Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

the dude skrev:Hej alle derude.
Jeg har det virkelig dårligt i øjeblikket pga. en bestemt pige. Jeg mødte hende sidste august og jeg var tiltrukket af hende med det samme. Det viste sig at hun havde de tpå samme måde og i slutningen af oktober var vi officielt kærester. Det gik godt lige indtil marts hvor vi holdt en pause fordi vi havde mange problemer. senere i marts var vi sammen igen, men et par uger senere gad hun ikke mere. På det tidspunkt havde jeg det egentligt fint med det fordi vi på mange punkter ikke passede sammen. Det skal siges at hun er en ridepige, som kræver meget tid og mange penge af hende. Resultatet blev at hun ikke havde så meget tid til mig. Jeg arbejder i øjeblikket meget fordi og skal rejse til udlandet til september, og være der 7 måneder. Derfor havde jeg heller ikke så meget tid. Jeg får fri kl 16 hver dag og plejer at træne kl 20. Hun går også i skole så vi havde begge to pressede hverdage. Hun kunne overhovedet ikke klare at jeg træne 4 gange om ugen af 1½ time, hvilket vi også havde mange skænderier om. Jeg mistede stille og roligt følelserne for hende og omvendt. Dagene efter hun sagde det var slut begyndte jeg at tænke over alle de ting vi havde sammen og alle de gode oplevelser. Det var her jeg besluttede at vinde hende tilbage. Jeg prøvede med blomster og breve, men i sidste ende solgte jeg min værdighed og blev direkte ynkelig. Jeg ved ikke hvorfor dette brud ramte mig så hårdt, jeg tror det er fordi hun var min første rigtige kæreste. Tiden efter bruddet kom nogle sandheder frem. Jeg fandt ud af at 2 uger efter vi var færdige var hun begyndt at snakke med en anden fyr. Kun kort tid efter var hun sammen med ham. Det ramte mig rigtig hårdt at hun allerede var sammen med en anden, men jeg tænkte at hvis hun havde følelser for ham kunne hun jo ikke gøre for det. Nu har jeg så fundet ud af at hun har været sammen med 3 fyre efter mig altså inden for ca. 2 måneder. Det virker helt surrealistisk at hun hopper fra den ene til den anden, men sådan er hun. Da vi var sammen skrev hun meget med hendes "venner" på facebook som egentlig bare var singlefyre, som gjorde mig vred og jeg havde meget svært ved at stole på hende. Hun har nu været sammen med 3 af dem og jeg tror mest af alt at hun søger bekræftigelse ved at de skriver mange søde ting til hende og roser hende. Mens hun og jeg bare var en flirt var hun og sammen med en anden og først da vi blev kærester droppede hun det. Vi havde mange problemer som I nok kan høre. Det jeg tror jeg savner er følelsen af at have en at være sammen med og have en at hjem til. Jeg ved at vi aldrig finder sammen igen for jeg vil aldrig kunne gå igennem den tur igen, men på trods af alle de lorte-ting hun har gjort kan jeg sgu stadig ikke lade være med at savne hende. Er der nogle af jer der har haft det på samme måde og hvordan er i kommet over det?

KSN skrev:
For mig lyder det som om, at du ikke squatter nok.

KSN skrev:For mig lyder det som om, at du ikke squatter nok.

The Dane skrev:KSN skrev:
Nomineret til månedens svar!

KSN skrev:

Måske gik det alligevel ikke helt så godt?Det gik godt lige indtil marts hvor vi holdt en pause fordi vi havde mange problemer.

Sådan kommer du over din x kæreste.
Din x kæreste har måske lige slået op eller også gjorde hun det for noget tid siden. Men desværre, er du ikke kommet helt over hende. Her er der nogle ting du kan gøre for at hjælpe dig selv.
Min x kæreste slog selv op med mig for 2 måneder siden, jeg gik på nettet for at finde den magiske pille men den fandtes desværre ikke.
Så jeg gik til venner og veninder for at få nogle råd og nu har jeg pakket dem alle ind i et indlæg som jeg håber kan hjælpe dig
SMS terrorisme
Denne her gør alle drenge næsten desværre, når din x kæreste har slået op med dig skal du på ingenmåde skrive til hende, hun har slået op med dig pga hun ville være i fred og du lader hende ikke være i fred ved at skrive hele tiden.
Du mister også hendes respekt utrolig meget hvis du skriver tag mig nu tilbage, du er den eneste ene for mig, jeg kan forandre mig.
Slet hendes nummer.
Når man har fået noget at drikke kan den gå helt gjaldt man ringer, og hun tager den (Måske) også begynder man bare at whine over det ene og det andet og til sidst ender det sikkert bare med at hun bliver vred på dig så lad hver med overhovedet at have hendes nummer.
Gør hende jaloux.
Jeg ved ikke hvad for en dreng der startede denne "mærkelige" ide. Men at gøre hende jaloux, gør det bare MEGET være for dig selv. Det der sker ved at gøre hende jaloux de fleste gange, er at i bare begynder at have en intern magt kamp om at gøre hinanden jaloux, og det er ikke godt for nogle af jer.
Hente dine ting.
Lad vær med at hente dine ting ,FUCK dem du har mistet, ellers lad hende holde dem i et par måneder, hvis det blot er nogle bluser, bukser osv, op i røven med det du har ikke brug for det tøj.
Du skal ikke hente dine ting fordi at se hende igen er nok ikke lige det bedste for dig i denne svære periode og det kan nemt ødelægge dig fuldstændig i et par dage.
Snak grimt om hende.
Mange drenge har det med at snakke grimt om sin x kæreste efter de har slået op til venner og bekendte, lad hver det ender blot med hun får det afvide også er skænderierne igang igen.
------
Denne sektion er så hvordan du kommer over hende, hun dette er ikke en magisk pille så du er frelst med det samme, men det hjælper dig på vejen også er det, det.
Skriv alle de dårlige ting om hende ned.
Dette var faktisk et tip jeg fik fra en veninde og det hjalp rimelig okay .
Kærlighedsmusik.
Efter et breakup har mange folk det med at rende rundt og høre kærlighedssange, disse sange hjælper dig på ingenmåde så lad hver med at lytte til dem, istedet for lyt til noget opkvikende som
Turkish & DJ Dave - sargin osv.
Tag i byen og mød nogle kvinder.
Yes sir, smæk den nice røv ud i byen og snak med nogle smukke kvinder. Problemet er jo længere tid du har være i et forhold jo pænere syntes du din kæreste er, men ja der findes altid piger der er pænere end din x og dem kan du sagtens score mester .
Mødes til en fest
I mange forhold har har x kæresten og dig nogenlunde den samme social gruppe. Så hvis du møder din x kæreste til en fest så skal du gå din vej igen. Du tænker sikkert YES så kan jeg scorer hende igen men hvis det går den modsatte vej er du virkelig knust i flere uger.
Tænk over det pigen er helt sikkert fuld og vil vise dig hvad du har mistet så hun kan finde på at ligge an på andre drenge/dine venner foran dig uden du overhovedEt kan gøre noget ved det, og uden hun føler nogen form for skyldfølelse. (Lidt ligesom med piger der er deres kæreste utro heller ikke mener de gjorde noget forkert.)
Så møder du hende til en fest, gå med det samme det er bedst for dig.
Skift din tanke ud med en anden
Mennesket's hjerne kan kun have en tanke op i hovedet ad gangen. Så hvergang du kommer i tanke om din x kæreste (Kan måske ske 50 - 100+ gange på en dag hvis i næsten lige har slået op), så udskift den tanke med en anden, måske tænk på hvad du skal i weekenden, hvad du skal huske til imorgen osv.
Ingen har haft det ligesom mig!.
Tanken om hende er der, og måske kører din tanke over at du simpelthen er den dårligste person i verdenen til at håndtere dine følseler og ingen har følt det samme som dig.
Hvor langtid tager det før jeg ikke tænker på hende mere?
Hvis jeg kunne give dig et svar ville jeg virkelig gerne gøre det, problemet er bare at vi alle håndtere vores følser forskelligt.

The Dane skrev:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster