Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69426 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049995 indlæg i 100493 emner
0 nye indlæg i dag

matias fc skrev:så du ssiger man må gøre det hver 8-10 dag? eller hvad?

matias fc skrev:gør du det da tit stefanM ?? ahhaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

JB skrev:matias fc skrev:gør du det da tit stefanM ?? ahhaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hvem gør ikke det?
ingen fyre)
Dingo skrev:matias fc skrev:gør du det da tit stefanM ?? ahhaah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er du født i 1926 og tror at onani gør blind eller hvad?
"AAAD STEFAN ONANERER". Holy fuck

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Lyngbeck skrev:Det fucking mærkeligt med krydsgreb! Men så smutter sjoveren ihvertfald ikke nogen steder. Normalt plejer jeg at straps, men krydsgreb er langt bedre!
Tak, Mr. Menace!

A Menace To Chicken skrev:.. låsegreb kan også være good funz, men det gir en tendens til krampe i tommelfingeren.

doncocain skrev:har da før krampe onaneret før jeg skulle træne, syntes godt nok at det gik ud over min præstation! så det gør jeg først, når jeg er færdig den dag idag...

Dingo skrev:Jeg vælger det ultinative: jeg onanerer MENS jeg træner. Hvorfor tror i man opfandt one-handed deadlift ?
den teknik mestrer jeg dog ikke 
Dingo skrev:Jeg vælger det ultinative: jeg onanerer MENS jeg træner. Hvorfor tror i man opfandt one-handed deadlift ?

Chinese researchers conducted a study in 2003, and enlisted twenty-eight male volunteers to abstain from ejaculation for a period of one week. The participants were tested daily for deviations on serum testosterone levels. The Chinese study was the first to measure the influence of ejaculation frequency on serum testosterone levels, and the results are provocative.
Researchers found that abstaining from ejaculation for six days had no impact on serum testosterone levels. On the seventh day, serum testosterone levels peaked to 145.7% of baseline, and then declined rapidly on the eighth day.7,8
Researchers believe testosterone declined on day eight from the negative feedback suppression of Leutinizing hormone secretion. Leutinizing hormone is essential for testosterone production, and LH determines free testosterone levels. Suppression of LH would decrease serum testosterone levels, returning them to baseline. The study determined that the frequency of sexual activity and ejaculation impacted testosterone levels.
WILD-ZYC skrev:Hej, nu er jeg jo en vammel karl ;).
SÅ jeg har lavet et ekperiment min børn.
i 12 dage dyrkede jeg ikke sex eller spillede pik.
Så tog jeg 12 dage hvor jeg dyrkede sex og eller spillede pik.
De 12 dage hvor jeg ikke gjorde noget, havde jeg mere energi i træningen og ingen hovedpine.
De 12 dage hvor jeg gjorde havde jeg ikke lige så meget energi og begyndte at få hoved pine 6 dag og resten af dagenene.
Og nej det er ikke et tilfælde for jeg gjorde det 2 gange og med samme resultat!.
Så for mig gjorde det en kæmpe forskel..
Meget hyggeligt ekperiment faktisk.
Men de første 5 dage hvor jeg ikke dyrkede sex og eller spillede pik, fuck det var sgu svært.. men så efter der så gik det sgu meget fint.
Ps. Det er ikke en joke.

matias fc skrev:ja overskriften siger sig selv..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster