Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Hvorfor går du ikke bare i seng klokken 22?

Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
klokken 00-01 stykker, så jeg får kun 5-6 timers søvn nogle gange, som er lidt i min alder skal man jo have 8 stykker..?
Tak på forhånd!
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
klokken 00-01 stykker, så jeg får kun 5-6 timers søvn nogle gange, som er lidt i min alder skal man jo have 8 stykker..?
Tak på forhånd!
Sovepiller er noget skidt på lang sigt. Essensen har lavet en udmærket artikel i forhold til at optimere ens søvn. Den har jeg selv haft gavn af.
artikler/diverse/diverse/10-gode-rd-til-at-forbedre-din-svn.html

Daniel$an skrev:Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
Tak på forhånd!
Sovepiller er noget skidt på lang sigt. Essensen har lavet en udmærket artikel i forhold til at optimere ens søvn. Den har jeg selv haft gavn af.

Legend skrev:Daniel$an skrev:Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
Tak på forhånd!
Artiklen fejler ikke noget, men hver gang jeg ser den komme jeg til at småfnise lidt.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.

Daniel$an skrev:Legend skrev:Daniel$an skrev:Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
Tak på forhånd!
Artiklen fejler ikke noget, men hver gang jeg ser den komme jeg til at småfnise lidt.
Hvis rådene ikke hjælper, så kan han da udelukke, hvad der evt. kan være i vejen. Jeg siger ikke, at der ikke kan være andre faktorer som spiller ind.

Zamoth skrev:Hej, Har oftest svært ved at sove. Derfor tænkte jeg på om det er godt for ens træning, at tage sovepiller? ligger altid i sengen i 1-2 timer, før jeg falder i søvn. er en dreng på 15, som stadig går i skole, og står op klokken 6, og kommer i seng
Tak på forhånd!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster