Jeg havde aldrig set et afsnit paradise, før sidste år og nu er jeg desværre hooked på lortet Denne sæson tegner til at blive actionfyldt!
Hvem ryger ud og hvem bliver? Lad debatten starte
Mit første bud må være at Susan K ryger som den første..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Jeg havde aldrig set et afsnit paradise, før sidste år og nu er jeg desværre hooked på lortet

Lea W skrev:ryk dig i banditten istedet for at se paradise, ligesom alle andre almindelige fyre!!

Lea W skrev:ryk dig i banditten istedet for at se paradise, ligesom alle andre almindelige fyre!!

Bone-14 skrev:Dude... not cool, not cool... Paradise er ghey

The Juice skrev:Fuck Paradise Hotel. Se Jersey Shore.

krang skrev:Paradise er det værste lort der findes. I said it.
Men jeg skal nok holde mig ude af den her tråd - ellers koger jeg vist bare over

mikkel_baech skrev:Lea W skrev:ryk dig i banditten istedet for at se paradise, ligesom alle andre almindelige fyre!!
You are my kind of girl Lea

Lea W skrev:mikkel_baech skrev:Lea W skrev:ryk dig i banditten istedet for at se paradise, ligesom alle andre almindelige fyre!!
You are my kind of girl Lea
haha amen det er bare for homo at se det. jeg er en tøs og jeg gider ikke engang se pisset![]()
kan forstå hvis man kender en der deltager. men ellers ikke!

Ryan skrev:Ville tilgænggæld ønske jeg kendte Paulie D og "the situation" fra jersey shore..

The Juice skrev:Ryan skrev:Ville tilgænggæld ønske jeg kendte Paulie D og "the situation" fra jersey shore..
Du kan da ikke udelade Ronnie! The Situation slår ikke fremmede folk ned på åben gade, når du har behov for det.

Men jeg skal nok holde mig ude af den her tråd - ellers koger jeg vist bare over

Stenfeldt skrev:Denne sæson tegner til at blive actionfyldt!![]()

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster