Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1311
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1308

Følg bodybuilding.dk på

Ting i for tiden til at gå med ?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

heysa, ville lige hører ad hvad folk for deres tid til at gå med uover træning !

personligt har jeg ikke andet at tænke på end træning - kost - hvile efter skole

dette med fører i at jeg alt for mange gange ikke har det helt storer at lave

hvad bruger i jeres tid på ? evt noget man også kunne bruge selv
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Reputation point: 0

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Prøv at få dig et arbejde eller en kæreste hvis du har for meget fritid, så skal din fritid sgu nok hurtigt blive reduceret :D
Brugeravatar

Træner her: Farum Sol & Motion

Styrkeliste
- Dødløft: 175.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Være sammen med vennerne da. Gymnasiet, eller spille computer hehe.
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Er gået fra det med vennerne fra længst, i små perioder er det også sjovt men så har man heller ikke den store fritid efter det og så er det svært at planlægge kost

når man kommer hjem kl 5, og man venter 1time så er klokken 6"aftensmad" træner kl 7, så er kl 20:30 kommer du hjem smadret og spiser lidt igen er klokken hurtigt 9 og så har man 1time før man skal sove dvs 22:00, sover tidligt da jeg står op kl 6:00

En kæreste ville være en god ide, men igen har ikke lige frem den store tid til det... og så skulle det da helst være en fra en anden by af 100%

Computer spil ? jeg har keine penge, og har et stort tempramang når jeg spiller computer, knytnævner flyver sq hurtigt rundt hvis der går noget galt :P
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (2)

Fatmir skrev:Er gået fra det med vennerne fra længst, i små perioder er det også sjovt men så har man heller ikke den store fritid efter det og så er det svært at planlægge kost

når man kommer hjem kl 5, og man venter 1time så er klokken 6"aftensmad" træner kl 7, så er kl 20:30 kommer du hjem smadret og spiser lidt igen er klokken hurtigt 9 og så har man 1time før man skal sove dvs 22:00, sover tidligt da jeg står op kl 6:00

En kæreste ville være en god ide, men igen har ikke lige frem den store tid til det... og så skulle det da helst være en fra en anden by af 100%

Computer spil ? jeg har keine penge, og har et stort tempramang når jeg spiller computer, knytnævner flyver sq hurtigt rundt hvis der går noget galt :P
Pas på med at skubbe vennerne væk pga. evig træning :?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Fatmir skrev:Er gået fra det med vennerne fra længst, i små perioder er det også sjovt men så har man heller ikke den store fritid efter det og så er det svært at planlægge kost

Gået fra det med vennerne :shock: Tror du måske ikke du skulle nedpriotere det med træningen lidt?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

vælg ikke vennerne fra, dumt i fremtiden og nu for ikke at nævne det.

Vil heller have lidt fritid, end at træne og træne

maks 4-5 dage om ugen, medmindre du er en seriøs bodybuilder

Det lyder godt nok voldsomt at du er gået væk fra 'det med vennerne' pga. træning :shock: :shock: :shock:

bodybuilding.dk :)
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

snakker rigtig godt med højre hånd :D

nej spiller fodbold, ser bold i tv, sammen med venner, spiller comp.. snakker med de gamle.
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Fritiden går med hus have, konen, båden, møder, mad, fester, træning osv...
Det fremgår af min log.

Jeg er bagud med nogle bøger, jeg gerne vil læse,
og nogle artikler om træning jeg skriver på osv...

TV ser jeg næsten aldrig, det er der heldigvis ikke tid til i min tilværelse. :)
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

jeg har mega travlt i min fritid - der er to ting, som jeg smider AL min energi på, altså udover venner. så er det arbejde, og at hjælpe andre - og så arbejde igen.

er nærmest afhængig af , at arbejde. Elsker det, og får det helt dårligt, når jeg ikke er på arbejde. Arbejder hver anden fredag, når jeg er hjemme fra skolen - ellers arbejder jeg hver gang jeg har ferie! Og det er hver eneste dag i mine ferier- så vil folk nok undre sig over om jeg ikke har så mange andre ting, at lave - men sagen er jo den , at det er arbejde jeg går op i. Så det at tjene penge bliver aldrig et problem for mig i fremtiden.
jeg har prøvet mange forskellige ting:

Merlin
Telebutikker (hjalp min far)
"Den gyldne måge"
Diverse tjener jobs
Afrydder på cd.
kok

Altså - jeg er 20 år gammel og går nu i 3 g. Jeg har arbejdet siden jeg var 14 - og elsker , at kunne betale mine egne udgifter. Ikke sagt , at mine forældre ikke give mig penge, hvis jeg lige mangler lidt eller noget, men på den måde lærer man, at tage ansvar, og vise at man gerne vil gøre en indsats selv. Det bliver forældre glade for.

Og så tror jeg da også et sted det er sundt, at opleve hvor hårdt der egentligt skal ydes, for at få ting til at hænge sammen. Man får en god portien ansvar og selvtillid - og jeg mener da også det er vejen frem.

Nu er det jo sådan, at man tit høre unge sige : ej, gider ikke arbejde idag, hvornår jeg har fri ovs. Men starter man i en tidlig alder får man succes.

Det er ikke altid lige let, men i sidste ende vil det gavne en rigtig meget, og man hungere efter, at prøve mere og mere, og se hvor langt man kan nå...

Derfor : En ferie uden arbejde, er en ferie uden mening!
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Fuldtidsarbejde+ Træningen plus husholdning, og i ny og næ et kammerat eller veninde besøg og tiden er gået...
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Igang med at skrive en roman,
arbejder på at blive fuldblods HumBøz på Ruc,
kigger min kæreste dybt i øjnene på de romantiske aftner,
hælder koldt vand på min kat når den spiller smart,
rydder op fordi jeg ikke tør andet,
læser litteratur om gamedesign og gameplays,
forsøger at opbygge en nogenlunde acceptabel krop,
arbejder i føtex kundeservice hvor jeg får tilfredstillet min trang til at kommandere med andre nu når min kæreste kommanderer med mig,
drikker mig fuld og det var vidst det...
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Julefrokoster og andre kom-sammen-fester her op til jul nærmer sig, og der går sgu en del weekender med det. Er allerede optaget 24-25. november, 1-2. december og 6. december - plus der kommer et par fødselsdage også.

Udover det har jeg fuldtidsarbejde som skal passes, og jeg har det lidt som Hamdi - elsker at arbejde og tjene penge.

Også er der de klassiske, venner og familie.

Og nu skal jeg på arbejde. :D

Styrkeliste
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00

Fatmir...prøv at tænk lidt fremadrettet i stedet for kun at tænke så kortsynet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation, da min minder meget om din, bortset fra jeg ikke selv har fravalgt mine venner, men de mere eller mindre har fravalgt mig (hvor gode venner har de så lige været).
Men ihvertfald, hvor fedt er det at stå om 10 år med den fedeste fysik ever, eventuelt at stå på scenen til DM og høste en masse ros og klap for publikum og måske vinde. Succesen er opnået og 10 års hårdt arbejde har givet pote. Men hvor fedt er det, hvis du, når du træder ned fra scenen, er alene. Alle dine konkurrenter får knus og kys fra deres gode venner og fra deres kærester, men ingen er kommet for at sige hej til dig. Så kan du pakke din vundne gasp-taske og din plastik pokal, og så kan du ellers forsvinde fra hallen som en ensom rytter.
På vej hjem får du lyst til at ringe eller skrive til dine venner....men telefonbogen er tom...for du har ikke nogen at ringe til.
Det eneste du kan gøre er, at køre hjem og pakke træningstasken, for endnu en gang at gå ned i centret og træne, velvidende, at du ikke har nogen at dele din succes med, udover dig selv.
Hvor meget er den første plads så værd. Hvor meget er den flotte fysik værd, hvis du har smidt alt andet væk, for at opnå det? Ikke meget hvis du spørger mig...!

Men igen, kan sagtens sætte mig ind i din situation.... Jeg har ofte forsøgt at sammenligne mig/definere mig selv ud fra det jeg har set i fx. Pumping Iron (Mike Katz) part, hvor man bare har lyst til at lukke sig lidt inde, bare træne spise og være ligeglad med alt andet. Nogle gange er det fedt at være ekstrem i sin sport, og gøre ting, som andre rynker på næsen af...det synes jeg ihvertfald. Men er efterhånden blevet klogere, og det er altså ikke værd at miste sine gode venner pga. træning/kost.

Og Fatmir, er ikke specielt kun rettet mod dig, ved jo ikke præcis hvordan din situation, men bare mere generelt.
Bodybuilding er en farlig "sport" at begynde sig på. Men hvis man lærer at administrere sporten og ikke mindst sig selv, og have hovedet med hele vejen igennem forløbet, så er det fanme den fedeste "sport" EVER!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød, Danmark

Boc'en: Der skrev du lige at det jeg tænkte da jeg læste tråden. Det er nemlig en farlig sport ihvertfald social. Jeg har selv mistet mange venner pga. sporten tog meget tid, har da også mistet en enkelt kæreste på det. Og man skal sgu passe på de venner man har. For det er nemlig som du siger ikke fedt at have den fedeste fysik, hvis du ikke har nogen at tage på stranden med fx.
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

Jeg har faktisk ikke noget liv pt. :lol: De sidste godt 3 måneder er gået med natbarjede samt tjenertjans om lørdagen. Når jeg har fri, går de andre i skole/arbejde, og jeg sover så dagen væk til ca. 18 på træningsdage og så æder jeg og træner og er hjemme ved 21.30-22:00 tiden, for derefter at have 1-1½time og så på arbejde. Har da klemt nogle film ind med venner den korte tid sent aften, men ikke så meget. På ikke træningsdage går dagen ofte med at spise ved 19 tiden for IGEN at sove til omkring 22-23 og så arbejde. Uhyggeligt så kedeligt et liv jeg har haft på det sidste. :lol: Men heldigvis har jeg det da sjovt med venner/bekendte hver/hveranden weekend i byen også. Arbejdet har dog også kun haft det ene formål at høste penge ind til efter mili, som jeg starter d.3 december og det bliver feeeedt. Så kan snart se frem til en social tilværelse igen :lol: ... det vil jeg trodsalt ikke være foruden!
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Dødløft: 265.00

Her står den på træning, afslapning (F.eks. film eller glo herinde på bb.dk) og spise spise.... så selvfølgelig også søvn. :roll:

Keder mig sjældent, men det sker da. :lol:
Pain Is Temporary, Pride Is Forever | Some do roids, i do hard work
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg

Træner her: Fysiofitness
Fitness World Aalborg

hej:)...
jeg har altid gået hundre og ti procent ind i mit sport :twisted: så vennerne er dem der er i klubben eller trænings centert,
arbejder fortiden:
37timers vikarjob.
i ungdoms klub
og som bodycombat, og bokseinstruktør:D
fritiden går på familien, og de venner der komme forbi og kidnapper en af og til:)...
ang det med venner og kærester det ikke forstår ens kærlighed for sport::). :twisted: . kender det alt for godt, tror samtlige a mine forhold er blevet ødelagt pga mangel på forståelse for min sport:).. meen så må man jo priotere, hvad man sætter højest.
smiler.... :roll: ikke altid det går som ønsket.:p

Træner her: FitnessDK Randers ApS
FitnessDK Vejle

Fatmir. Det er skam vigtigt at du ikke glemmer vennerne. Jeg forstår sgu godt at du nu er bidt af sporten her. Men det er alle herinde mere eller mindre. Men det er altså vigtigt at man har tid til at se til de andre omkring sig. For hvad nytter det at ligne superman, men være fuldstændig alene?? Det er psykisk terror. Også for at du ikke kører dig selv lidt træt som du lyder til at være.
Hvis vi antager at du træner de der 4-5 gange om ugen, så har du altså stadig 2 dage til at gør godt med.
Få dig en kæreste eller tag med vennerne i svømmehallen, biografen ud at shoppe. Et eller andet kan du da finde på. :8

Logbog: Ingen logbog

Nu skal i ikke være så hårde ved Fatmir, venner og bekendtskaber kan man altid få - men mistet styrke/muskelmasse er hårdt arbejde.

"Friends may come and go, but 200 pounds is always 200 pounds" - Henry Rollins :roll: :wink:
Pain Is Temporary, Pride Is Forever | Some do roids, i do hard work
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000 Aalborg

Træner her: Fysiofitness
Fitness World Aalborg

Venner, kæreste og seriøs bodybuilding kan sagtens kombineres. At træne sig op til at få en flot krop er 1 succes, men at formå, både at få den ønskede fysik, men samtidig have et godt socialt netværk, en en kæreste og folk der holder af en, det er bare 100 gange sejere, og en langt større sejr.
Respekt til dem, der kan det!

(skal slet ikke sidde og spille hellig - da jeg er langt fra en rollemodel. Mit liv går pt ud på at træne, spise og kneppe...intet andet (og så lidt arbejde). Men derfor kan jeg sagtens anskue det hele ud fra et mere objektivt synspunkt.
Utopi vil vi alle gerne opleve!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød, Danmark

tja ved ik om man mister venner, men sys nu tit hvis man en fredag middag eller lørdag bare en eller anden dag kommer på besøg ved en og der er nogle osm får en øl, og hvis jeg har bestemt mig for jeg ikke vil drikke øl denne weekend så gør jeg det ikke, men er så tit ude for de brokker sig og ryster på hovedet, sikkert kun for sjovt, men alligevel, er der da og hygger med dem, det irritere mig lidt.. har sågar fået tilnavnet tun-kongen, men det var nu mest i sjov, for vi grinte meget af det efter, var nu også meget sjovt:)
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Jeg går på gym, træner, arbejder og laver lektier i hverdagene.
Jeg synes da stadig, jeg bruger rimelig meget tid sammen med vennerne :)

Styrkeliste

Logbog: Ingen logbog

Vil også sige, at det er en god idé at bruge ihvert fald lidt tid med vennerne. Ja, hvis de altså er venner der siger dig noget, ellers må man finde nogle nye.

Jeg har selv kun 1 rigtig ven tilbage nu, da jeg i nogle år har haft et ufatteligt dårligt forhold til min krop. Jeg kunne ikke tabe mig, som jeg senere fandt ud af, var pga hormon-mangel. Det var en frustration at jeg ikke selv kunne gøre noget ved det. Jeg gjorde alt det der skulle til for at opnå fedttab, men der skete ingen ændring med min krop. Så jeg havde det rigtig dårligt og var flov, og derfor undgik jeg venner..

S.K skrev:Jeg har faktisk ikke noget liv pt. :lol: De sidste godt 3 måneder er gået med natbarjede samt tjenertjans om lørdagen. Når jeg har fri, går de andre i skole/arbejde, og jeg sover så dagen væk til ca. 18 på træningsdage og så æder jeg og træner og er hjemme ved 21.30-22:00 tiden, for derefter at have 1-1½time og så på arbejde. Har da klemt nogle film ind med venner den korte tid sent aften, men ikke så meget. På ikke træningsdage går dagen ofte med at spise ved 19 tiden for IGEN at sove til omkring 22-23 og så arbejde. Uhyggeligt så kedeligt et liv jeg har haft på det sidste. :lol: Men heldigvis har jeg det da sjovt med venner/bekendte hver/hveranden weekend i byen også. Arbejdet har dog også kun haft det ene formål at høste penge ind til efter mili, som jeg starter d.3 december og det bliver feeeedt. Så kan snart se frem til en social tilværelse igen :lol: ... det vil jeg trodsalt ikke være foruden!

Du har sikkert mere liv end mig! :roll: :roll:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

få fat på det nye Football manager... Hehe
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Træning, lektier, venner, arbejde, spiritus :D
Sidst rettet af woLLe 9. nov 2007, 20:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Mikkel leicht skrev:
S.K skrev:Jeg har faktisk ikke noget liv pt. :lol: De sidste godt 3 måneder er gået med natbarjede samt tjenertjans om lørdagen. Når jeg har fri, går de andre i skole/arbejde, og jeg sover så dagen væk til ca. 18 på træningsdage og så æder jeg og træner og er hjemme ved 21.30-22:00 tiden, for derefter at have 1-1½time og så på arbejde. Har da klemt nogle film ind med venner den korte tid sent aften, men ikke så meget. På ikke træningsdage går dagen ofte med at spise ved 19 tiden for IGEN at sove til omkring 22-23 og så arbejde. Uhyggeligt så kedeligt et liv jeg har haft på det sidste. :lol: Men heldigvis har jeg det da sjovt med venner/bekendte hver/hveranden weekend i byen også. Arbejdet har dog også kun haft det ene formål at høste penge ind til efter mili, som jeg starter d.3 december og det bliver feeeedt. Så kan snart se frem til en social tilværelse igen :lol: ... det vil jeg trodsalt ikke være foruden!

Du har sikkert mere liv end mig! :roll: :roll:

Nej, det nægter jeg sku alligevel at tro på :lol:
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Dødløft: 265.00