Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Studietur til New York

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg skal i forbindelse med min studietur i 2.g, et smut forbi New York i slutningen af april. Vi skal være der i 7 dage og der vil være rig mulighed for at opleve byen. Jeg har som udgangspunkt taget 10.000kr med at købe ind for. Hvad ville i købe hvis i havde taget 10kg med til NY?
Jeg har allerede bestemt mig for at jeg skal have et par hørerelefoner.
Håber på at høre en masse lækre bud :D
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: Fit4fun

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg var der i efterårsferien med mine klasse. Medmindre du har tænkt dig at købe noget specifikt tror jeg umiddelbart ikke du får brug for så meget, der var ihvertfald ingen af os der havde behovet... anyways

Ville nok købe en unlocked iPhone 6 hvis man er så heldig at finde sådan en, eller tage forbi GuitarCenter og få en ny spade med hjem :lol: :-({|=

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Hav i mente at dollaren er stærk lige i øjeblikket, og NY er en dyr by. Det er ikke givet at der er store besparelser.

Reputation point: 140

Ure, tøj og massere af forskellige Poptarts, Quest Bars & Oreos :P

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Vis kostplan

questbars lyder som en god ide! der ryger nok en kasse med hjem i kufferten hvis ikke jeg når at spise dem alle... :)
Brugeravatar

Træner her: Fit4fun

Styrkeliste
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Køb en masse oreos, de er bedre derovre end herhjemme. Ved ikke hvorfor, enten er det smagen der er bedre eller så er det fordi de ikke koster en milliard som i DK ](*,)

WhiteNigga skrev:Køb en masse oreos, de er bedre derovre end herhjemme. Ved ikke hvorfor, enten er det smagen der er bedre eller så er det fordi de ikke koster en milliard som i DK ](*,)

ingredienserne er er anderledes. amerikanerne er større tilhængere fan af salt i deres søde snacks. samme grund at quest bars er så salte.

Find et outlet og køb en masse tøj! Det gjorde jeg i hvert i fald for et par år siden, det var dog i californien, så ved ikke helt med priserne, men dyre mærker kostede det halve af, hvad det gjorde herhjemme :)
Brugeravatar

Reputation point: 80

Tøjet, som du finder i outlets, er også af værre kvalitet + dollaren er steget, så du vil ikke kunne gøre de samme besparelser som for et par år siden.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 10.00

Zubaz.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

ang shopping så er der kæmpe penge at spare hvis du tager væk fra midtbyen og ned i SOHO feks, mange af tingene dernede koster op til 50% af hvad de koster inde midt i byen feks

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Cityform Fitness Club Hjørring

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Questbars koster omkring $3 i butikkerne, så der er ikke så meget at spare. Du kan dog købe nogle lækre detour bars til $1 ca. Ellers så tag til woodbury og shop amok. Hvis jeg skulle afsted igen ville jeg bestille en MacBook med dansk tastatur til deres store butik der nede.

Ellers squatstko, hvis du mangler. Et par adipower kostede præcis $200 i en almindelig adidasbutik.
Sidst rettet af wannaberipped 6. feb 2015, 08:55, rettet i alt 1 gang.

Squatsko!
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

6.5 kr pr doller er stadig en lav doller kurs (dagens kurs). Jeg var i Seattle da den var næsten 10 kr pr doller. Det gjorde at det stort set var danske priser.

Forslag: Et SLR kamera og evt. ekstra optik hvis du interasere dig for den slags.

Men generalt noget der er lidt halvdyrt og kompakt. Send manualen til dig selv og sørg for at have brugt tingene. Så har told sværere ved at kræve told af dig, for du havde det jo med der over og har købt det i dk...

Og så kan du gøre arbejdet hjemme fra. Der er rigtig mange butikker der har en internet butik. Her kan du se priser og sammenligne med de danske. Det vil jeg klart anbefale. Så bliver du ikke i samme grad grebet af begejstring og måske får lavet en halvdårligt køb. Og husk de har ikke regnet momsen ud for dig. Det skal du selv gøre. De vil så gerne vise dig hvor mange penge skatte far tager fra dig.

Og køb også et eller andet du kan bruge i hverdagen. En nøglering eller tilsvarende åndsvagt, men brugbart og relativt uforgængeligt. Så vil du ofter blive mindet om din tur.
Brugeravatar

Reputation point: 85

hvis adidas adipower koster 200$ til en kurs på 6,5 så er det ikke billigt og slet ikke værd at slæbe rundt på. du kan få dem til samme pris når du kommer hjem.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Udgaard skrev:...Og så kan du gøre arbejdet hjemme fra. Der er rigtig mange butikker der har en internet butik. Her kan du se priser og sammenligne med de danske. Det vil jeg klart anbefale. Så bliver du ikke i samme grad grebet af begejstring og måske får lavet en halvdårligt køb....

MadzP92 skrev:hvis adidas adipower koster 200$ til en kurs på 6,5 så er det ikke billigt og slet ikke værd at slæbe rundt på. du kan få dem til samme pris når du kommer hjem.

Jeg er da glad for at se at der er nogen der har taget mit råd til sig.
Brugeravatar

NY er ikke specielt billigt med den nuværende dollarkurs. Jeg vil dog stadig anbefale dig at tage en bus ud til Jersey Mall, hvor især Under Armour, Nike osv. er fantastisk billigt.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Udgaard skrev:6.5 kr pr doller er stadig en lav doller kurs (dagens kurs). Jeg var i Seattle da den var næsten 10 kr pr doller. Det gjorde at det stort set var danske priser.

Det er så lige 30 år siden eh...
Brugeravatar

Reputation point: 30

Yilar skrev:
Udgaard skrev:6.5 kr pr doller er stadig en lav doller kurs (dagens kurs). Jeg var i Seattle da den var næsten 10 kr pr doller. Det gjorde at det stort set var danske priser.

For 30 år siden var den pænt over 10 kr pr doller. Det her var i nullerne.
Brugeravatar

Barbellz skrev:Tøjet, som du finder i outlets, er også af værre kvalitet + dollaren er steget, så du vil ikke kunne gøre de samme besparelser som for et par år siden.

Der er utrolig mange outlets med Levis stores, Nike, Ralph Lauren, Lacoste, og du kan forsætte, hvor det er billigt og hvor kvaliteten stadig er høj. Var selv i en outlet udenfor Chicago i August, og også flere ned igennem landet, og alle var billige, og ægte hvor kvaliteten var i orden.
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Udgaard skrev:
Yilar skrev:

I 2001 var dollaren 8,31 i gennemsnit, hvilket er det højeste den har været i 00'erne.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 152.00
- Dødløft: 182.00

Jeg synes på ingen måde at man kan kalde 6,5 en lav kurs. Det er det højeste den har været i mere end 11 år.

Køb en lacrosse bold til SMR. De koster ikke meget mere end 1-2 dollars derovre.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Odense

DjingsIt skrev:
Udgaard skrev:
Yilar skrev:

I 2001 var dollaren 8,31 i gennemsnit, hvilket er det højeste den har været i 00'erne.

Nu var jeg ikke i USA i et gennemsnit af 2001 og det er også muligt kursen var 9 kr pr doller og ikke 10. Det er stadig højt og det gjorde turen noget dyr. Var også i USA i 2004 eller 2005. Som jeg husker det var kursen dengang noget i stil med hvad den er i dag. Der var priserne overkommelige og som jeg husker det væsentlig laver end i DK.

Mikael skrev:Jeg synes på ingen måde at man kan kalde 6,5 en lav kurs. Det er det højeste den har været i mere end 11 år.

Jeg skal ikke afvise at min referenceramme måske er lidt skæv. Men det ændre ikke ved at han bør undersøge hvad det kan svare sig at købe, før han tager der over og han skal da slet ikke skal starte med at kaste håndklædet i ringen pga. kursen.

Men hvad med at vi stopper den her og giver plads til nogle forslag i stedet?
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster