder og træne.

Jeg vil sige at jeg sagtens kan forstå at folk bruger den stativ til pull ups selv om der i de fleste center findes mange muligheder for og lave pullups uden en squat stativ. Og det gør de fordi de super setter nogen øvelser og det lige er lidt nemmer og gør det på stativet, det kan jeg forstå, men dødløft og barbel rows, det kan jeg sku ikke forstå.

Om ikke andet så hopper jeg på og lære noget nyt i denne her tråd, og jeg håber også at det er med til og starte en debat som måske kan gør at men ikke låser sin hjerne inde i sin skab når men træner.

Jeg synes bare det er langt ude at jeg bruger mere end 1000 kr i måneden på fitness medlemskaber på forskelige center. Men jeg er indtil hvider ikke stødt på en som er jeg 100 procent tilfreds med. Nogen gange skal men også have lov til og brokke sig, og det kan da også være at jeg om en uges tid har ændret min syn på tingende.

300 skrev:
Jiyan skrev:Du bør ændre dit syn på folk, som er meget store i forhold til dig. Best Gym lyder som et meget bedre alternativ til FW

Lidt af vejen burde jeg nok og ændre min syn medhensyn til andre. Men jeg kommer sku ikke til og ændre min syn på folk som bruger en squat stativ til dødløft og barbel rows, da det indebær at jeg skal gå og vente længer tid end nødvendigt på min tur.

Jeg har regnet ud at hvis jeg venter 3 min på hvert øvelse jeg bruger, så kommer min træning til og tage ca. 35 min længer tid. Når men træner 5 gange om ugen så vil men godt bruge tiden effektiv og ikke gå rundt og vente på tumper, der bruger squat stativ til dødløft og barbel rows hvilket er det mest ondsvage jeg nogensinde har set.

Med hensyn til lorte gangster som gloer på en som om de har ko galskab, så bryder jeg mig ikke om at et sted jeg betaler ligeså meget som dem for og komme og at de skal tro at de har mere ret til og være der end mig. De kan glo på andre ting. Jeg er stoppet med og komme på nogen af de center som jeg bor tæt på, kun fordi jeg ikke gider og blive nedstiret af lorte disko pumper.
Noget andet de gør er at de tydeligt kan se at men f.eks. er i gang med og lave overhead press, men de kommer aligevel mens men er igan med og udfør øvelsen og stiller sig lige foran eller ved siden af en sådan så men bliver nød til og stoppe øvelsen og rykke sig lidt væk fra dem for at men kan udfør sin øvelse.

Grundet til jeg tog emnet op med folk på internetet som kan løfte vilde løfts og men aldrig møder dem uden for internetet er for og finde ud af hvor mange tastartur rytter der egenligt findes. Mest for min egen skyld. Jeg vil sige at jeg nyder og læse om andres erfaringer og holdninger. Men er seriøst kommet der til hvor jeg ikke ved hvor meget men skal tro på folk eller ej. For når der er en dude som skriver at de kan squate 140 kg så tager jeg sku hatten af for dem, og prøver og finde ud af hvad de har gjort siden de kan løfte så meget, sådan så jeg kan implentere det de gør i min egen træning.
Men hvis det er rent luft og de kun kan løfte 140 kg på internetet så vil jeg da ikke læse det de skriver.

Om ikke andet så har jeg fundet 2 center som jeg godt kan lide og komme i. Synes bare at det er ondsvagt at jeg skal kør så langt for og træne når det ikke er nødvendigt.

Nu er et 140kg squat altså ikke ret meget.. Det er noget de fleste burde kunne opnå inden for et års træning
Brugeravatar

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 240.00

Nu bliver jeg nødt til at spørge dig, 300, om hvorfor du har medlemsskab og betaler kontingent tre steder?

Det virker som en dyr fornøjelse og som om du havde bedre af at finde ét sted du kan lide at være og så spare nogle penge og noget irritation over dem der træner i de centre du harcelerer over og hvor løftene er ret lette. Tilmed ville du sandsynligvis også få mere ud af træningen, som en sidegevinst.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

...
Sidst rettet af Rofleren 29. sep 2018, 23:29, rettet i alt 1 gang.

Neertoft skrev:
300 skrev:

Nu er et 140kg squat altså ikke ret meget.. Det er noget de fleste burde kunne opnå inden for et års træning

Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg glæder mig til jeg selv kan gør det :D

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster