Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mogensen skrev:Stemmer nej, og på Christina Egelund

Cajus skrev:Stemmer nej og på Morten eller Ole c. EU er noget lort som stille og roligt smadre Europa.

A Menace To Chicken skrev:Stemmer nej, og ellers på Rina Ronja Kari fra Liste N.
.. det er mig en gåde at nogen kan finde på at stemme ja, især hvis de har gidet give sig tid til at sætte sig ind i sagen.
Læs Sandy's link, please.
Det er for vigtigt til at lade være.

MadzP92 skrev:Mogensen skrev:Stemmer nej, og på Christina Egelund
Hvordan hænger det sammen når hun stemmer ja?
Jeg går ind for et EU der koncentrere sig om EU's kerneværdier: Frihed og frihandel

Mogensen skrev:MadzP92 skrev:Mogensen skrev:Stemmer nej, og på Christina Egelund
Fordi hun deler mange af de samme holdninger og meninger som jeg har. Ved godt at LA går ind for patentdomstolen, men nu er det jo heldigvis en folkeafstemningJeg går ind for et EU der koncentrere sig om EU's kerneværdier: Frihed og frihandel

Son of Zelus skrev:Mogensen skrev:MadzP92 skrev:Mogensen skrev:Stemmer nej, og på Christina Egelund
Fordi hun deler mange af de samme holdninger og meninger som jeg har. Ved godt at LA går ind for patentdomstolen, men nu er det jo heldigvis en folkeafstemningJeg går ind for et EU der koncentrere sig om EU's kerneværdier: Frihed og frihandel
Siden hvornår går EU ind for frihed?

Doctor Manhattan skrev:Jeg stemmer nej.
Og stemmer ikke på nogen til Europa-parlamentet, fordi jeg ikke har tilstrækkelig politisk viden til at træffe en ordentlig beslutning.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Nu er der jo tale om suverænitetsafgivelse, så der er fandme mange som skal stemme nej for at det ikke bliver vedtaget.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/EP14/A ... 085232.htm

Yilar skrev:ThomasMN skrev:Nu er der jo tale om suverænitetsafgivelse, så der er fandme mange som skal stemme nej for at det ikke bliver vedtaget.
Hvad helvede snakker du om?... 50% skal stemme nej, også bliver det et nej.
Og nej, vi kommer i nærheden af at stemmeprocenten ikke bliver opfyldt.
Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Yilar skrev:ThomasMN skrev:Nu er der jo tale om suverænitetsafgivelse, så der er fandme mange som skal stemme nej for at det ikke bliver vedtaget.
Hvad helvede snakker du om?... 50% skal stemme nej, også bliver det et nej.
Og nej, vi kommer i nærheden af at stemmeprocenten ikke bliver opfyldt.
For at blive i jargonen, så prøv for helvede at læse linket!

A Menace To Chicken skrev:Doctor Manhattan skrev:Jeg stemmer nej.
Og stemmer ikke på nogen til Europa-parlamentet, fordi jeg ikke har tilstrækkelig politisk viden til at træffe en ordentlig beslutning.
Så smid din bonus-stemme på Liste N, Folkebevægelsen mod EU. De arbejder aktivt for afviklingen af EU, ikke bare bragesnak og trommedans som Messerschmidt og resten af holdet fra DF.

9Tusser skrev:Stemmer nej.
Altid nej til EU, til den dag vi er fri for den udemokratiske institution.
Derudover, Ole Nors fra Folkebevægelsen. En fornuftig mand. Tidligere havnearbejder gennem små tyve år så vidt jeg husker. I dag faglig sekretær i 3f.
Der er generelt mangel på arbejdsmænd og kvinder i politik, så håber han sgu han for en plads.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster