Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mati96 skrev:lee priest brugte det

Thomas Jagd skrev:mati96 skrev:lee priest brugte det
Hvis det er tilfældet, så har han også en god grund til at bruge det, med hans KFC tunge off-season diæt

JeppN skrev:DNP er cirka lige så tabu i bodybuilding som SEO.. har hørt om folk der intet kan foretage sig når de har taget det, ligger bare og sveder ..hardcore drug

R0mme1 skrev:Ud fra de informationer jeg kan finde om advarslerne om produktet, så var det den tyske sundshedstyrelse som udstedte den første advarsel om dette produkt blot kaldet: "Pure Caffeine 200".
Billedet fra eb.dk kan jeg ikke finde andre steder.
Når produktet ikke bliver markedsførst under et firma, og der bliver ikke nævnt en hjemmeside - som der gør i de fleste tilfælde hos den danske fødevarestyrelse.
Så må man formåde at det er et no-name produkt... Et produkt som ikke vil kendes ved, andet end shoppen...
Dog burde man jo følge rådene fra fødevarestyrelsen og de andre sundhedsmyndigheder. Rådet er jo at man hvis køber produkter, uden mærke, fra en en tvivlsom hjemmeside, baseret i udlandet(eller man kan ikke finde den fysiske adresse), så bør man altså lige tænke over om det overhovedet er en god idé. Man aner jo ikke om produktet bliver lavet et underground lab, eller i sterile omgivelser...
Af andre produkter som man kan støde på, som kan indeholde tvivlsomme/skjulte ingredienser, er test boosters og eca stacks.

-the gun- skrev:JeppN skrev:DNP er cirka lige så tabu i bodybuilding som SEO.. har hørt om folk der intet kan foretage sig når de har taget det, ligger bare og sveder ..hardcore drug
DNP er bestemt ikke at spøge med, som du skriver - fuldstændigt absurd at det kommes i de koffeintabletter!![]()
Men hvad er SEO?

Kristian Lyng skrev:DNP er fuldstændig smadret. Jeg mener det er et af de største hvor forskellen på success og fiasko(død) er aller mindst. Alene det at det var med til at lave sprængstoffer i 2. verdenskrig burde være nok til at folks alarmklokker vil ringe.

Merodium skrev:Kristian Lyng skrev:DNP er fuldstændig smadret. Jeg mener det er et af de største hvor forskellen på success og fiasko(død) er aller mindst. Alene det at det var med til at lave sprængstoffer i 2. verdenskrig burde være nok til at folks alarmklokker vil ringe.
Hvis det har været brugt til bombeproduktion er det da bare så meget mere extreme explosion vildt...
Jeg kan se teksten på bøtten for mig:
"XTREME DNP, IT REALLY IS THE BOMB"

Legend skrev:Hvor kan man købe det?
) men der var intet om det, meget underligt

Jeg mente pillerne i artiklen, ikke DNP

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster