Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1517
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1514

Følg bodybuilding.dk på

Stor på kort tid

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Heey fellas!...

Jeg mistænker 2 personer at ha taget noget fra mit center.. Selvfølgelig burde jeg blande mig helt udenom,
men jeg har så fandens ondt i røven at de allerede kan løfte næsten ligeså meget som jeg kan i bænkpress ( 120 ).. De løfter 100..

Personerne har kun trænet i 3 måneder og kommer fra scrap.. dvs. ingen træning.. Selvfølgelig er det fedt for dem og burde holde min kæft.. men hva fanden.. :P :delete:

Hvad er jeres mening?.. Der er tale om 8x3 100+ bænk.
Er det normalt at løfte så meget efter 3 måneder?
I WONT FUCKING BACK DOWN! HIT ME HARDER!
yeeeeah-buddy-t52335.html

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er ingen her der kan sige noget som helst om det... Jeg ville fokusere på min egen træning hvis jeg var dig. Det er ærlig talt spild af tid andet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

IwantUtoGetMAD skrev:Heey fellas!...

Jeg mistænker 2 personer at ha taget noget fra mit center.. Selvfølgelig burde jeg blande mig helt udenom,
men jeg har så fandens ondt i røven at de allerede kan løfte næsten ligeså meget som jeg kan i bænkpress ( 120 ).. De løfter 100..

Personerne har kun trænet i 3 måneder og kommer fra scrap.. dvs. ingen træning.. Selvfølgelig er det fedt for dem og burde holde min kæft.. men hva fanden.. :P :delete:

Hvad er jeres mening?.. Der er tale om 8x3 100+ bænk.
Er det normalt at løfte så meget efter 3 måneder?

Kommer an på hvad man kommer fra - de kan vel have trænet et andet sted, dyrket en anden sportsgren som fremmer styrke i overkroppen..
Jeg startede med vægte da jeg spillede basketball og kunne nemt tage dobbelt af andre der lige var startet med at styrketræne, i squat.

Men roids er altid en mulighed.
De der er stærkere end dig, er dine venner.

Geografisk sted: Århus

Træner her: Harboøre Fitness
Fitness World (Viborgvej)

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00

De er begge hoppet på minimum 1g test med de Über gains du snakker om!

Men ja det er meget normalt at kunne bænke 100 efter 3 måneder vis man tager sin træning seriøst
IIFYM Supporter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00

JannikJ skrev:De er begge hoppet på minimum 1g test med de Über gains du snakker om!

Men ja det er meget normalt at kunne bænke 100 efter 3 måneder vis man tager sin træning seriøst

Jeg vil mene, at det kommer meget an på alder og genetik :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Jyllinge

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK
Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

JannikJ skrev:Men ja det er meget normalt at kunne bænke 100 efter 3 måneder vis man tager sin træning seriøst

Satans så har jeg sgu travlt.
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

JannikJ skrev:De er begge hoppet på minimum 1g test med de Über gains du snakker om!

Men at reppe 8x100 i 3 sæt? Det er da alligevel ret vildt. Men som det tidligere er pointeret, det er svært at vide, hvis man ikke kender udganspunktet samt baggrunden
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

Macu skrev:

Men at reppe 8x100 i 3 sæt? Det er da alligevel ret vildt. Men som det tidligere er pointeret, det er svært at vide, hvis man ikke kender udganspunktet samt baggrunden

Det er heller ikke umiddelbart til at vide hvor meget range of motion der er osv, der er meget der kan spille ind :) Og hvis de er på roids så er der ikke rigtigt noget at gøre ved det alligevel jo.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jeg har en kammerat der aldrig har rørt en vægt. Han arbejder dog til dagligt som tømmer. Han har en okay grund form af natur. Jeg fik ham lokket med til træning og han lagde ud med 80 kilo i bænkpres. Så hvis vi siger at han trænede seriøst i 3 måneder burde 100 kilo da være realistisk.

Reputation point: 10

Logbog: Ingen logbog

Jeg vil anbefale dig at glemme alt om hvad andre laver. Deres træning kommer ikke til at have nogen effekt på din. Fokuser i stedet på dig selv. Det andet er blot forstyrrelser. Fokuser på at blive bedre på alle relevante områder. At have konkurrencer kørende med ukendte mennesker uden fastsatte regler er for destruktivt. Du skal i stedet have en konkurrence med dig selv.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

så tager jeg altså ikke min træning seriøst når jeg kun Bænker 80 kg når jeg træner ??????

hvad er det for noget ævl at lukke ud... ](*,)
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Galleri: Vis galleri (7)

Solosesso skrev:

så tager jeg altså ikke min træning seriøst når jeg kun Bænker 80 kg når jeg træner ??????

Jeg er sku også nogle kilo bagud så ..
Hård træning, giver spæk på nosserne!!

Sikke en gang lort der blev lukket ud der...

Geografisk sted: Århus

Træner her: Ultimate Gym

Folk har, og får, forskellig styrke.. Det afhænger ikke kun af hvor længe man har trænet :)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Jeg har set begyndere bænkpresse lige fra 35kg til 130kg, nogen har mere flair for den slags end andre, det mindste jeg har set en bænkpresse med rigtig teknik efter 3 mdr var ca 85kg, for mig lyder 120-130kg slet ikke urealistist efter nogle mdr med rigtig træning clean.

Jeg syntes mere topic lyder som om at en eller anden har svært ved at lave fremgang, og får ondt i røven over at andre kan udvikle sig hurtigt ang deres træning, mit råd ville være at gå mere op i sin egen træning istedet.

quote="Solosesso"]

Fuldstændigt korrekt.
De fleste kæmper stadig med at komme op på de hundrede kilo bænk, selv efter 1 år plus.

mvh august

Geografisk sted: københavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

august skrev:
Solosesso skrev:

Fuldstændigt korrekt.
De fleste kæmper stadig med at komme op på de hundrede kilo bænk, selv efter 1 år plus.

Som mange andre siger kommer det jo igen an på dine gener osv. Der er jo vildt mange faktore der spiller ind på det område. Nogen er jo bare stærkere end andre i nogen muskler, andre stiger mere osv. Man kan jo aldrig aldrig ALDRIG generalisere træning! Det vil altid være individuelt hvor meget man stiger. Kan godt være der er nogen der ikke tager 100kg i bænk selv efter et år (kommer igen an på udgangspunktet), men derfor kan det godt være der er andre der kan opnå det. Hvis de lige er startet med træning, går der også noget tid inden den rette teknik er der, selv det kan hente nogen kilo.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: 7100 Vejle

Træner her: DGI Huset i Vejle

Hold nu kræft en latterlig tråd og emne - pas da dig selv!!!!!!! :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00