BB-klassen bliver stacked med navne som Evan Centopani, Jason Huh, Abbaspour, Beyeke, Morel og Shabunya. Derudover har vi naturligvis vores egen Helle Nielsen, der er klar til at sparke røv.

Alexandre Nataf 10 dage ude

Keith Williams

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Juicy chiickun skrev:Ida sefland deltager også i sin pro debut, og hun står fandeme skarpt, det er helt 100!

Juicy chiickun skrev:Et stærkt felt, uden tvivl, bland andet, med dana linn bailey

TheCzech skrev:Jeg glæder mig helt vildt til at se Shabunya på scenen ved siden af de velkendte drenge

Garik skrev:Var dette showet, hvor Ida Sefland desværre ikke kom i finalen? Eller var det et andet amerikansk show i den her weekend?

Mogensen skrev:Garik skrev:Var dette showet, hvor Ida Sefland desværre ikke kom i finalen? Eller var det et andet amerikansk show i den her weekend?
Det er dette show. Der er billeder af hende lidt længere oppe i tråden

Mogensen skrev:Helle i første callout !!
Rita just moved to the middle next to Tammy. This is really just a matter of apples and oranges. Tammy is super broud and has better shape than rita but rita outconditions everyone. Rita and Tammy just sent back...thats your #1 and #2.

Mågens skrev:Mogensen skrev:Helle i første callout !!Rita just moved to the middle next to Tammy. This is really just a matter of apples and oranges. Tammy is super broud and has better shape than rita but rita outconditions everyone. Rita and Tammy just sent back...thats your #1 and #2.
Dommerne har hende ikke til guld.
If it's condition, it's Rita. If it's full muscle development, it's Helle. But if it's in between the two, Tammy Jones also stands out.
Helle Nielsen moved to the middle nest to Tammy Jones. Rita is the most cut by far but structurally isn't quite as good as some of the other girls. Rita reallly dominationg from the back. Shannon Courtney moved to the end but she's holding her own.
The judges are REALLY putting these girls through the ringer!! not a bad thing though, nice too see everyone getting a fair look and how much they are moving people around.

TheCzech skrev:Emro Karaduzovic
Thick, solid, tight.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster