Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kjehr skrev:Hvor stor forskel gør kreatin for ens styrke ?

kjehr skrev:kan i mærke en forskel ? når i træner udenfor kreatin perioden, og så når i tager det ?

R.Sørensen skrev:Er det ikke bare og købe en bøtte, og prøve det? Det er jo ikke særligt dyrt!
Det virker ikke på mig..

R.Sørensen skrev:Er det ikke bare og købe en bøtte, og prøve det? Det er jo ikke særligt dyrt!
Det virker ikke på mig..

Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
5 g. efter træning / inden jeg går i seng (aften træner)

Casper.S skrev:Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
Det lyder som en rigtig dårlig plan.

Maskinen skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
Tak! (oprigtigt ment)
- Hvis du vil være endnu mere awesome vil du så ikke fortælle mig hvorfor, og evt. hvordan jeg så bør gøre?

Casper.S skrev:Maskinen skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
Tak! (oprigtigt ment)
- Hvis du vil være endnu mere awesome vil du så ikke fortælle mig hvorfor, og evt. hvordan jeg så bør gøre?
Det hele kan du finde i denne tråd
viewtopic.php?f=4&t=44677&p=1052942#p1052942

A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
Tak! (oprigtigt ment)
viewtopic.php?f=4&t=44677&p=1052942#p1052942
Babubabu, Casper. Jeg kan ingen steder i nævnte tråd finde belæg for at Maskinens plan - at frontloade m. 20gr. dagligt fordelt over mindre doser i løbet af dagen - skulle være dum. Det er en ganske almindelig fremgangsmåde, og virker upåklageligt.

Casper.S skrev:A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Casper.S skrev:Maskinen skrev:Tænkte at køre en loading fase som jeg tror jeg har rimelig godt styr på..
5 g. når jeg står op
5 g. omkring middag
5 g. til aftensmad
Tak! (oprigtigt ment)
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... 2#p1052942
Babubabu, Casper. Jeg kan ingen steder i nævnte tråd finde belæg for at Maskinens plan - at frontloade m. 20gr. dagligt fordelt over mindre doser i løbet af dagen - skulle være dum. Det er en ganske almindelig fremgangsmåde, og virker upåklageligt.
Yeah, tråden der linkes til handler primært om BA, men læs hvad Incoqnito, SandyFrink og undertegnede skriver enkelte steder. Det er alt sammen i 3-5 g. intervallet.
20 g. er dumt

Henrik-Bangsø skrev:20 g. er dumt : )gu er det da røv dumt det er dumt at bruge tid på at fordele det op i løbet af dagen. tag i stedet 25 gram inden træning i loading fasen og 5- 10 gram i veligeholdeses dosis . og foresten som jeg skrev før og der er ingen evidens for at kreatin er skadeligt på nogen måde sååååå

StefanM skrev:"Hvis det virker for dig, så gør det bare"
Ja, fuck da hvad der er videnskabelig basis for, når vi snakker om et stof, der gør så lille relativ effekt. Der er garanteret slet ikke noget placebo over det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster