Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1534
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1532

Følg bodybuilding.dk på

partypills

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Prøv lige at tjekke denne her hjemmeside http://www.partypills.dk/index.html
](*,)
Train insane! Or remain the same

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jaaay... Så er der party...

En stor gang hooakz...
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Hva dælen er det for noget... :?

Lol os på deres hjemme side, hvor de skriver følgende: "Vi anbefaler, at du undgå at indtage alkohol, da dette vil dehydrere kroppen hurtigere og øge dine chancer for tømmermænd." - Lige ved siden af har de så sat en comment ind fra en bruger: "Hvis du ligesom mig er vild med partypills, skal du fandme huske at købe elevate pillerne når du bestiller! Jeg prøvede det hele første gang i London i sommers, og nu tager vi altid et par piller sammen med vodkaen istedet for at købe de dyre energidriks!"

Flot..

Også gad jeg virkelig godt vide hvad der er i de piller?
"Society is an insane asylum run by the inmates" - Erving Goffman

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

Niklas! skrev:Hva dælen er det for noget... :?

Lol os på deres hjemme side, hvor de skriver følgende: "Vi anbefaler, at du undgå at indtage alkohol, da dette vil dehydrere kroppen hurtigere og øge dine chancer for tømmermænd." - Lige ved siden af har de så sat en comment ind fra en bruger: "Hvis du ligesom mig er vild med partypills, skal du fandme huske at købe elevate pillerne når du bestiller! Jeg prøvede det hele første gang i London i sommers, og nu tager vi altid et par piller sammen med vodkaen istedet for at købe de dyre energidriks!"

Flot..

Haha, man er sikkert helt på toppen efter en aften på 10 piller.

Træner her: Fitnessone

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 135.00

OP har lavet tråden fordi han gerne vil høre om han burde spilde penge på det. :whistle:
Brugeravatar

Reputation point: 160

Niklas! skrev:Hva dælen er det for noget... :?

Flot..

alle mulige mærkelig analoger af MDMA, amfetamin eller kokain. mange af dem går under navne som mephedrone, methylone, BZB osv, forskellige slags piperaziner.

tag noget 'rigtig' narko istedet for det der lort, vil i være bedre tjent med, hvis i nu absolut skal gå i den retning...

Logbog: Ingen logbog

Har svært ved at se det skulle være lovligt.

haha, det er sgu for fedt :lol:
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00

Lithium skrev:Kommer til at tænke på filmen 51st state hvor S. L Jackson smider fine placebopiller rundt til hele forsamlingen ved et rave-party og folk går helt amok skønt der er nada i de piller

Det nærmeste man kommer en indholdsbeskrivelse af pillerne i den flotte butik er denne målerbar ved hvert produkt:

tror sgu jeg vil have lidt mere TWIST og WARPDRIVE-POWERTHIRST næste gang jeg skal træne

:lol:

haha hvor er det fedt :lol: hvor sørgelig er den hjemmeside lige.
Train insane! Or remain the same

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

Lithium skrev:
Niklas! skrev:Har svært ved at se det skulle være lovligt.

Det kan jo bare være et kalktilskud med lidt kreativ markedsføring det er set utallige gange

Ja, men markedsføringen kan være ulovlig.

Lithium skrev:Kommer til at tænke på filmen 51st state hvor S. L Jackson smider fine placebopiller rundt til hele forsamlingen ved et rave-party og folk går helt amok skønt der er nada i de piller

51st state som er en umådeligt ringe film. En placebopille der er 51 der virker gange mere hallucinerende end LSD? Lolz.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Enten er det nogen klamme urter som ikke virker en skid, eller ihvertfald minimalt eller også er det et nasty research chemical man ikke kender farene ved.

Som sagt i tråden før, tog noget rigtig knark hvis i skal gå den vej.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

har tænkt på det samme..

Men tror i det er skadeligt eller skal man prøve en pille eller 2?

Har ikke rigtig lyst hvis den smadre kroppen..
men hvis det er noget der ikke virker kunne man da godt prøve en så fuck da de 100kr det koster.. så ved man da det til næste gang.
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Lithium skrev:
Alexanderkm skrev:har tænkt på det samme..

men hvis det er noget der ikke virker kunne man da godt prøve en så fuck da de 100kr det koster.. så ved man da det til næste gang.

tænk om bare 0,1 % af DK´s befolkning gjorde som dig så har ham der lavede fup-pillen 5 millioner stående på bankbogen...

Jeg synes du skal sende dine penge til mig så sender jeg nogle ENDNU bedre piller tilbage til dig, med langt mere WARPSPEED og LOOOOVE i til dig

Du skal vist lige fjerne et nul der Lith..

På PARTYPILLS.DK er vi stolte af at kunne tilbyde dig en smartere måde at feste på. En mere intelligent måde at udvide din oplevelses tilstand, og en mere sikker måde at udforske dit indre jeg, hvor du kan have tillid til og kende de piller du tager. Vores party piller er udviklet som en del af en verdensomspændende skade minimerings strategi om at etablere et sikkert alternativ til de skadelige virkninger af ulovlige og vanedannende stoffer, og samtidig give folk mulighed for at foretage en gradvis forandring til det bedre og derved mindske deres afhængighed af hårdere stoffer.
Alle vore produkter er fremstillet i højeste kvalitet, så du kan få en kvalitets mæssigt bedre oplevelse.
penge dk - din vej til mere fritid tjek det.tabe sig
Brugeravatar

Ibody skrev:
På PARTYPILLS.DK er vi stolte af at kunne tilbyde dig en smartere måde at feste på. En mere intelligent måde at udvide din oplevelses tilstand, og en mere sikker måde at udforske dit indre jeg, hvor du kan have tillid til og kende de piller du tager. Vores party piller er udviklet som en del af en verdensomspændende skade minimerings strategi om at etablere et sikkert alternativ til de skadelige virkninger af ulovlige og vanedannende stoffer, og samtidig give folk mulighed for at foretage en gradvis forandring til det bedre og derved mindske deres afhængighed af hårdere stoffer.
Alle vore produkter er fremstillet i højeste kvalitet, så du kan få en kvalitets mæssigt bedre oplevelse.

:eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek: :eeek:
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Squat: 135.00

" Hypnotic - 4 stk. Kr. 125,-

Ecstasy Sensation Hypnotiske er en lovey dovey party pille, der giver dig bølger af varme ecstasy fornemmelser, med et twist.Peak varighed 3-5 timer

2 p-piller er anbefalet dosis, ved vægt under 60 kg, bør du kun indtage 1 pille."

En ret underholdende fejl, vil jeg mene #-o :roll:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Karl Æg skrev:

51st state som er en umådeligt ringe film. En placebopille der er 51 der virker gange mere hallucinerende end LSD? Lolz.

Men med et par rigtige fede tracks :8
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Er det her ikke rimeligt OT ? :P
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

8800 skrev:
Karl Æg skrev:

Men med et par rigtige fede tracks :8

Det er jo noget med at de kan analysere den til at være 51 gange bedre men stofferne der bruges til at lave pillen ophæver hinanden :)
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

En pille 51 gange mere hallucinere end LSD ville give dig en niveau 5 psykedelisk oplevelse noget som kun DMT og store doser salvia kan give så lur mig vel om det ikke er absurd overdrevet da de i filmen danser osv.

Level 5

Total loss of visual connection with reality. The senses cease to function in the normal way. One may feel like they are merging with space, other objects, or the universe, or feel oneness with the world. There are powerful, and sometimes brutal, psycho-physical reactions interpreted by some users as reliving their own birth. Feelings of reaching to the beginning or the end of space and time. The loss of reality becomes so extreme that it becomes ineffable. Dream or movie-like states, people have been reported seeing themselves in entirely different settings than their original setting. Many people experience religious phenomenon at this level. Often mentioned are an "all-powerful presence" or a "universal knowledge" which many equate to their idea of God or enlightenment. During experiences caused by substances such as DMT (which is an active ingredient in Ayahuasca), many people encounter conscious beings or entities that seem to be alien or something stranger and manufacture visual patterns of objects that are self-aware themselves inside an incredibly strange and alien reality. These experiences cause people to experience an extra-dimensional reality of geometric patterns. Earlier levels are relatively easy to describe in terms of measurable changes in perception and thought patterns. "Ego loss", or complete dissolution of one's awareness of the existence of self, is an essential trait of level 5 experiences; the boundaries between "self" and encompassing reality cease to exist, and all that one is conscious of is the abstract manifestations of the hallucination. Thoughts are not processed or realized in words or an "inner voice", as in everyday life; in the midst of a level 5 hallucination, it is essentially impossible to distinguish conscious thought from the hallucination itself. This feeling has been described, with tryptamine-based hallucinogens like LSD or high doses of psilocybin, as a sense of "oneness" with the universe; with extremely powerful entheogens such as DMT or salvia divinorum, the resultant hallucination is difficult to describe, but has been likened by some to being "transformed into a Picasso painting". Many people claim to have spoken to intelligent entities during their trips, to have experienced alternate dimensions, or to have existed for thousands of years - often not as a human but as an abstract entity such as a shadow or paint - though the trip itself, in the case of salvia and DMT, lasted only five to ten minutes. This effect can be produced in high doses of LSD, salvia divinorum, and psilocybin.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Må de sælge pillerne, uden at gøre opmærksom på de virksomme indholdsstoffer?
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Ibody skrev:
På PARTYPILLS.DK er vi stolte af at kunne tilbyde dig en smartere måde at feste på. En mere intelligent måde at udvide din oplevelses tilstand, og en mere sikker måde at udforske dit indre jeg, hvor du kan have tillid til og kende de piller du tager.

Jeg kan nu også stolt præsentere en ny måde at blive rippede på, på blot 4 dage!!! Følg blot de 4 gylde relger under billedet!

http://winowithoutacause.com/page/2

(Drop de piller)
Den sidste tosse er ikke født endnu ...

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Starpen skrev:Må de sælge pillerne, uden at gøre opmærksom på de virksomme indholdsstoffer?

NEJ. Og bagmændende opgiver jo helller ikke ligefrem dansk adresse osv så myndighederne kan få fat i dem.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

Lithium skrev:
Alexanderkm skrev:har tænkt på det samme..

tænk om bare 1 % af DK´s befolkning gjorde som dig så har ham der lavede fup-pillen 5 millioner stående på bankbogen...
Jeg synes du skal sende dine penge til mig så sender jeg nogle ENDNU bedre piller tilbage til dig, med langt mere WARPSPEED og LOOOOVE i til dig

Det lever mange virksomheder højt på. Tag bare diverse kulørte kosttilskudsproducenter der lover XX kg gains på 20 dage med deres AnabolNandohadrolSuperMaximizer. Kan man bare få nogle få procent af dem der træner til at tænkte 'tjaaa...det kunne jo være det virkede' så bliver man rig. RIGTIG RIG.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud