Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

salt skrev:RIP BB.DK
Diskussionen om bb.dks fremtid er blevet smidt i skraldespanden. Hvor lang tid går der før at denne tråd ryger i skraldespanden?
http://www.bodybuilding.dk/bodybuilding-dk-er-ved-at-do-t83638.html
Det er lidt sjovt at dem som bruger meget krudt på at kritisere sidens drift, også er dem som hader reklamer og sponsorer mest.
DonLauge skrev:Det hjælper sgu heller ikke på meget at lave fucking pop-up vinduer. Jesus..

Rasmus Thorup skrev:Det er lidt sjovt at dem som bruger meget krudt på at kritisere sidens drift, også er dem som hader reklamer og sponsorer mest.

Rasmus Thorup skrev:Jeg vil ikke deltage i en lang diskussion igen vedr. siden andet end at sige at vi arbejder på en løsning. Men det kræver at flere parter kan blive enige. Problemet er at siden ikke løber rundt i sig selv. Uden indtjening til siden, ingen nyudvikling. Derfor har vi bla. forsøgt med en pop-up, for at se om det kan give ekstra indtjening - det initiativ kan jeg dog se i tidligere tråd, at du har meget lidt til overs for.Det er lidt sjovt at dem som bruger meget krudt på at kritisere sidens drift, også er dem som hader reklamer og sponsorer mest.

BigHungry skrev:Jeg er stadigvæk i tvivl om, hvad de siger er reelt, eller det bare er spil for galleriet og de holder siden kørende så længe som muligt, så folk stadigvæk køber bodylab-produkter, mens de ikke behøver at poste penge i udvikling af siden.

TornadoThomas skrev: Af og til skal der bruges penge for at tjene penge, og ikke plastre siden til med pop-up reklamer for at få penge ind først. I den proces strammes grebet om bb.dks hals, og den sidste tilstedeværende ilt opbruges.
Bb.dk har været et ekstremt dyrt bekendtskab de seneste år med meget lav ROI. Derfor har nogle af ejerne af siden sagt fra pga. de ringe udsigter til at kunne få forretning i det selv på lang sigt.
salt skrev:Jeg synes sgu at jeg støtter siden rigeligt, ved at købe jeres/sponsorenes produkter jævnligt. Så sent som i sidste uge købte jeg for 700 kr. fra Bodylab. Jeg kan selvfølgelig godt finde kontoudtog fra de sidste 7 år, hvor jeg har været medlem af bb.dk, over mine indkøb fra bodylab, bodyman og hvad der ellers er. Det er alligevel blevet til en del.
For ikke at tale om, at jeg også har fået familie og venner til at købe produkter fra Bodylab.

Rasmus Thorup skrev:TornadoThomas skrev: Af og til skal der bruges penge for at tjene penge, og ikke plastre siden til med pop-up reklamer for at få penge ind først. I den proces strammes grebet om bb.dks hals, og den sidste tilstedeværende ilt opbruges.
Så ved du ikke helt hvad du snakker omBb.dk har været et ekstremt dyrt bekendtskab de seneste år med meget lav ROI. Derfor har nogle af ejerne af siden sagt fra pga. de ringe udsigter til at kunne få forretning i det selv på lang sigt.
I ønsker at udvikle på siden, men kun hvis den på nuværende tidspunkt kan drive indtægter ind. En anden strategi, der kommer brugerne til gode fra dag et af er, at investere et beløb i at få udviklet siden med fokus på at drive mere trafik, for derefter at høste frugterne.

The Juice skrev:JeppN, det handler jo ikke om at være "fucking kællinger". Det handler om, at det for rigtig mange brugeres vedkommende ikke er fedt at være på bb.dk mere, hvilket Rasmus T. mv. vælger at modsvare ved at gøre det endnu mindre fedt. Det er ikke et spørgsmål om at være fornærmet eller indigneret. Det er et spørgsmål om at få valuta for pengene, hvilket bb.dk ikke har leveret i snart rigtig lang tid.

BigHungry skrev:Jeg synes, det fremgår ret klart i denne og tidligere tråde, at ejerne af bodybuilding.dk ikke har samme motivation om at forny siden som brugerne. Jeg er stadigvæk i tvivl om, hvad de siger er reelt, eller det bare er spil for galleriet og de holder siden kørende så længe som muligt, så folk stadigvæk køber bodylab-produkter, mens de ikke behøver at poste penge i udvikling af siden.
En alternativ løsning kunne være at finde ud af, hvad hvad det koster at udvikle en ny side med en nyhedsoversigt, et forumsystem og og et brugersystem. Og så lave en kickstarter/donationsside og se om interessen for at finansiere det hos brugerne er der. Det ville selvfølgelig gøre det lidt dyrere for den enkelte bruger at donere fremfor "at betale" via at glo på reklamer og lignende. På den anden side ville det virke i modsætning til nu, hvor reklamer og vores køb af bodylab-produkter ikke virker til at have nogen effekt. Udover på Bodylabs bundlinje.
Jeg ved så ikke, om jeg vil turde at give donationer direkte til Bodylab og ejerne bag siden. Vil pengene blive brugt effektivt på at udvikle den bedste side for brugerne eller i stedet gå til kagebøger og fotoshoots, som virker til at være deres nye marketingsredskab. Ikke at der er noget galt i det. Men at de ikke indrømmer, at de har skiftet målgruppe og fokus, er at føre folk herinde bag lyset.
Jeg synes, det kunne være fedt, hvis de erfarne brugere herinde selv prøvede at starte en donationsside op og lave en ny side. Så har man også selv kontrollen. Der vil nok være en del omkostninger ved switching costs, da bodybuilding.dk stadigvæk har brandværdi, men på den anden side er den nuværende side alligevel døende, så den forsvinder vel før eller siden.

DonKahle skrev:Hvis man f.eks. skulle betale, lad os sige 50 kroner om måneden, for at være medlem af et bodybuilding forum. Ville man med stor sandsynlighed, få sorteret nogle af alle de uønskede brugere fra, som ikke kan finde ud af hvordan man opfører sig, eller hvordan søgefunktionen virker.

Rasmus Thorup skrev:Bb.dk har været et ekstremt dyrt bekendtskab de seneste år med meget lav ROI. Derfor har nogle af ejerne af siden sagt fra pga. de ringe udsigter til at kunne få forretning i det selv på lang sigt.

JeppN skrev:En enkelt pop-up reklame som forsvinder ved at klikke udenfor den, gør det virkelig bb.dk mindre fedt? hvis det er tilfældet så kan bb.dk skide guld og folk ville stadig ikke være tilfreds - at bb.dk ikke er det samme længere har du dog ret i imo

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster