Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

the dude skrev:hvordan er fitnessworld?
Er der plads til dødløft og squat og hvor højt antal kg er der i håndvægte?

Mcfeast skrev:Jeg plejede at træne i Fitnessworld da jeg boede på Nørrebro. Der er simpelthen så mange mennesker at det er til at blive sindssyg af... Vil helt klart ikke anbefale det.

A Menace To Chicken skrev:
Fitness World nede på Lygten? - skodsted, propfyldt med tumper og TechnoGym.

Maskinen skrev:the dude skrev:hvordan er fitnessworld?
Er der plads til dødløft og squat og hvor højt antal kg er der i håndvægte?
Du har et på Lygten og et i modsatte retning ned af Nordre Fasanvej - begge er under 500 meter fra stationen.
Lygten har lidt udvidet åbningstider i weekenden, til gengæld er deres frivægtsafdeling til grin, 2 powerracks og ellers intet plads til dødløft hvis disse er optagede.
Nordre Fasanvej har 3 powerracks, hvor der kan dødløftes foran disse. Bestyren er til at tale med og lader dig squatte og dødløfte i sokker - desuden siger de ikke så meget til man larmer lidt med vægtene, modsat Lygten hvor jeg fik advarsler en gang eller 2.
FW er FW... personalet ved stort set aldrig hvad de taler om, der er fyldt med broscience, folk træner generelt forkert og stemningen er langt fra koncentreret. Udstyret er lort, håndvægtene går kun til 36 kg, og ofte benytter de sig af små 20 kg skiver som komplicerer dødløft en del.
DOG vil jeg reklamere for the gym på Østerbro, ca. 10 minutter fra Nørrebro Station.
Kvalitetsudstyr, alt for lækker stemning og ikke mindst mulighed for særdeles kompetent vejledning af ejeren, som træner landsholdet i styrkeløft og derudover også er personlig træner for Jacob Beermann der fik en 4. plads til EM og 1. plads i dødløft tidligere i denne måned.
Medlemsskab koster 395,- men kom op og få en prøvetræning for 60 kr. og se det an!

Mcfeast skrev:A Menace To Chicken skrev:
Fitness World nede på Lygten? - skodsted, propfyldt med tumper og TechnoGym.
Præcis. Jeg trænede i to forskellige - det ved Lygten og det ved Nørrebro station. Det ene er mere skod end det andet... Jeg var tit nødt til at lægge dagens træning efter hvilke redskaber der var ledige![]()
Der ligger forresten et Sats på Nørrebro, lige overfor Nørrebrohallen. Det er et ok sted sted at træne, da der ikke er særligt mange mennesker. De har 1 squat stativ og vist nok håndvægte op til 40 kg. Jeg har trænet der et par gange og vil helt sikkert anbefale det frem for Fitness World.

androide skrev:the gym, 400 kr, er der en grund til det er så dyrt? Hvad får man for pengene?
Det er immervæk over 100 kr mere end alle andre steder...

Legend skrev:androide skrev:the gym, 400 kr, er der en grund til det er så dyrt? Hvad får man for pengene?
Det er immervæk over 100 kr mere end alle andre steder...
Fordi kvalitet koster penge?
Der er (bl.a.) 2x powerrack, 4x squat/bænk stativ fra ER, et ER bænkpresstativ og en platform. Dertil kommer 7 eller 8 Eleikostænger, en Ivankostang og en damestang, DBs op til 71kg, BBs til 40kg, reverse hyper og GHR.
Så er der også mulighed for farmerwalk og dækflip (150kg dæk).
Sidst men absolut ikke mindst er der rig mulighed for kompetent vejledning.
Jeg forstår ikke at folk der raskvæk smider en milliard på BLs proteinpulver og andre vanvittigt dyre kosttilskud sidder og fedter rundt pga sølle 100kr. Jeg garanterer dig at de 100kr er meget bedre givet ud end de 100kr du bruger på NO-XPLODE.

Casper.S skrev:+1 til AMTC
Jeg begriber ikke at der skulle gå så lang tid før VL-klubber blev nævnt. IK99 er et eksempel, men der er flere..

salt skrev:Så vil jeg da også lige notere at The Gym er et herligt center, men maskinparken er noget fesen og så er det endda pænt sagt.

A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:+1 til AMTC
Jeg begriber ikke at der skulle gå så lang tid før VL-klubber blev nævnt. IK99 er et eksempel, men der er flere..
Jup, der er mange flere. Grunden til at jeg nævnte IK99 er at jeg selv træner der, når ikke jeg træner i La Fits.
Der er dog ikke mulighed for farmer-walk, yoke og prowler/slæde i IK99, skal retfærdigvis nævnes.

Maskinen skrev:salt skrev:Så vil jeg da også lige notere at The Gym er et herligt center, men maskinparken er noget fesen og så er det endda pænt sagt.
Hvad er det du savner, spørger af ren interesse da jeg endnu ikke har stået og manglet noget

Maskinen skrev:salt skrev:Så vil jeg da også lige notere at The Gym er et herligt center, men maskinparken er noget fesen og så er det endda pænt sagt.
Hvad er det du savner, spørger af ren interesse da jeg endnu ikke har stået og manglet noget

Lubas skrev:A Menace To Chicken skrev:Casper.S skrev:+1 til AMTC
Jup, der er mange flere. Grunden til at jeg nævnte IK99 er at jeg selv træner der, når ikke jeg træner i La Fits.
Der er dog ikke mulighed for farmer-walk, yoke og prowler/slæde i IK99, skal retfærdigvis nævnes.
Jeg var ovre i Idrætshuset i går for at se IK99, men der manglede noget information om hvordan det fungerer. Kan man godt være motionist der, uden at deltage i selve VL-træningen, og er det muligt at få instruks af nogle kompetente personer, selvom man ikke er konkurrenceløfter?

Legend skrev:Maskinen skrev:salt skrev:Så vil jeg da også lige notere at The Gym er et herligt center, men maskinparken er noget fesen og så er det endda pænt sagt.
Benpres/hack, kabeltårn og pulldown primært. Og nej det der FM-udstyr kan ikke bruges. Stående abs er fin og legext det samme, hvis man da gider sådan nogen. Resten er ikke noget at skrive hjem om.

Maskinen skrev:Legend skrev:Maskinen skrev:salt skrev:Så vil jeg da også lige notere at The Gym er et herligt center, men maskinparken er noget fesen og så er det endda pænt sagt.
Benpres/hack, kabeltårn og pulldown primært. Og nej det der FM-udstyr kan ikke bruges. Stående abs er fin og legext det samme, hvis man da gider sådan nogen. Resten er ikke noget at skrive hjem om.
Der er da kabel tårn? og mangler du en ordentlig pulldown kan det fikses nede i hjørnet ved tårnet, ved at sætte de 2 FM kabler sammen med det greb du ønsker - og så ellers lige hente en bænk ind.

Lærling skrev:Nu gør træningsmiljøet bare pænt meget mere for ens træning end om man har en legcurl, benpres eller lat pulldown, imo. Og der er the Gym helt i top. Der er sgu intet som at have slæbt sig selv ud til træning, og så er der 10 friske fyre i gang med at tæve sig selv på ca. lige så mange kvadratmeter... som man siger.

SandyFrink skrev:Tilgengæld er der bl.a. Eleiko DBs fra 1-~75 kg med 30mm, frit-roterende håndtag, hvilket alene er tilstrækkeligt grundlag for centervalg.

SandyFrink skrev:Maskinparken er så absurd ringe, at den er at regne for stort set ikke eksisterende.
Tilgengæld er der bl.a. Eleiko DBs fra 1-~75 kg med 30mm, frit-roterende håndtag, hvilket alene er tilstrækkeligt grundlag for centervalg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster