EmiloMJ skrev:Jiyan skrev:Det ærgrer mig, at genren dubstep udelukkende er noget de fleste forbinder med epileptisk, elektrisk idioti i form af skrillex. Især ærgrer det mig, at folk som "EmiloMJ" overhovedet ikke kan sætte pris på en form for dubstep, som i meget højere grad ligner eller er rigtig dubstep, fordi brostep er det eneste, de har været vant til.
"OMG, hør noget ORDENTLIGT musik i stedet for"... lad dog for helvede folk høre det de har lyst til, i stedet for at sidde og få menstruation over at folk kan lide noget andet end dig. hvordan kan du ærgre dig over at folk ikke synes det samme som dig? jeg kan dog trøste dig med at dubstep er en lille bestanddel i min musiksmag hvis det er et plaster på såret. Jeg hører mest hardstyle, Hardcore, Full-on og trance, men det er vel også bare hjernedød brianmusik der bare dunker derud af uden nogen mening?
Jeg har ikke på noget tidspunkt bedt folk om IKKE at høre skrillex og lignende. Folk må mægtigt gerne høre det, men de bør også vide, at det ikke rigtigt bør kaldes for dubstep, hvilket jeg, omend ikke åbenlyst, prøvede at gøre opmærksom på med det dubstep remix jeg postede.
Desuden har jeg intet sagt om andre genre indenfor elektronisk musik, og jeg har især ikke udtalt mig om, at noget af det skulle være "brianmusik". Jeg hører selv mægtigt gerne trance og lignende.
Man kan i og for sig også sige, at du gjorde det samme, som du gerne vil påstå at jeg gjorde. Du udtalte dig særdeles negativt om mit link og implicerede, at musikken i det ikke var ordentlig. Den var tværtimod værdig til udtalelsen "sikke noget lort". Så vi har åbenbart været flere, som har fået "menstruation" over andres musiksmag, hva.
Ps. hold op med at bruge interne jokes eller linjer fra forskellige billeder eller steder på nettet, hvis du ikke kan finde ud af det. "sikke noget lort. Your argument is invalid" <-- det får dig til at fremstå som en massiv newfag. Du ved formentlig ikke hvad en newfag er, og du kender formentlig heller ikke til 4chan, men sådan er det jo.