Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Juice skrev:Jeg skulle faktisk lige til at skrive et eller andet om SoA. Fantastisk serie, som på imponerende vis bliver bedre og bedre sæson for sæson. Jeg frygtede lidt at sæson fem ville blive en tynd omgang kællingefnidder. Og så kom Pope ind i billedet. Gemma bliver i øvrigt skrevet ud i den kommende sæson. Det kan ikke være anderledes, og slet ikke med tanke på, hvordan det gik Opie i den foregående.

8800 skrev:The Juice skrev:Jeg skulle faktisk lige til at skrive et eller andet om SoA. Fantastisk serie, som på imponerende vis bliver bedre og bedre sæson for sæson. Jeg frygtede lidt at sæson fem ville blive en tynd omgang kællingefnidder. Og så kom Pope ind i billedet. Gemma bliver i øvrigt skrevet ud i den kommende sæson. Det kan ikke være anderledes, og slet ikke med tanke på, hvordan det gik Opie i den foregående.
SoA er vanvittigt godt. I starten tænker white trash bikers, det kan umuligt være godt... But it is! Det seneste afsnit er i øvrigt det bedste siden det første her i sæson 5. Knald på hele vejen igennem. Er det bekræftet, at der kommer flere sæsoner?
Walking Dead ser jeg selvfølgelig også.
Starter på Homeland i næste uge med nogle kammerater - glæder jeg mig til.

Eltelemundo skrev:8800 skrev:The Juice skrev:Jeg skulle faktisk lige til at skrive et eller andet om SoA. Fantastisk serie, som på imponerende vis bliver bedre og bedre sæson for sæson. Jeg frygtede lidt at sæson fem ville blive en tynd omgang kællingefnidder. Og så kom Pope ind i billedet. Gemma bliver i øvrigt skrevet ud i den kommende sæson. Det kan ikke være anderledes, og slet ikke med tanke på, hvordan det gik Opie i den foregående.
SoA er vanvittigt godt. I starten tænker white trash bikers, det kan umuligt være godt... But it is! Det seneste afsnit er i øvrigt det bedste siden det første her i sæson 5. Knald på hele vejen igennem. Er det bekræftet, at der kommer flere sæsoner?
Walking Dead ser jeg selvfølgelig også.
Starter på Homeland i næste uge med nogle kammerater - glæder jeg mig til.
Der er snak om 6-7 indtil videre, med mulighed for 8 hvis der er "materiale" nok![]()
SOA er sindssygt godt!! sæsonafslutningen på sæson 5 er jo vanvittig
SOA vokser angiveligt også i popularitet i USA.

Moby Dick skrev:The Wire og Breaking Bad er serier med stor (nærmest litterær) kvalitet.
Lige nu ser jeg The Walking Dead - den er fin, men slet ikke på niveau med ovenstående.

har samme dokumentaristiske indslag kendt fra The Office med små interview undervejs, som giver dybde til hver karakter. 4 sæson igang.

Blå Time skrev:Lige nu ser jeg Breaking Bad. Imidlertid er det lidt på standby da mit åndssvage bachelorprojekt er kommet i vejen. Arrgh!!
Moby Dick skrev:Blå Time skrev:Lige nu ser jeg Breaking Bad. Imidlertid er det lidt på standby da mit åndssvage bachelorprojekt er kommet i vejen. Arrgh!!
Ærlig talt; dit bachelorprojekt kan vente!
SOA, siger I? Jeg har læst godt om den. Blot har jeg uendelig svært ved at se mig selv blive betaget af den serie.

Moby Dick skrev:Blå Time skrev:Lige nu ser jeg Breaking Bad. Imidlertid er det lidt på standby da mit åndssvage bachelorprojekt er kommet i vejen. Arrgh!!
Ærlig talt; dit bachelorprojekt kan vente!
SOA, siger I? Jeg har læst godt om den. Blot har jeg uendelig svært ved at se mig selv blive betaget af den serie.

Moby Dick skrev:Det kunne jeg sagtens synes - hvis det bruges som ramme for en mere grundlæggende tematik. Narkosceneriet i Breaking Bad er jo blot det medium, hvori serieskaberne formidler i) hvor langt en almindelig middelklassemand vil gå for at sikre sin familie ii) hvordan denne "overlevelseskamp" kammer over og bliver rendyrket magtbegær.
Det er sådanne udviklinger, der gør serier interessante - for mig.

Moby Dick skrev:Det kunne jeg sagtens synes - hvis det bruges som ramme for en mere grundlæggende tematik. Narkosceneriet i Breaking Bad er jo blot det medium, hvori serieskaberne formidler i) hvor langt en almindelig middelklassemand vil gå for at sikre sin familie ii) hvordan denne "overlevelseskamp" kammer over og bliver rendyrket magtbegær.
Det er sådanne udviklinger, der gør serier interessante - for mig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster