Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66496 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049810 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
Matt skrev:Jeg er helt tosset med appelsiner for tiden, spiser gerne 3-4kg om ugen
mikey skrev:Matt skrev:Jeg er helt tosset med appelsiner for tiden, spiser gerne 3-4kg om ugen
Seriøst?
Det er da ik verdens nemmest frugt at spise - syns den er vildt besværlig
Biiver skrev:I løbet af mit netop overståede cut, begyndte jeg med en ny form for snack....billig, let at lave - men også velsmagende og sund
Lad mig præsentere:
FROSNE BANANER
Jeg skar bananerne i halve og smed dem i fryseren med noget papir om - når jeg blev sliksulten, kunne jeg altså spise en bananis
True, men nu er vægtangivelserne på poserne jo taget udfra hvad nødderne vejer MED skal påLithium skrev:Dingo skrev:Jeg er blevet crazy med pistacienødder på det sidste
bare en skål på maven og så sidde og guffe løs mens man ser fjernsyn
smager fandeme også godt, men man får sgu ædt så mange af dem synes jeg, at det umuligt kan være godt... sådan en 200 grams pose med 40 eller 50 procent fedt indhold....nok ikke det bedste man kan gøre for sin krop sundt fedt eller ej...100 gram fedt som låg på det man allerede har ædt ...argh
Lithium skrev:Dingo skrev:Jeg er blevet crazy med pistacienødder på det sidste
bare en skål på maven og så sidde og guffe løs mens man ser fjernsyn
smager fandeme også godt, men man får sgu ædt så mange af dem synes jeg, at det umuligt kan være godt... sådan en 200 grams pose med 40 eller 50 procent fedt indhold....nok ikke det bedste man kan gøre for sin krop sundt fedt eller ej...100 gram fedt som låg på det man allerede har ædt ...argh
flamingopikken skrev:Hola!
Nu da jeg er bevæget mig ind i min 4. uge af cut (de første 2 uger gik rigtig godt, men de sidste 2 har jeg fanme stået helt stille, eller endda taget 200g på, MYSTISK )
Nå, anywyas, hvad gør i med slik? Hvilke alternativer æder i, og er der nogen der har nogle gode forslag? Jeg kan nemt blive sliksulten, og jeg må sige min krop kalder på lidt sukker engang i mellem hehe
incognito skrev:Alternativer til slik er tyggegummi, lightsodavand, melon... og støv
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster