Først mine specs:
Alder - 18
Højde - 188cm
Vægt - 83kg
Kropsbygning - Robust/kraftig
Vil gerne smide omkring 5-8 kilo så hurtigt som muligt, da jeg synes jeg er blevet lidt for buttet, dog ikke at jeg ser tyk ud, men kan godt ses. Tænker derfor på en træningsplan, som ser ca. sådan her ud:
Tirsdag: Styrketræning - Ryg/Biceps/Skulder
Onsdag: 20+ km cykling i fornuftigt tempo
Torsdag: Styrketræning - Triceps/Bryst/Mave
Fredag: 20+km cykling i fornuftigt tempo
Lørdag: Styrketræning - Mave/Ryg - 20+ km cykling efterfølgende
Søndag: Hvis jeg ikke er for smadret, vil jeg ligge en 40km+ cykelrute på denne dag
Da mit hovedmål er, at mindske min fedtprocent, vil jeg derfor gerne nedprioritere styrketræningen fremfor cykling. Som i kan se på lørdagen, vil jeg kun træne Mave/Ryg, da cykler racercykel, og derfor er det vigtigt, at min ryg kan holde til de lange ture, uden at tage skade.
Mht. kosten, kunne jeg godt finde på, at købe mig en spand proteinpulver, og så spise fornuftigt de resterende måltider.
Det her er en ide til, hvordan min kostplan vil lyde, dog skal jeg lige have regnet kacl ud osv. inden der træder en reel kostplan frem.
Kl. 6:30 - 35g Protein m. 3dl skummet/mini mælk
Kl. 10:05 - Et stykke frugt
Kl. 11:15 - Havl liter skummet mælk, 1 stk. rugbrød m. pålæg og 1 stykke frugt
Kl. 15:30 - 35g Protein m. 3dl skummet/mini mælk
Kl. 18:00-19:00 - Hvad der lige bliver serveret til aftensmad af mutter
Kl. 21:00 - Et sykke rugbrød
Håber at dette kan holde mig mæt hele dagen, men ellers vil der komme ændringer.
Vil have svært med at overholde alt dette med det samme, men håber inderligt, at det bare kræver lidt tilvending.
Har forslag eller forbedringer, så skriv endeligt
Hilsen
Gerner