Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jama skrev:Lad os prøve at holde os til topic.
Og derfor gå udfra at kosten og træningen er optimal.
Hypotesen er dermed at hormonbalancen er ude af homeostase.
Og derfor er disse tilskud interessante.
Så det eneste spørgsmål der skal svares på er: Er der nogen som ved noget om disse kosttilskud?

Euphorica skrev:Magnesium er godt til at få ro på kroppen = nedsætte stress = nedsætte kortisol, så helt bullshit er det sgu ikke.
Jeg lider selv af et højt kortisol niveau, hvilket tydeligt ses på min deponering.
Prøv og køb nogle magnesium piller fra biosym, de virker.

Ittams skrev:Euphorica skrev:Magnesium er godt til at få ro på kroppen = nedsætte stress = nedsætte kortisol, så helt bullshit er det sgu ikke.
Jeg lider selv af et højt kortisol niveau, hvilket tydeligt ses på min deponering.
Jeg har samme problem. Med fare for at hijacke tråden: Jeg spiser selv Bodymin tapletter fra bodylab. Tror du det
vil være overkill at supplere med ekstra magnesium fra biosym?

Ittams skrev:Euphorica skrev:Magnesium er godt til at få ro på kroppen = nedsætte stress = nedsætte kortisol, så helt bullshit er det sgu ikke.
Jeg har samme problem. Med fare for at hijacke tråden: Jeg spiser selv Bodymin tapletter fra bodylab. Tror du det

Ioxer skrev:jeg vil lige pointere, at Poliquin og hans skribenter smider om sig viden, der går direkte imod den videnskabelige konsensus. Også selvom den videnskabelige konsensus er meget entydig.
Dette gør han uden tvivl for at promovere sine egne produkter. Man skal derfor tage alt fra poliquin og hans skribenter med et gran salt, når de er sådan en flok moral-fattige svindlere. (yes. Im mad)

Ioxer skrev:jeg vil lige pointere, at Poliquin og hans skribenter smider om sig viden, der går direkte imod den videnskabelige konsensus. Også selvom den videnskabelige konsensus er meget entydig.
Dette gør han uden tvivl for at promovere sine egne produkter. Man skal derfor tage alt fra poliquin og hans skribenter med et gran salt, når de er sådan en flok moral-fattige svindlere. (yes. Im mad)

Nielze skrev:Ittams skrev:Euphorica skrev:Magnesium er godt til at få ro på kroppen = nedsætte stress = nedsætte kortisol, så helt bullshit er det sgu ikke.
Either way bør man sikre sig at det ikke er magnesiumoxid man spiser.

SpotBuddy skrev:Er jeg lige pt. den eneste, som bliver jævnt irriteret hver gang folk skriver anabolske i stedet for anabole?

Jama skrev:Er du for nervøs til at vokse? er en artikel af Charles Poliquin: http://www.charlespoliquin.com/Articles ... px?lang=DK
Jeg har de sidste somre kæmpet med det sidste fedt, især omkring navlen og lower back. I artiklen beskriver CP
at det meget vel kan være pga. dårlig hormon balance (læs: fx for højt kortisol)
Han anbefalder diverse kosttilskud, fx: Phosphatidyl-cholineSom jeg synes lyder interessant.
Hvordan er jeres holdning til disse kosttilskud, og er der nogen som ved noget videnskabentlig omkring bivirkninger eller andre følger?
Kosttilskud der anbefales i artiklen:
Phosphatidyl-choline
Reishi svampeekstrakt
Phosphatidyl-serine
Magnesium taurat
Magnesium orotat

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster