Bemærk: Guest Pass (til den ikke-opmærksomme

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

danielhansen13 skrev:Der følger to Guest Passes med til spillet. Hvad jeg håber på er, at en ikke har brug for begge to og evt. kunne give mig det :-)

Ratz skrev:danielhansen13 skrev:Der følger to Guest Passes med til spillet. Hvad jeg håber på er, at en ikke har brug for begge to og evt. kunne give mig det :-)
Du tænker for godt om folk.
Ville du give dit til en fremmed dude på internettet?

Ratz skrev:danielhansen13 skrev:Der følger to Guest Passes med til spillet. Hvad jeg håber på er, at en ikke har brug for begge to og evt. kunne give mig det :-)
Du tænker for godt om folk.
Ville du give dit til en fremmed dude på internettet?

BigBoi skrev:Hvor helvede ser man om man har modtaget guest passes?

Quistgaard skrev:får man så et helt gratis D3, eller kun lidt af spillet, f.eks. kun normal mode :S ?

Quistgaard skrev:bare køb det, hvis du er nede med sådan noget som lvl en hero op osv så tror jeg det falder i din smag. det koster 350 i elgiganten, eller 330 hvis du downloader det fra battle.net, og der skal ikke betales hver måned, som jeg troede der skulles.

Crip'O skrev:Send os mig et tak
Er det muligt at spille videre på sin bruger efter man har købt spillet?

Larsen89 skrev:Crip'O skrev:Send os mig et tak
Så har du også fået tilsendt et. Det ved jeg ikke om man kan.

danielhansen13 skrev:Quistgaard skrev:bare køb det, hvis du er nede med sådan noget som lvl en hero op osv så tror jeg det falder i din smag. det koster 350 i elgiganten, eller 330 hvis du downloader det fra battle.net, og der skal ikke betales hver måned, som jeg troede der skulles.
Det koster nu 60 euro fra battle.net = ~450 dkk. Jeg venter lidt i nu og ser om jeg er heldig ang. guest pass

Crip'O skrev:Larsen89 skrev:Crip'O skrev:Send os mig et tak
Så har du også fået tilsendt et. Det ved jeg ikke om man kan.
Nice man! tak

Alex789 skrev:Betaler man igennem sin battlenet account eller betaler man for spillet ligesom de gode gamel spil. Altså på computer vs. på en bruger

Quistgaard skrev:danielhansen13 skrev:Quistgaard skrev:bare køb det, hvis du er nede med sådan noget som lvl en hero op osv så tror jeg det falder i din smag. det koster 350 i elgiganten, eller 330 hvis du downloader det fra battle.net, og der skal ikke betales hver måned, som jeg troede der skulles.
Det koster nu 60 euro fra battle.net = ~450 dkk. Jeg venter lidt i nu og ser om jeg er heldig ang. guest pass
er det ikke dollers ?

Quistgaard skrev:kan man stadig spille beta'en, er nemlig igang med at downloade den..?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster