Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Kunne være mega fedt, men jylland er godt nok en lang tur at tage

Dingo skrev:Kunne være mega fedt, men jylland er godt nok en lang tur at tage

Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Er det dronning ingrid hallerne eller hvad det nu hedder?
Der er fodbold baner lige ved siden af så kan vi spille om en kasse shakes
Jeg kan garenteret arrangere en hal og træningslokaler herover..

Sniper skrev:Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Uenig.. KBH er nu mere passende og centralt beliggende i DK.. Midt mellem jydeland og bornholmer land..Jeg kan garenteret arrangere en hal og træningslokaler herover..

Sniper skrev:Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Uenig.. KBH er nu mere passende og centralt beliggende i DK.. Midt mellem jydeland og bornholmer land..Jeg kan garenteret arrangere en hal og træningslokaler herover..

Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()

Matt skrev:Sniper skrev:Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Hvis du er interesseret har jeg samlet en lille flok gutter: Biiver, MC, Dingo og jeg selv. Vi træner sammen en eller anden dag i løbet af sommeren. Vi skal lige finde ud af hvornår vi allesammen kan. Det bliver højst sandsynligt i Tårnby styrkeløfterklub

Sniper skrev:Matt skrev:Sniper skrev:Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Hvis du er interesseret har jeg samlet en lille flok gutter: Biiver, MC, Dingo og jeg selv. Vi træner sammen en eller anden dag i løbet af sommeren. Vi skal lige finde ud af hvornår vi allesammen kan. Det bliver højst sandsynligt i Tårnby styrkeløfterklub
Jamen det tror jeg da helt sikkert.. Jeg er fresh hvis det ikke ligger lige op af min eksamensprojekt-aflevering..

Matt skrev:Sniper skrev:Matt skrev:Sniper skrev:Rades skrev:god ide, og godt sted at vælge![]()
Jamen det tror jeg da helt sikkert.. Jeg er fresh hvis det ikke ligger lige op af min eksamensprojekt-aflevering..
Vi kan jo bare tilpasse det, hvornår skal du aflevere? Er det dit "fagpakke projekt"? Hvis man da stadig har det
Skal aflevere d. 31 juli, så der er lidt tid endnu, men det begynder at snævre ind.. 

Mikkel leicht skrev:jeg er villig til at give gode råd hvis jeg for et lift fra Mors af?Ej må se om ikke jeg kan låne bilen, så kunne det da være skægt
![]()
Så afventer vi bare tider etc..

S.K skrev:Mikkel leicht skrev:jeg er villig til at give gode råd hvis jeg for et lift fra Mors af?Ej må se om ikke jeg kan låne bilen, så kunne det da være skægt
![]()
vi ka' sku da bare splejse og betale benz hver vej.

Matt skrev:Hvis du er interesseret har jeg samlet en lille flok gutter: Biiver, MC, Dingo og jeg selv. Vi træner sammen en eller anden dag i løbet af sommeren. Vi skal lige finde ud af hvornår vi allesammen kan. Det bliver højst sandsynligt i Tårnby styrkeløfterklub

Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Mikkel leicht skrev:jeg er villig til at give gode råd hvis jeg for et lift fra Mors af?Ej må se om ikke jeg kan låne bilen, så kunne det da være skægt
![]()
vi ka' sku da bare splejse og betale benz hver vej.
hehe bare i orden du.. Så skal vi lige finde et kort, kender ikke vejen til århus..

Det er sq også fint nok, kunne være smadder hyggeligt, men så skal det bare koordineres så det er en dag hvor alle kan, og samtidig skal det nok også være tidligt samt en dag hvor styrkeløfterne ikke træner, hvis vi bliver SÅ mange (ikke medlemmer). Men normalt er der ikke særlig mange mennesker deroppe om morgenen/formiddagen, så skal ikke kunne sige om det bliver et problem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster