Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pas på med at skubbe vennerne væk pga. evig træningFatmir skrev:Er gået fra det med vennerne fra længst, i små perioder er det også sjovt men så har man heller ikke den store fritid efter det og så er det svært at planlægge kost
når man kommer hjem kl 5, og man venter 1time så er klokken 6"aftensmad" træner kl 7, så er kl 20:30 kommer du hjem smadret og spiser lidt igen er klokken hurtigt 9 og så har man 1time før man skal sove dvs 22:00, sover tidligt da jeg står op kl 6:00
En kæreste ville være en god ide, men igen har ikke lige frem den store tid til det... og så skulle det da helst være en fra en anden by af 100%
Computer spil ? jeg har keine penge, og har et stort tempramang når jeg spiller computer, knytnævner flyver sq hurtigt rundt hvis der går noget galt

Fatmir skrev:Er gået fra det med vennerne fra længst, i små perioder er det også sjovt men så har man heller ikke den store fritid efter det og så er det svært at planlægge kost
når man kommer hjem kl 5, og man venter 1time så er klokken 6"aftensmad" træner kl 7, så er kl 20:30 kommer du hjem smadret og spiser lidt igen er klokken hurtigt 9 og så har man 1time før man skal sove dvs 22:00, sover tidligt da jeg står op kl 6:00
En kæreste ville være en god ide, men igen har ikke lige frem den store tid til det... og så skulle det da helst være en fra en anden by af 100%
Computer spil ? jeg har keine penge, og har et stort tempramang når jeg spiller computer, knytnævner flyver sq hurtigt rundt hvis der går noget galt

S.K skrev:Jeg har faktisk ikke noget liv pt.De sidste godt 3 måneder er gået med natbarjede samt tjenertjans om lørdagen. Når jeg har fri, går de andre i skole/arbejde, og jeg sover så dagen væk til ca. 18 på træningsdage og så æder jeg og træner og er hjemme ved 21.30-22:00 tiden, for derefter at have 1-1½time og så på arbejde. Har da klemt nogle film ind med venner den korte tid sent aften, men ikke så meget. På ikke træningsdage går dagen ofte med at spise ved 19 tiden for IGEN at sove til omkring 22-23 og så arbejde. Uhyggeligt så kedeligt et liv jeg har haft på det sidste.
Men heldigvis har jeg det da sjovt med venner/bekendte hver/hveranden weekend i byen også. Arbejdet har dog også kun haft det ene formål at høste penge ind til efter mili, som jeg starter d.3 december og det bliver feeeedt. Så kan snart se frem til en social tilværelse igen
... det vil jeg trodsalt ikke være foruden!

Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Jeg har faktisk ikke noget liv pt.De sidste godt 3 måneder er gået med natbarjede samt tjenertjans om lørdagen. Når jeg har fri, går de andre i skole/arbejde, og jeg sover så dagen væk til ca. 18 på træningsdage og så æder jeg og træner og er hjemme ved 21.30-22:00 tiden, for derefter at have 1-1½time og så på arbejde. Har da klemt nogle film ind med venner den korte tid sent aften, men ikke så meget. På ikke træningsdage går dagen ofte med at spise ved 19 tiden for IGEN at sove til omkring 22-23 og så arbejde. Uhyggeligt så kedeligt et liv jeg har haft på det sidste.
Men heldigvis har jeg det da sjovt med venner/bekendte hver/hveranden weekend i byen også. Arbejdet har dog også kun haft det ene formål at høste penge ind til efter mili, som jeg starter d.3 december og det bliver feeeedt. Så kan snart se frem til en social tilværelse igen
... det vil jeg trodsalt ikke være foruden!
Du har sikkert mere liv end mig!![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster