Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1171
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1168

Følg bodybuilding.dk på

Bedste fedt forbrændings program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey, har en veninde der gerne vil tabe dig 10 kg.. Jeg anbefaler ende IF da jeg har hørt godt om
Den.. Men findes der bedre??? Det er kun på kosten der skal tabes, dvs ingen motion grundet en knæskade :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Helsingør

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan

Hvorfor ikke bare spise relativt normalt med kcal underskud? I stedet for at kaste sig ud i diverse kure, der dikterer X, så hellere skalere ned sådan det ikke er meget anerledes end den nuværende rutine. Det ville jeg personligt synes var lettere.

Jeg ville hellere foreslå et kostplanssystem ala det her på siden. Få klarlagt ligevægtsindtaget og spis derefter lidt færre kcal. Easy.

Har fruen overvejet svømning? skulle være mere skånsomt.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 30

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Den hurtigste måde at tabe sig på er følgende "kur"
mandag - vand
tirsdag - vand
onsdag - vand
torsdag - vand
fredag - vand
lørdag - vand
søndag - GO TO TOWN!!! Vi snakker +8000kcal her

På den måde går din forbrænding through the roof og holdes stadig høj de efterfølgende dage hvor du indtage 0kcal. Det er klart den hurtigste måde at tabe sig på :) GL
"They say if it is not broken, don't fix it. Well, if it could be better, it is as good as broken."
- Greg Plitt
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

tarzi skrev:Den hurtigste måde at tabe sig på er følgende "kur"
mandag - vand
tirsdag - vand
onsdag - vand
torsdag - vand
fredag - vand
lørdag - vand

På den måde går din forbrænding through the roof og holdes stadig høj de efterfølgende dage hvor du indtage 0kcal. Det er klart den hurtigste måde at tabe sig på :) GL

This!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

Mussetrussen skrev:Når en newbie på sitet skriver et spørgsmål i sin første tråd ever som måske er lidt smådumt, og erfarne kræfter skyder ham i sænk med sarkasme med det samme

Billede
Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Har hørt nupo skulle være godt.
Brugeravatar

Bedste/eneste måde at tabe sig på: Lig i energiunderskud over en længere periode. Kort sagt - Spis mindre.

Ikke nødvendigvis mindre portioner eller mindre mad, men mad med mindre energi/kalorier i. Magert kød/fisk, grønsager, lidt frugt og fedtfattige mælkeprodukter suppleret med en smule gode olier/nødder/avocado og så burde den være der. Det vigtigste er, at man forbrænder mere end man indtager. En gennemsnitlig aktiv kvinde burde tabe sig ved at indtage 1800-2000 kcal dagligt. Er man generelt mere inaktiv (fx på grund af en knæskade), så må man simpelthen bare indtage mindre. Der er desværre ingen anden løsning på problemet. Man vil ikke tabe sig ved hjælp af IF, Palæo eller Christian Bitz uden samtidigt at ligge i energiunderskud.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 145.00

tarzi skrev:Den hurtigste måde at tabe sig på er følgende "kur"
mandag - vand
tirsdag - vand
onsdag - vand
torsdag - vand
fredag - vand
lørdag - vand

Alle har været nybegyndere engang, skru ned for charmen
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Min mor har prøvet flere kure. En proteinkur på 10-dage som både skulle hjælpe, men hovedsageligt kickstarte processen virkede nogenlunde men var virkelig virkelig dyr. Man skal bare holde sig til proteinmad på den kur. INTET brød, smør etc. kun kød, hytteost osv. derfor er det nok stadig en god ide at tælle kcal :) men dyr!
Den kur hun har haft mest held med er en juicekur. 3-5 glas juice efter opskrift hver dag i 7 dage. Måske et stykke frugt eller sådan noget oveni. Den er meget dikterende men kan ikke lige finden den her og nu.. Den skulle også kickstarte fedforbrændingen :) hun tabte vidst nok 3 kg i løbet af den uge.

Svømning burde man kunne udføre selv med knæskade og det gjorde jeg selv, for ikke at falde helt af på den, da jeg ødelagde min menisken :)

Held og lykke!
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Århus

Træner her: Pure Performance

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 200.00

DGammelgaard skrev:Min mor har prøvet flere kure. En proteinkur på 10-dage som både skulle hjælpe, men hovedsageligt kickstarte processen virkede nogenlunde men var virkelig virkelig dyr. Man skal bare holde sig til proteinmad på den kur. INTET brød, smør etc. kun kød, hytteost osv. derfor er det nok stadig en god ide at tælle kcal :) men dyr!
Den kur hun har haft mest held med er en juicekur. 3-5 glas juice efter opskrift hver dag i 7 dage. Måske et stykke frugt eller sådan noget oveni. Den er meget dikterende men kan ikke lige finden den her og nu.. Den skulle også kickstarte fedforbrændingen :) hun tabte vidst nok 3 kg i løbet af den uge.

...just...dont
Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Bomberton skrev:
DGammelgaard skrev:Min mor har prøvet flere kure. En proteinkur på 10-dage som både skulle hjælpe, men hovedsageligt kickstarte processen virkede nogenlunde men var virkelig virkelig dyr. Man skal bare holde sig til proteinmad på den kur. INTET brød, smør etc. kun kød, hytteost osv. derfor er det nok stadig en god ide at tælle kcal :) men dyr!

...just...dont

What?
Brugeravatar

Styrkeliste

DGammelgaard skrev:
Bomberton skrev:

...just...dont

What?

Havde du regnet med god respons på et bb-forum, når du råder folk til at gå på en kur hvor de taber 3 kg på en uge? :lol: Losing all kinds of gains that way

Logbog: Ingen logbog

Jeg har smidt 26 kg. på et halvt år, ved masser af motion og følgende kost:

Morgenmad: 5 æg - enten som bløde, spejlede eller røræg

Frokost: 2 stk fuldkornsknækbrød med magert pålæg, dertil grøntsager som gulerødder eller lign. Spiste pesto eller ketchup på, men det er jo hvad man er til. Hytteost spiste jeg også en del af.

Proteiner til træningen

Aftensmad: En ordentlig portion grøntsager (jeg brugte frysegrøntsager, da det var hvad SU'en rakte til), med dertil hørende kød i gode mængder.

Som late night snack spiste jeg en skefuld peanutbutter(ren), for at få dunken til at arbejde hen over natten også :)

Supplerede, hvis nødvendigt, med grøntsager hen over dagen. Til aftensmaden kan dressinger lavet af fromage frais, ketchup og krydderier anbefales!

Jeg håber at det kan bruges :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

500 gram youghurt til morgenmad

300 gram kylling, 250 gram wokblanding til frokost

300 gram kylling, 250 gran wokblandint til aften

Må gerne deles i flere måltider. Jeg garanteret vægt tab (hvis hun ikke fejler noget) :D

Hvert måltid kan med fordel deles i 2 så der bliver 6 måltider!
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

Flakes skrev:
DGammelgaard skrev:
Bomberton skrev:

...just...dont

What?

Havde du regnet med god respons på et bb-forum, når du råder folk til at gå på en kur hvor de taber 3 kg på en uge? :lol: Losing all kinds of gains that way

Læs lige første indlæg i tråden.. "En veninde der gerne vil tabe 10 kg men kan ikke motionere" What gains are you referring to? Og hun lyder IMO ikke som en bb'er :wink: til hendes formål er det vel brugbart.
Brugeravatar

Styrkeliste

DGammelgaard skrev:Læs lige første indlæg i tråden.. "En veninde der gerne vil tabe 10 kg men kan ikke motionere" What gains are you referring to? Og hun lyder IMO ikke som en bb'er :wink: til hendes formål er det vel brugbart.

Uanset hvad har hun vel noget muskelmasse, og for at beholde den bedst muligt gælder vel samme principper som bb'ere? :)
Dette må vel være essensen i ethvert vægttab, såfremt personen ikke tilhører kategorien 'morbid obese' :
Hurtigt usundt vægttab < langsomt sundt vægttab

Flakes skrev:
DGammelgaard skrev:Læs lige første indlæg i tråden.. "En veninde der gerne vil tabe 10 kg men kan ikke motionere" What gains are you referring to? Og hun lyder IMO ikke som en bb'er :wink: til hendes formål er det vel brugbart.

Uanset hvad har hun vel noget muskelmasse, og for at beholde den bedst muligt gælder vel samme principper som bb'ere? :)
Dette må vel være essensen i ethvert vægttab, såfremt personen ikke tilhører kategorien 'morbid obese' :
Hurtigt usundt vægttab < langsomt sundt vægttab

Jeg tror nu hun er pænt ligeglad med hendes muskelmasse..
Brugeravatar

Styrkeliste

DGammelgaard skrev:Jeg tror nu hun er pænt ligeglad med hendes muskelmasse..

Om hun er ligeglad eller ej, så er unødigt tab af muskelmasse ekstremt dumt.

Den "proteinkur" der snakkes om lyder som Dukan diæten
http://www.bodylab.dk/dukan-kuren/

Generelt til vægttab
http://news.bodylab.dk/artikler/101-32-diaeten
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Nu synes jeg ikke trådstarters egen idé om IF var helt ved siden af. IF leverer nogle forholdsvist simple retningslinjer at leve efter og hvis veninden har svært ved at tabe sig, er det nok en fin idé med en ligetil kur.
Kvinder skal under IF faste 14 timer og må således spise i de resterende.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster