Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kiaskias skrev:Jeg har erfaret, at det typiske svar og nok også det korrekte svar, er nej.
Men hvordan hænger det sammen med dette? http://www.jacobsondergaard.dk/2011/08/ ... pa-6-uger/
Begge drenge taber sig, men opbygger muskelmasse. Det er da ikke muligt, er det?

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Lothario skrev:
Roid much?
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:Lothario skrev:
Roid much?
Ja, de er tydeligvis begge to tanket helt op på anavar.

Lothario skrev:det må man satme da kalde nogle resultater:
Magnus: Mistet 5% point fedt% på 6 uger, mistet 5.9 kg fedt og samtidig gainet 1.3 kg muskel...
Mickey: Mistet 4,5% point, mistet 4 kg fedt og gainet 3 kg muskel...
Roid much?

Lothario skrev:Men det lyder som nogle helt absurde resultater, som er meget tvivlsomme.. Jeg tror simpelthen ikke på dem ^^
holstc skrev:Nogen der har læst eller hørt om bogen "4 hour body". Interessant og underholdende bog. Forfatteren Timothy Ferriss tager selv 15 kg muskelmasse på og taber flere kg fedt på 28 dage under et af forsøgene, og som titlen siger, så trænede han kun 4 timer på de 28 dage.
I kan jo altid downloade den på et torrent-site, hvis ikke I vil smide lidt penge efter god underholdning og lidt farve på den ellers meget sort/hvide træningsverden, hvor man er roided op til begge øre, hvis man tager både muskelmasse på og taber fedt på samme tid.

tjr skrev:Anabolisme og katabolisme er to modsatrettede metabolske tilstande i kroppen.
I den anabole tilstand dannes nyt væv i kroppen (fx. lagring af fedt eller muskler der vokser sig større).
I den katabole tilstand nedbrydes allerede eksisterende væv.
De er som sagt to forskellige tilstande der ikke indtræder samtidigt.
Så nej, man kan ikke vokse (den anabole tilstand) samtidig med at man cutter (den katabole tilstand).
Men det er muligt at være anabolsk om mandagen og katabolsk om tirsdagen (carb cycling anyone?), hvorfor man over en periode godt kan øge muskelmassen samtidigt med at fedtmassen mindskes.

holstc skrev:Nogen der har læst eller hørt om bogen "4 hour body". Interessant og underholdende bog. Forfatteren Timothy Ferriss tager selv 15 kg muskelmasse på og taber flere kg fedt på 28 dage under et af forsøgene, og som titlen siger, så trænede han kun 4 timer på de 28 dage.
I kan jo altid downloade den på et torrent-site, hvis ikke I vil smide lidt penge efter god underholdning og lidt farve på den ellers meget sort/hvide træningsverden, hvor man er roided op til begge øre, hvis man tager både muskelmasse på og taber fedt på samme tid.

Garik skrev:Lothario skrev:Men det lyder som nogle helt absurde resultater, som er meget tvivlsomme.. Jeg tror simpelthen ikke på dem ^^
Man gainer ikke 3kg muskelmasse på fire timers træning. Slet ikke med det program, Jacob satte sammen til dem (no offense). Ergo stemmer resultaterne ikke overens med virkeligheden.holstc skrev:Nogen der har læst eller hørt om bogen "4 hour body". Interessant og underholdende bog. Forfatteren Timothy Ferriss tager selv 15 kg muskelmasse på og taber flere kg fedt på 28 dage under et af forsøgene, og som titlen siger, så trænede han kun 4 timer på de 28 dage.
Så han gainer simpelthen et ½kg muskelmasse hver dag i en måned? Damn, Olympia-deltagerne burde sgu læse den bog. Jesus Christ.
Rasco skrev:holstc skrev:Nogen der har læst eller hørt om bogen "4 hour body". Interessant og underholdende bog. Forfatteren Timothy Ferriss tager selv 15 kg muskelmasse på og taber flere kg fedt på 28 dage under et af forsøgene, og som titlen siger, så trænede han kun 4 timer på de 28 dage.
Nok nærmere regainer 15 kg masse på 28 dage + nogle dramatiske photoshop effekter. Den rutine han fremlægger er helt fucked og er en udvandet udgave af hvad Casey Viator brugte til at blive stor. Tim Ferris normale vægt er omkring 185 pund og som man kan se i den blogpost han fremviser så kommer han op og veje 186 pund hvilket mere indikere muscle memory end noget andet.

WaterBoy skrev:Det sker IKKE samtidigt men kan stadig forekomme over 1 dag, 1 uge, 1 måned eller 1 år.

Barry skrev:WaterBoy skrev:Det sker IKKE samtidigt men kan stadig forekomme over 1 dag, 1 uge, 1 måned eller 1 år.
This.
Hvis man træner 3 gange om ugen og kører med kalorie overskud de dage man træner og underskud de dage man hviler og stadig holder et højt protein indtag alle dage kan man tabe fedt og gaine muskel. Det er ikke nødvendigt at køre 6 månders bulk, derefter 6 måneders cut for at gaine. Det vil måske begrænse ens fremgang en smule

Garik skrev:Barry skrev:WaterBoy skrev:Det sker IKKE samtidigt men kan stadig forekomme over 1 dag, 1 uge, 1 måned eller 1 år.
This.
Hvis man træner 3 gange om ugen og kører med kalorie overskud de dage man træner og underskud de dage man hviler og stadig holder et højt protein indtag alle dage kan man tabe fedt og gaine muskel. Det er ikke nødvendigt at køre 6 månders bulk, derefter 6 måneders cut for at gaine. Det vil måske begrænse ens fremgang en smule
Nu er det jo faktisk sådan, at proteinsyntesen topper efter 48-72 (correct me if I'm wrong), hvorfor det vil begrænse din fremgang en hel del, såfremt du vælger at ligge i underskud hver anden dag.

WaterBoy skrev:Garik skrev:Barry skrev:WaterBoy skrev:Det sker IKKE samtidigt men kan stadig forekomme over 1 dag, 1 uge, 1 måned eller 1 år.
This.
Nu er det jo faktisk sådan, at proteinsyntesen topper efter 48-72 (correct me if I'm wrong), hvorfor det vil begrænse din fremgang en hel del, såfremt du vælger at ligge i underskud hver anden dag.
Forstå pointen...

Garik skrev:WaterBoy skrev:Garik skrev:Barry skrev:WaterBoy skrev:Det sker IKKE samtidigt men kan stadig forekomme over 1 dag, 1 uge, 1 måned eller 1 år.
This.
Forstå pointen...
Forstår skam fint pointen. Pointerer blot overfor Barry, at det begrænser ens fremgang en hel del. Men det mener du måske ikke?
Hvis vi ser bort fra, at pros'ne er tanket op på roidz, så er der jo stadig en grund til, at de fleste vælger en form for bulk (lean-bulk, "almindeligt" bulk etc.) og derefter cutter ned - det er ganske enkelt mere effektivt.
Men kcal-cycling er da en mulighed.

Garik skrev:Waterboy, jeg forsøger ikke at modbevise dit postulat - jeg er enig. Jeg pointerer blot, at Barrys forslag er sub-optimalt. Intet andet.

WaterBoy skrev:Garik skrev:Waterboy, jeg forsøger ikke at modbevise dit postulat - jeg er enig. Jeg pointerer blot, at Barrys forslag er sub-optimalt. Intet andet.
Det ved jeg godt du ikke gør, men det gør det jo ikke mindre irrelevant.

tjr skrev:Anabolisme og katabolisme er to modsatrettede metabolske tilstande i kroppen.
I den anabole tilstand dannes nyt væv i kroppen (fx. lagring af fedt eller muskler der vokser sig større).
Så nej, man kan ikke vokse (den anabole tilstand) samtidig med at man cutter (den katabole tilstand).

mesomorf skrev:tjr skrev:Anabolisme og katabolisme er to modsatrettede metabolske tilstande i kroppen.
Aha. Lad os vende den om. Hvis jeg holder op med at træne men spiser mere end jeg forbrænder vil jeg tage fedtmasse på men ikke smide noget muskelmasse?

gayguy69 skrev:mesomorf skrev:tjr skrev:Anabolisme og katabolisme er to modsatrettede metabolske tilstande i kroppen.
Aha. Lad os vende den om. Hvis jeg holder op med at træne men spiser mere end jeg forbrænder vil jeg tage fedtmasse på men ikke smide noget muskelmasse?
enhver ved da at muskler omdannes til fedt hvis man ikke træner, og omvendt. Det har da intet med dette at gøre?

Garik skrev:Barry skrev:Det vil måske begrænse ens fremgang en smule
Nu er det jo faktisk sådan, at proteinsyntesen topper efter 48-72 (correct me if I'm wrong), hvorfor det vil begrænse din fremgang en hel del.

mesomorf skrev:tjr skrev:Anabolisme og katabolisme er to modsatrettede metabolske tilstande i kroppen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster