Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...

Fynolt skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
plejer at drikke zero.. hjælper på mig![]()
ellers så bare en masse frugt!

PeterHejleJensen skrev:Fynolt skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
Så får du 34% forhøjet chance for Diabetes II

8800 skrev:PeterHejleJensen skrev:Fynolt skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
Link? For jeg kværner en del light.

JBR skrev:Lavt indhold a kulhydrater i din kost giver dig trang til at spise søde sager.
Spis lidt flere kulhydrater

J-S-O skrev:JBR skrev:Lavt indhold a kulhydrater i din kost giver dig trang til at spise søde sager.
Spis lidt flere kulhydrater
Ja, man kan mindske trangen til søde sager ved at holde sit blodsukker nogenlunde konstant eller i hvert fald sørge for, at det ikke falder til under normalværdien ved at spise regelmæssigt over hele dagen! Altså, seks måltider eller mere fordelt med to/tre timers intervaller, så er man godt kørende

specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...

annmarie skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
Har du proevet viljestyrke? virker fint for mig
.. Virker også fint, vil bare gerne have en form for "modangreb" det er jo ikke fordi man som sådan, er svag kroppen kommer med kravet om sukker..

Dingo skrev:Jeg har det på samme måde som folmand.. Har ikke lyst til slik osv. Spiser næsten aldrig kage og slik osv.. Har ikke lyst til det.
Vil hellere spise noget kylling f.eks.![]()
Til fødselsdage og sådan spise jeg næsten kun et halvt stykke lagkage, fordi jeg har vitterligt ikke lyst til mere..

specter skrev:Dingo skrev:Jeg har det på samme måde som folmand.. Har ikke lyst til slik osv. Spiser næsten aldrig kage og slik osv.. Har ikke lyst til det.
Vil hellere spise noget kylling f.eks.![]()
Til fødselsdage og sådan spise jeg næsten kun et halvt stykke lagkage, fordi jeg har vitterligt ikke lyst til mere..
Okay, Jeg kørte det også rimelig stramt sidste år.. men det er bare som om efter jeg er blevet noget tungere så er lysten også større..

KRØLLE P skrev:Gode pointer de andre kommer med. Er især enig med dingo, lad vær med at gøre slik, kager etc. Til noget specielt og helt forbudt. Vi ved jo godt at vi alle er indrettet sådan at det der er forbudt, altid har en større tiltrækningskraft på os![]()

haha..
Niklas! skrev:8800 skrev:PeterHejleJensen skrev:Fynolt skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
Link? For jeg kværner en del light.
Ja gad egentlig os godt at se noget bevis på den påstand.

Sniper skrev:Uanset om du holder blodsukkeret stabilt vil nogle have trangen. Jeg er et slik/kage-øre uanset om jeg bulker eller cutter, og uanset hvor stabilt min diæt har været. Det der hjælperpå mig bedst under strengdiæt er simpelhen at undlade at røre et eneste stykke. Det første stykke tid er det rigtig hårdt men efter noget tid mindskes trangen indtil man begynder igen efter diæten..![]()
Anyway, brugte også mange riskager engang. Det hjalp også en del. Der er stort set ingen kcal i når man ser på vægten på dem. Jeg kunne spise en hel pakke dagligt (vejer kun 100g) hvilket man føler er helt hen i vejret. Alligvel er kcal-indholdet ubegribeligt lavt..

mikey skrev:Puha riskager
Fatter ik hvorfor folk er så glade for dem, de smager virkelig bare af gammel Ikea-papkasser
Putter I noget på dem før de bliver goe?

annmarie skrev:specter skrev:Hvordan holder i jer fra det shit... jeg får den syge sukker trang fra tid til anden.. hva bruger i som sundt slik..??? jeg "plejer" bare at kværne noget yoghurt med havregryn i.. men det er sgu kedeligt i lægden...
Har du proevet viljestyrke? virker fint for mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster