Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ChristopherGrandjean skrev:Jeg sidder med den i hånden, så nej jeg har ikke kigget forkert

så tvivler jeg på hvor meget du kan stole på NOGLE af de tal overhovedet...
haha
ChristopherGrandjean skrev:Har vedhæftet et billede af varedeklarationen, så kan du se jeg ikke har set forkert

DjingsIt skrev:ChristopherGrandjean skrev:Har vedhæftet et billede af varedeklarationen, så kan du se jeg ikke har set forkert
Men du kan jo også tænke lidt selv og se det der er forkert.

snielsen skrev:Der stod det samme på den jeg købte i forgårs, men det må da være en fejl. Jeg har skrevet til Arla, og vender tilbage her, når jeg hører fra dem. Jeg har også spurgt til de 5g fedt og 0-1g kulhydrat i forhold til de 5% sukker.

Bemærk: Lille Lise kakaoskummetmælk har et lavt indhold af fedt og et rigt indhold af kulhydrat i forhold til "Anbefalet dagskost".

Koppel skrev:snielsen skrev:Der stod det samme på den jeg købte i forgårs, men det må da være en fejl. Jeg har skrevet til Arla, og vender tilbage her, når jeg hører fra dem. Jeg har også spurgt til de 5g fedt og 0-1g kulhydrat i forhold til de 5% sukker.
Vi venter spændt!

cbkirk skrev:tjekkede lige da jeg var ude og handle tidligere - der stod 3,5g protein på lise kakaoen på alle kartonerne jeg tjekkede.
Så gætter på fejl på den du har.

flamingopikken skrev:For at det ikke skal være løgn, så fik jeg sidste år lov at prøvesmage en ny Arla kakaomælk, der var tilføjet ekstra protein, så den havde et proteinindhold på 11-12g per 100 ml. Fedt- og kulhydratindholdet var mere eller mindre uændret. Det er sgu egentlig ikke så tosset, men jeg ved ikke om det kommer på markedet. Sw0lemælk.

Næringsindhold pr. 100 g:
Energi: 280 kJ (65 kcal)
Protein: 5,0 g
Kulhydrat: 10,0 g
- heraf sukkerarter: 9,5 g
Fedt: 0,5 g
- heraf mættede fedtsyrer: 0,4g
Kostfibre: 0,4g
Salt: 0,2g
Vitamin D: 0,75 μg = 15%*
Vitamin B12: 0,44 μg = 18%*
Kalcium: 170 mg = 21%*
* Af anbefalet daglig tilførse

DonKahle skrev:Du burde forlange en million i erstatning, ELLER at de lavede en kakao der havde de oplyste antal proteiner i varen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster