Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1249
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1246

Følg bodybuilding.dk på

Squats & lab coat - billeder + video side 1

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Jeg HADER zoologisk have, men jeg kan fandme godt li' is

Nu har jeg nasset rundt i andres logs de sidste par år - derfor er jeg nu forpligtet til selv at logge for at opretholde ligevægt i universet.
Jeg har været vold-flittig (omend lettere passiv) bruger af bb.dk de sidste 3 år ca., dog med en anden profil, som blev slettet ifm. det seneste hacker-visit.

Verdensopfattelse set fra mine str. 42 Nike-sko:
Jeg er korpolig builder i The Gym på Østerbro 4 gange om ugen og derudover løber jeg 2-3 gange/uge á 5-6 km - ALTID iført tights.
Mine glutes er bosat i Kbh Nordvest.
Pt. kører jeg 4 x fuldbody over 8 uger, hvor jeg går fra sæt af 12 reps til sæt af 4 reps i løbet af de 8 uger. Det er en meget anderledes måde at flække min krop på, end jeg er vant til, men her 3 uger inde i programmet lader jeg til at respondere vældig fint på den relativt aparte træning - både min styrke og "fullness of da' body-muscle" går stille fremad = WIN.

Hen mod sommeren 2012 gainer jeg stille og roligt - ligger i et lille kcal-overskud (225-337 kcal/dag over ligevægtsindtag vil jeg estimere). Sidste år fløj jeg lidt for hurtigt op i vægt, hvilket resulterede i en lettere adipøs udgave af mit ellers så spændstige self.

What happens when the glute sleeps:
I min fritid læser jeg medicin på KU - i skrivende stund 6. semester på Herlev Hospital, hvilket er rigtig hyggeligt - de har de lækreste pude-stole i deres auditorier!
I disse uger er jeg dog frataget disse skønherlige puder, da jeg piller i agar-plader og intenst betragter bakterier fra staph. aureus-stammen inde på Panum Instituttet, fordi det er vigtigt, at en læge er swaaaag til mikrobiologi.

Status pølle-george:
Højde: 174 cm
Vægt: 85,5 kg
Fedt%: 4-pack med et hint af veins
GunZ: 41-cm'ish for nogle måneder siden
Quads: Det mest relevante er, at de er æstetisk malplaceret i løse bukser og retfærdigt placeret i løbetights!

Intet er random:
Det sidste års tid har jeg ikke rigtig gjort mig i det der bentræning, så dødløft og squat er for alvor først blevet reintroduceret for 3 uger siden - det gør ondt i mine ben, men det er en rar ondskab.

Fortiden er en bitch på 3-hjuler:
Jeg har været konkurrencesvømmer og triatlet op gennem gymnasiet. Startede i 3.g med en gang tung styrketræning i atletik-klubben og har så fortsat derfra med lidt pauser i forbindelse med udenlandsophold siden.

Mit corpus var ok til svømning, så længe jeg ikke skulle svømme så langt: 50m fri på 25,7sek og 100m fri på 57,3sek . Derfra gik det så ned ad bakke, hvorfor jeg i 9. klasse blev mere triatlet end svømmer - i triatlon nåede at være med til en del DM'er, Nordiske mesterskaber (hvor jeg har vundet en 2. og 3. plads for ungdom, som det hed dengang) og udtaget til EM - alt sammen på OL-distance eller 1/2 OL-distance.
Jeg var egentlig bedst på det afsluttende løb - i den sammenhæng har jeg aldrig løbet en desideret 5 km til stævne, men har løbet 16.21 på en 5 km og 17.30 på en 5 km som afslutning i en 1/2 OL-distance triatlon.

Jeg er så gudsvelsignet, at jeg er født og opvokset i Randers.

Hm, billeder for fanden:
tri.jpg
Fra triatlontiden i gymnasiet

tri 2.jpg
Billede fra i sommer - stadig iført awesome hel-triatlondragt - den bliver dog ikke luftet så ofte

back.jpg
Relativt nyt
Sidst rettet af Doctor Jacked 11. mar 2012, 18:08, rettet i alt 4 gange.
Scabissimus culter in loculamentum sum ... - hinc quis quis presumitur reus donec probetur in contrarium
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København NV

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Billeder er bedre end ost:

back 2.jpg

front.jpg
Venindebillede med Dingo

front3.jpg
Scabissimus culter in loculamentum sum ... - hinc quis quis presumitur reus donec probetur in contrarium
Brugeravatar

Swooooole!

Nu har Dingo jo luftet hans mande-kærlighed til dig flere gange, så jeg kommer nok til at lure med i loggen på regelmæssig basis :mrgreen:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Ingen kostplan

TRANEN flyver

De sidste 2 træninger:

Mandag d. 5

DØDens-løft/sumo u. straps:
160 x 8
170 x 8
170 x 8
160 x 8

Chins ved vægt, supineret:
+20 kg x8
+25 x 8
+20 x 8
+17 x 7 (wtf)

Mili, fokus på go teknik samt at inihilere min autonome pushpress-tendens - ca. 1 min pause mellem sæt = FUCK, alt for lidt:
60 x 10
62x10
60x9 (+1)
57 x 10 (hvorfor skal jeg være så lorte-slap netop her :baby: )

Dips med vægt:
+37 x 10
+40 x 10
+42 x 9
+ 40 x 8 (+1) -

+ 10 min mave-gøgl
Brugeravatar

flamingopikken skrev:Swooooole!

Nu har Dingo jo luftet hans mande-kærlighed til dig flere gange, så jeg kommer nok til at lure med i loggen på regelmæssig basis :mrgreen:

Hah, I know - han har været min billede-pusher - der er absolut noget suspekt over hele situationen :lol: Men fedt :)
Brugeravatar

TRANEN fløj igen i går:

Onsdag d. 8/3:

kl. 16.30 in los Gymos - der var ikke så proppet som i mandags, men fint med folk til at bidrage til underholdningen!
Bertel tilså min squat, så alt var godt!

Squat:
120 kg x 10 - og så kom Bertel og fortalte mig, at mit ene knæ var lidt ustabilt og at jeg godt måtte komme en anelse længere ned
120 kg x 10 - blev filmet, så jeg selv kunne se det med knæet
teknik/ box-squat til lav boks (60kg x 7) x 4 sæt
Har svært ved at placere mine fødder i den rette vinkel, så skal arbejde på at stå lidt mere stabilt

Bænk:
100 x 10
100 x 9 (+1) (ændrede til et lidt bredere greb - tror jeg fremover vil holde mig til det bredere)
95 x 10 (alt for let)
97 x 10

FÅG jeg glæder mig til at skulle løfte mere intenst igen - jeg er herre lort til at skulle løfte noget som helst mere end 3 gange!

Chins, proneret med vægt:
+25 x 8
+25 x 8
+20 x 8
+25 x 8 (det var fadnme ikke kønt, men der blev filmet, og jeg er satme sucker for film! :mrgreen: )

GHD (glute ham raise/develop):
10, 10, 10, 10 ( kørte GHD første gang i sidste uge, hvor jeg kørte 5'ere, så har allerede en del bedre koordination nu)

Om aftenen havde vi herre-arrangement nogle medicinere imellem - det udviklede sig til et full-size kødskellet: What up. Næsten ALT på skellet var barderet med bacon - hold kæft hvor kan jeg godt li' bacon!
mad 2.png

mad.png
Sidst rettet af Doctor Jacked 8. mar 2012, 21:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

TRANEN LØB
:twisted:
I dag har jeg tilbragt mange timer iført kittel med fingrene nede i bakterier - jams.
Jeg skyndte mig derfor at drikke en gang amplifier, da jeg var færdig og iførte mig så mine svedige løbetights, tog Mads og Monopolet i ørene og løb 5,5 km stille og roligt. Med alt mit squat, dødløft etc. under hver træning er min lænd ret så toasted, så det hårdeste ved mine løbeturer er faktisk DOMS + hvad der føles som kontrakturer i min lænd - dog intet patologisk i det, jeg skal bare lige vende mig til at belaste lænden så ofte og i så forskellig grad :)
Løbeturene er mest af alt fordi jeg elsker at løbe og synes det er ret så hyggeligt og afslappende :)
Brugeravatar

Det har været dyr aftensmad det der!
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar

Reputation point: 105

Træner her: The Gym

Du er en bred herre!
Hvilket program er du igang med pt ? :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Du er sku en swole medicinmand :thumpup: Har du gjort dig overvejselser omkring evt. speciale??

Geografisk sted: Faaborg

nikolaj MO2 skrev:Pt. kører jeg 4 x fuldbody over 8 uger, hvor jeg går fra sæt af 12 reps til sæt af 4 reps i løbet af de 8 uger. Det er en meget anderledes måde at flække min krop på, end jeg er vant til, men her 3 uger inde i programmet lader jeg til at respondere vældig fint på den relativt aparte træning - både min styrke og "fullness of da' body-muscle" går stille fremad = WIN.

4xfullbody - vil det sige du kører træningspas mandag, onsdag, fredag og søndag en uge og så tirsdag, torsdag og lørdag næste uge, eller hvordan træner du? :)

By the way - tak for en spændende omgang læsning - skal helt klart følge med her! :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors

MortenH skrev:Det har været dyr aftensmad det der!

Ja, men klart det hele værd!!

ckp2906 skrev:Du er en bred herre!
Hvilket program er du igang med pt ? :)

Fullbody, som Herman, der ejer Target Fitness har lavet til mig - med fokus på dødløft og squat mhp. at blive rigtig stærk om nogle måneder. bygger op imod nogle tunge 4'ere om 1 måneds tid

Stenfeldt skrev:Du er sku en swole medicinmand :thumpup: Har du gjort dig overvejselser omkring evt. speciale??

Puhh, jeg synes det er lidt en vildmark - men anæstesi er det, der indtil videre har fanget mig mest, og det, jeg har beskæftiget mig mest med (er studentermedhjælper på et forskningsprojekt under anæstesien) - men altså den akutte del af det:)
Men ja, som man stikker næsen i de andre specialer finder man også ud af, at de er rigtig spændende. Eksempelvis har vi haft reumatologi (ledsygdomme mm) på det her semester, som viste sig at være ok og jeg havde forventet lort med lort på:P
mathiasjohan skrev:
nikolaj MO2 skrev:Pt. kører jeg 4 x fuldbody over 8 uger, hvor jeg går fra sæt af 12 reps til sæt af 4 reps i løbet af de 8 uger. Det er en meget anderledes måde at flække min krop på, end jeg er vant til, men her 3 uger inde i programmet lader jeg til at respondere vældig fint på den relativt aparte træning - både min styrke og "fullness of da' body-muscle" går stille fremad = WIN.

4xfullbody - vil det sige du kører træningspas mandag, onsdag, fredag og søndag en uge og så tirsdag, torsdag og lørdag næste uge, eller hvordan træner du? :)

By the way - tak for en spændende omgang læsning - skal helt klart følge med her! :)

Kører mandag, onsdag, fredag søndag, mandag etc. , så jeg får 2 dage i træk... selvom det er full-body er hver dag meget forskellig, og jeg kører aldrig mere end 1 øvelse pr kropsdel, så er faktisk rigtig frisk til hver træning og har haft go styrkefremgang næste hver gang:)
Brugeravatar

Vild log, vild form og et skelet af kød og bacon. Jeg er så meget fan :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

nikolaj MO2 skrev:Billeder er bedre end ost:

back 2.jpg

front.jpg

front3.jpg

WOW en god fotograf, hvem har I brugt?

Random post to keep myself notified of future updatez!

:wink:
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Reputation point: 73

Billede
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Fedt fedt fedt. Har jeg set frem til MO. Følger helt klart også med her. Iøvrigt har du en flot krop
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

Kostplan: Ingen kostplan

Fed form MO! Bookmarked :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

nikolaj MO2 skrev:Kører mandag, onsdag, fredag søndag, mandag etc. , så jeg får 2 dage i træk... selvom det er full-body er hver dag meget forskellig, og jeg kører aldrig mere end 1 øvelse pr kropsdel, så er faktisk rigtig frisk til hver træning og har haft go styrkefremgang næste hver gang:)

Spændende ;)
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors

Bogmærke.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Pelin skrev:
nikolaj MO2 skrev:Billeder er bedre end ost:

back 2.jpg

front.jpg

front3.jpg

WOW en god fotograf, hvem har I brugt?

Hmm - kan sgu ikke lige huske, hvad hun hed - men hun var fandme lækker!!
Brugeravatar

Kan du ikke få dig et ordentligt internet-nick? Det du har nu er jo lige til at blive trist til mode af.

Doctor Jacked fx.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Dagens quote fra forelæsning i mikrobiologi: "Okay, I rejser jeg alle sammen op og lader jeres højre hånd skiftevis køre om mod lænden og op til øret"
...vi gør alle som befalet...
30 sek senere: " nu glemmer I aldrig at Gentamycin kan være nefro- og ototoksisk* " :-k

*( Gentamycin er et antibiotikum, der ved længerevarende, store doser kan være giftigt for nyrene og de små hårceller i ørene - hvilket jeg så åbenbart aldrig glemmer)

Morgentræning 8.45 i Los Gymos - delvist med Pelin - og kun delvist, da hun kom ALT for tidligt (og ikke fordi jeg er meget sløv i fasen fra min seng og ud til cyklen :whistle: )

Front squat:
lidt teknik til lav boks med 50 kg - kan fint komme ned til boksen sammenlignet med back squat, hvor det føles ligelavt nok - den lave boks svarer til under parallel.
92 kg x 10 (let)
97 x 10
95 x 10
90 x10
God dybde på alle, falder lidt forover, på de sidste reps i det tunge sæt. Alt i alt fint - målet var bare at slå sidste uge samlet set.

Incline db, 3. hak:
41 kg x 10
41 x 10
41 x 9
38,5 x 10
Lidt dårlig balance - skal lige vende mig til nye håndvægte, men klar forbedring fra sidste uge.

Yates rows - stangen 10 cm under knæ ved ext. arme. Fokus på ikke at skabe for meget moment
85 x10
87 x 10
87 x 10
87 x 10

Fik kvalme efter første sæt. ret pølle. Styrken var dog fin - passer på ikke at gå for hurtigt op i vægt, da det vældig let kompromitterer min teknik. Kan klart bedst mærke at det går i ryggen, når jeg kører dem relativt pænt.

Bicpes curls, bb - WHAT UP! eneste reelle isoøvelse i mit program :twisted:
42 x 10
45 x 10 (ret grimt - men på den potente måde, hvor man føler sig anabol og king-of-the-gym-like)
42 x 10
40 x 10
Jeg er ikke sat på denne jord for at lave strict curls op ad en væg.

Har nattevagt på Hvidovre hospital i nat, så morgentræningen var så absolut dagens højdepunkt :drink:
Brugeravatar

The Juice skrev:Kan du ikke få dig et ordentligt internet-nick? Det du har nu er jo lige til at blive trist til mode af.

Doctor Jacked fx.

Det er modtaget - er dog lidt skuffet over at Nikolaj i sig selv ikke henleder tankerne på noget crazy-shit!
Jeg vil bruge min nattevagt til at braine over et passende nick
Brugeravatar

Jeg havde desværre en knap så chilleren nattevagt som forventet - så de store filosofiske overvejelser centreret omkring et passende nick-of-swagsness blev henlagt til et meget lille, undertrykt sted.

Derimod har jeg realiseret, at tv disse mange år har snydt mig for den sande Byggemand Bob:
403890_313403072029253_126275857408643_750188_2062727915_n.jpg
Brugeravatar

Må........ følge......... med......... her.......

:mrgreen:
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar

Hej flotte fyr.

Nu skal jeg berette en lille vise for dig. I sidste uge da jeg var i badet, nærmere bestemt i Gymzen, dukkede der en swole surfer lignende fyr op. Jeg kunne vha. min intelligens regne ud at han var ny, men formåede desværre ikke at lære omtalte menneske at kende på det pågældende tidspunkt.
Jeg har så sidenhen været søvnløs om natten og stresset om dagen af bar undren over hvem dette prægtige stykke med mandfolk mon var. Jeg hørte så fra GET (Gyms Efterretnings Tjeneste) at der var startet en fyr med det borgerlige navn Nikolaj. Ok, sagde jeg og tænkte ikke videre over det. Nu sad jeg så og læste UDG og gæt en gang hvad mine øjne pludseligt skuer: den mystiske nye fyr fra omklædningen. (Hint: dvs. dig).

Pludseligt giver mit liv mening igen.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

FULD ANNA

Dangens pre-workout: nattevagt efterfuldt af 2,5 timers søvn + 2 store glas N.O.-xplode. Normaltvis bruger jeg primært NO-xplode til at rense toilet med og ikke til at væde mit svælg, af følgende 2 meget velovervejde grunde:
1) Det smager fækalt
2) Der er kreatin i og min mor synes jeg ser tyk ud i hovedet, når jeg doper mig med kreatin - man skal rette ind efter, hvad bonus mater siger.
I dag var så undtagelsen mht. N.O.xplode, fordi jeg følte mig som en træt hund, der havde været for længe i et varmt bad, og jeg skulle nå et træne min røv inden Le Gymes var mennesketomt - og JA, det var en fortrinnelig træning:
træning ryg.jpg
Dagens out of work

DØDENS LØFTESTANG, sumo:
170 x 8
175 x 7 (video - har dog skrevet x8 i videoteksten, hvilket er dybt mytomanisk!)
170 x 4 - det var bare en gang bræk, jeg var træt i lænden og stod bæ-dårligt, så jeg stoppede efter 4
160 x 8 - let.
Alle sæt er kørt med: 4 reps med død stang + 4 reps med gay-bounce
tror, at jeg skal stille mig lidt bredere næste gang.

Chins - supineret like af BAWS!
+22,5 x 8
+25 x 8
+27,5 x 8
+22,5 x 8 (lidt for nem, men på den anden side pænere end standard)

Mili-"fuck mig i meatus acusticus externa"/"fuck mig i øret" hvor er jeg bare slap i denne her gøgler-øvelse.
65 x 10
65 x 9 + 1 (pushpresser den sidste op) Video
62 x 10
60 x 9 + 1
Alt andet lige bliver jeg dog lidt stærkere fra uge til uge, så det skal nok blive spitze-farligt....! (om nogle år)

Dips - uuhm, det er godt
+45 x 10 (video)
+45 x 9 + 1 (får ikke ekstenderet armene heelt på den sidste rep)
+42 x 9
+40 x 9 (for helvede, jeg ville have haft 10 reps i alle sæt, men overvurderer min styrke lidt på de sidste 2 sæt)
Go' styrkefremgang fra sidste uge! = Sweeet
træning front.jpg
Like af peanut - kører 70'er-kvindestil under armene - totalt ligestillings-win

10 min ab-cirkel-gøgl. Kan se på mine abZ, at jeg er begyndt at træne dem relativt frekvent - dette er en god ting, da jeg har hørt at kvinder i al almindelighed digger abZ og ikke falder i svime over store quads - dette er dog et kuriosum. :roll:
Brugeravatar

Videos of destruction :drink:

- hm, vil gerne ha røven lidt længere ned, så presset kommer mere fra mine ben frem for fra lænden i starten af løftet

Beklager manglen på redigerings-skills, hvilket medfører en del stillbilleder af The Gym
Sidst rettet af Doctor Jacked 11. mar 2012, 18:10, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar

"http://Youtu.be" - BELGIAN YOUTUBE RIP OFF :afraid:
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym